خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ 

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 163 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی که دلش تنهاست حتی اگر تمام زیباییهای دنیا را در اختیار داشته باشد باز هم شاد و سرخوش نیست. هر زیبایی زمانی واقعا زیباست که با دوستان و یاران همدل تقسیم گردد. پس به دنبال دوستان و یاران صمیمی و همدل باش که دنیای صداقت و رفاقت زیباترین دنیاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، با محبت، صادق، فداکار، اصیل، کنجکاو، با شرف، فرشته خو، بدون خطر، مواظب، راستگو، قابل اعتماد، محتاط، متین و مودب.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* گل بدون چهره محبوب خوش نمی باشد و بهار نیز بدون شراب نوشی لذت بخش نیست.

* گردش کنار چمن و هوای باغ و تماشای آن بدون محبوب لاله گون، خوش آیند نیست.

* رقاصی و چمیدن سرو و لطافت گل بدون نغمه بلبل خوش نمی باشد.

* یار محبوب شیرین لب که بدنش مانند گل لطیف است، در یک جا بودن، بدون بوسه فایده ای ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- درباره این نیت ابداً نگران نباشید که همای سعادت به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. دوران رنج و انتظار سپری گردید و زمان شادی و موفقیت فرا رسید. این موفقیت را به شما تبریک می گویم، به شرط اینکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. پیشاپیش به شما و خانواده یتان تبریک می گویم.

۴- به زودی ملاقات مهمی در پیش دارید. از نظر مادی ات پیشرفت می کنید و سودی کلان نصیب همسر یا پدر و مادر شما می شود.

۵- خرید را توصیه می کنم و برای فروش زمان مناسب است. بیمار تا یک هفته دیگر بهبود می یابد. قرض ادا می شود. خانه یا اسباب خریداری می شود.

۶- از همسرتان راضی باشید که او شما را دوست دارد. به پدر و مادرتان احترام ویژه بگذارید. مسافر شما موفق شد. به شما تبریک می گویم. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری شما را نگران می کند اما موفق تر است. به هر صورت این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در سکوت با یکدیگر پیوند داشتن، همدلی صادقانه، وفاداری ریشه دار اعتماد کن. دنیای شما خیلی وسیع است، به وسعت دشت و دمن و صحرا و چمن. قلب شما پر بار است، به اندازه گل ها و میوه های یک باغ پر گل و درخت.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 279 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زندگی و اطرافت خوب نگاه کن. خداوند نعمتهای بسیاری در اختیار تو قرار داده که باید از آنها به بهترین نحو استفاده کنی. به خاطر داشته باش که شکر نعمت، نعمتت افزون کند. پس همیشه شاکر درگاه الهی باش و سعی کن شاد و راحت زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا نهم می فرماید:

* چه کسی نام شکر و قند معروف مصری را برد که شیرین پسران شرمنده اش نکردند.

* ای باد صبا از آن لولی شنگول و زنده دل چه خبر داری و حالش چطور است؟ ما را مطلع ساز.

* ای دل اگر آن شیرین زیبا روی، خون بریزد، چون شیر مادر، خونت را حلالش کن.

* بخاطر خدا از خواب بیدارم نکن زیرا با خیال محبوبم خلوتی خوش دارم.

و در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ تو که از هجران می ترسیدی، پس چرا شکر ایام وصال را بجای نمی آوردی؟

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما دارای فکر نیکو هستید و همواره درکارها از خداوند کمک می گیرید به همین جهت خداوند همیشه یار و مدد کار شما بوده است. از کار خیر دست برندار و دل دیگران را به دست بیاور. انسانی خیر باش. خداوند نیز یاور شما خواهد بود. اگر رکود موقتی در کار شما حادث شده، علتش ناشکری سال گذشته شما بود. خداوند شما را در مرتبه املا و ابتلا دچار کرد ولی بدانید این موقتی و زودگذر است و به زودی اوضاع بر وفق مرادتان می شود.

۳- مسافرت را توصیه می کنم. از دوستان معتاد و نا اهل دوری کنید. مقدمات موفقیت را که عبارتست از سرعت عمل، دقت و کار بیشتر فراهم سازید. مسلماً پیروزی در چند قدمی شماست.

۴- اگر می خواهید از راه دور کسی به خانه باز آید، در ۷ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه اعراف آیه ۱۷۹ تا ۱۸۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۵- کار این هفته شما به مصلحت نبود و شکستن دل او دور از انصاف بوده است.

۶- گاهی مانند جرقه تصمیم می گیرید ولی پس از چند روز مانند یخ سرد می شوید علتش اینکه اراده شما ضعیف است. آن را تقویت کنید.

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 351 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی موفق هستی خصوصا در زمینه تحصیل مدارج علمی، اما از زندگی خود خسته شده ای. زندگیت نیاز به یک تنوع شیرین دارد. از آغاز زندگی مشترک نترس و با توکل به خدا قبل از آنکه فرصتها از بین برود اقدامی موثر کن که ازدواجی فرخنده خواهی داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دست به کار مهمی زده اید. صلاح نمی باشد آن را رها سازید. بنابراین تردید و دودلی را از دل بیرون کنید و مصمم، پرتوان و استوار گام بردارید که خداوند یار و یاور شماست. سعی کن بر مرکب احساس سوار نشوی بلکه از اسب پرتلاش عقل بهره بگیرید و با نیروی خرد و با سرعت عمل به پیش برانید و از هیچ چیز هراس نداشته باشید. پیروز می شوید و او نیز کامیاب خواهد شد.

۲- فعلاً زمان خوشگذرانی نمی باشد بلکه هنگام تدبیر و اندیشه است. اگر چه زندگی نسبتاً مرفه ای دارید ولی با بلند پروازی ها و چشم و هم چشمی ها، دیگران می خواهند شما را غرق کنند زیرا به زندگی شما حسادت می ورزند. پس سخت مواظب باشید.

۳- قلب پاک، روح لطیف، صفای درونی و قلب مهربان شما چنان اقبالی برای شما رقم خواهد زد که همه را حیران خواهد نمود.

۴- ستاره خوشبختی در آسمان زندگی شما به زودی طلوع می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۵- در ۴ شب آینده خوابی خواهید دید که در آب وضو می گیرید یا شنا می کنید. نشانه هوش، استعداد و شکوفایی است که به زودی درجات معنوی را کسب می کنید.

۶- فرزندان شایسته و همسری بسیار مهربان در طالع دارید. پس گاو نه من شیر ده نباشید و زندگی شیرین خود را با لجبازی خراب نکنید.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 115 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی به مراد دل خود برسی با همه مهربانی و دوستی کن و کینه را از دل بیرون بریز که بیش از حد باعث آزار خودت می شود. از عمر و فرصتی که خدا در اختیارت نهاده نهایت استفاده را ببر زیرا که گردش روزگار می ماند و انسان رفتنی است. حاجتی که در دل داری از خدا بخواه که روا خواهد شد. بهترین چیزی که می توانی از خدا بخواهی آرامش است که هیچ نعمتی بهتر از آرامش روح و روان نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: سیاستمدار، با شخصیت، مدیر و مدبر، باهوش، متفکر، نیرومند، نابغه، استثنایی، با استعداد قابل احترام، رفیق باز، کمیاب، با محبت واقعی، پر انرژی، اصلاح طلب، محبوب، زود رنج، وسواسی و دوست نگه دار.

آیا با این ویژگی ها، حیف نیست که خود را ناراحت کنید و اطرافیان را آزار دهید. چرا ؟ واقعاً دنیا این قدر ارزش دارد ؟

۲- شما انسانی با شخصیت هستید اما متاسفانه انتقام گیر و کینه جو نیز هستید. حتماً در رفتار خود تجدید نظر کن. سعی کن دیگران نام تو را با احترام بر زبان بیاورند. نه اینکه با ترس و دلهره و زیر گوش از شما سخن بر زبان آورند.

۳- آینده ای درخشان برای شما رقم خورده. از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار هستی، بطوریکه دیگران به شما حسادت می ورزند و قصد تخریب دارند. سخت زیرک و هوشیار باش.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم و ششم زیبا به شما نصیحت می کند:

* به نگهبان هودج لیلی که تخت روان ماه زیبایان لیلی به فرمان او ستایش شنونده تو را به خدا یادآوری کن که بر مجنون بیچاره گذری کند.

* چون دل خسته و مجروح من با گیسوی تو عهد محبت استوار کرده است. برای رضای خدا به لعل شیرین خود بگو که با بوسه ای دل ما را آرامش بدهد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- مسافرت خوبست. خرید خوب است ولی فروش موقعیت ندارد. طلاق عملی است ولی مقدمات ازدواج هنوز فراهم نیست. از مسافر خبری خوش دریافت می کنید. این نیت با حوصله عملی می شود.

۶- در معامله ای که انجام شده، قدری کدورت حاصل گردیده. اشکالی ندارد. امکان فسخ آن وجود دارد ولی درجای دیگری منافع بیشتری کسب می کنید. خرید را به شما توصیه می کنم. از فروش سودی نخواهید برد.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 410 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری برازنده توست و تو لیاقت و شایستگی رسیدن به آن را داری و اکنون که شانس به تو روی کرده است، بهترین زمان برای انجام این نیت است. گرچه به نظرت می آید دیر شده و از تو گذشته است، اما اشتباه می کنی. تو هنوز هم فرصت آغاز داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اخیراً شما، همسر یا پدرتان اوضاع و احوال خوبی برخوردار شده اید. ملاقات های مهمی و گردش کار خوبی داشته اید. بدان که طالع شما در برج سعد است. بخوبی از آن بهره بگیر که هر کسی در زندگی یک مرتبه همای سعادت را در آغوش می گیرد و به آثار آن، تا آخر عمر راحت و آسوده می گردد. پس شما مواظب باشید که با بی احتیاطی و عدم تدبیر، آن را پرواز ندهید تا در چشم مردم عزیز بمانید و نیت شما برآورده شود. پس جای نگرانی نیست.

۲- اگر فکر می کنید که مضطرب هستی، برداشت غلط شما از امور زندگی و خانوادگی است در حالیکه نمی دانید او شما را دوست دارد. به شما اطمینان میدهم او از صمیم قلب شما را دوست دارد و کارتان سکه می شود.

۳- از تردید و دودلی دست بردارید که رقیبان در کمین و حسودان در راهند. پس با قدرت تمام، با ابتکار و خلاقیت اوضاع را بدست بگیرید و بدانید که موفق خواهید شد. نگران نباشید. پیشاپیش تبریک می گویم.

۴- کار ما شاید این است که میان گل نیلوفر و قرن، پی آواز حقیقت برویم. پس حقیقت هدیه ای نمی باشد که بسته بندی شده دریافت دارید. بلکه حقیقت رمز و راز دارد که در دل انسان عارف و آگاه و با ایمان چون خورشید درخشانی است که می تابد. همان طوری که در قلب شما، نور معرفت و عرفان تابیده است.

۵- از اینکه او به خانواده اش توجه دارد، ناراحت نباشید. او از شما دلخور است و برای لجبازی این کارها را می کند.

۶- از تهدیدها نترسید. او طبل تو خالی است.

۷- به شما اطمینان می دهم که این نیت با صبر و شکیبایی، توام با زیرکی شما قابل حل می باشد.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 318 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عاشقی صادق هستی و عشق و محبتت هر روز افزون تر می شود و به هیچ قیمت هم حاضر نیستی دست از عشق بکشی گرچه با مشکلات فراوانی روبرو شده ای. امیدوار باش که بزودی مشکلاتت رفع خواهد شد و دشمنان ناکام می مانند و تو به وصال او خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:

* مرا می بینی و همین که مرا نگاه م یکنی د رآنوقت رنج مرا زیاد م یکنی منهم وقتی تو ر مشاهده م یکنم عشقم به تو زیادتر می شود.

* از اوضاع و احوال و سرو سامان من سوال نمی کنی و هیچ نمی گویی که حالت چطور است من از اندیشه ای که در سرداری اطلاعیی ندرام زیرا در درمان من کوششی نداری آیا درد مرا نمی شناسی و نمیدانی چه دردی درام‌.

* تو با حفظ مهربانی کن و به رقیب بگو برو از حسادت بمیر زیار وقتی مهر و محبت تو را می بینم از دشمن و سخن سرد او باکی ندارم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه کسی هستید ولی او متاسفانه یادی از شما نمی کند. به دنبال کاری هستید زیرا اقدامات شما موثر نیفتاده و در پی سود و نفعی می باشید که حاصلی نداشته است. حداکثر تا ۲۰ روز دیگر گشایش بسیار در کار شما حاصل می شود بطوری که انتظار آن را نداشته اید. به شرط آنکه جدی عمل کنید.

۳- او دلش با شماست اما تردید دارد و از طرفی رقیبان در کمین شما هستند. پس باید اندیشه، خلاقیت و سرعت عمل را از یاد نبرید و از فردی آگاه، دانشمند و دلسوز کمک بگیرید. به نفع شما می باشد.

۴- گل به شکرانه دیدن خورشید شکفته می شود. زمین برای انسان است اما انسان برای زمین نیست. پس موفقیت را با توکل به خداوند و تلاش می توانید به دست آوردید. بنابراین از اراده قوی خود کمک بگیرید و حرکت کنید. مسلماً پیروزی در چند قدمی شماست. بر ذائقه شما شیرین باد.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 240 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است دچار مشکلات مالی شده ای و به علت ضعف مالی در عشق خود دچار تردید گشته ای، اما بدان که به زودی مشکلت حل خواهد شد. غصه گذشته را مخور و به آینده بیاندیش و نگران هیچ چیز نباش که خداوند کریم و رحیم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* اگر درجهان قلندری و عیاری دامن تقوایی پاره شد جای هیچ گونه نگرانی نیست باید لباسی هم در حسن شهرت فرسوده کرد.

پس از این همه تحمل رنج و ناراحتی، حتماً موفقیت در چند قدمی شماست.

۲- این نیت حتماً برآورده می شود و جای نگرانی نمی باشد. به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن.

۳- تغییر شغل حتماً انجام می گیرد ولی خودتان دست نگه دارید. موفقیت این نیت با کار، کوشش، دقت و وقت شناسی حتمی است.

۴- به زودی مقامی یا ثروتی به دست خواهید آورد. کار بسیار خوبی کردی که از فرومایگان، تقاضایی نکردی. به زودی همه شاهد موفقیت و پیشرفت شما خواهند بود. حتماً به پدر و مادر احترام بگذار و دل آنها را به دست بیاور.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. مسافر حالش خوب است. قرض ادا می شود. تغییر شغل خود به خود عملی می شود. خرید سودمند ولی فروش زود است. زندگی راحتی خواهید داشت که ناراحتی های امروزی در آن نخواهد بود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، رویایی، درس خوان، باهوش، دقیق، منطقی، با اراده و مصمم، لایق و کاردان، کمک رسان، جسور، کنجکاو، سخاوتمند، خودکفا، راستگو، بلند پرواز، عجول، زود رنج و مهربان.

۷- کاری که دیروز با او کرده اید، دور از شخصیت شما می باشد. تا این اندازه شک و تردید جایز نمی باشد. از ریسک کردن و آزار دیگران و لذت بردن دست بردارید. در امور علمی و عاشقانه پیروزی همراه شماست. مانند اسبی زیبا، جذاب و خوش ترکیب هستید پس با اضطراب و وسواس خود را فرسوده و پریشان نسازید.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 185 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

قصد انجام کار جدیدی را داری که اصلا به صلاح تو نیست و بهتر است این نیت را ترک کنی زیرا انجام هر کاری با زور ممکن نیست. به جای این تلاش بیهوده از آنچه داری نهایت استفاده را ببر و به دنبال همدل و همزبانی برای خود باش تا تو را به زندگی آرام و سعادتمندی برساند. فرصت را از دست مده که بهترین کار برای تو همین است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق ثروت و مقام، دور اندیش، پر فکر، مرفه، موفق، قوی، با استعداد، کم کار، هوشیار، زیرک، مصمم، رفیق دوست، عاقل و دانا و دلربا.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* با نیروی سرپنجه پرهیزگاری در برابر زیبا رویان، خودنمایی نکن که سواران عرصه زیبایی و جمال، قلعه های محکم دلها را به یک سوار تسخیر می کند.

* پروردگارا، این زیبا رویان جوان در ریختن خون عاشقان بسیار گستاخند. چنان که با ناوک مژگان در هر نگاه، صید دلی می کنند.

* ای حافظ زادگان، روزگار از وفا و مروت بهره ای ندارند و غمخوار بیچارگان نیستند. بهتر است از صحبت این بی وفایان کناره جویند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- دل به عشق کسی داده اید که خانواده او، پای بند عهد و قرار نیست ولی خودش آدم نسبتاً خوبی است. اگر می خواهید به مرادتان برسید، شرط لازم آن است که به یکی از مشاهد متبرکه بروید. نذر خود را ادا کنید و سوره مبارکه النساء آیه ۷۰ تا آخر را بخوانید.

۴- سفر را توصیه می کنم. زمان برای خرید مناسب است ولی فروش ضرر دارد. کسی به خانواده شما ضرر رسانده. به زودی به سزای خود می رسد و ضرر شما جبران می شود. افرادی به زندگی شما حسادت می ورزند. مواظب باش راز دل خود را با کسی در میان نگذارید. نگرانی وجود ندارد. مسائل حل می شود.

۵- به زودی خوابی خواهید دید که مشغول برف بازی هستید. تعبیرش این است که کوشش شما در آینده مثمر ثمر خواهد بود و نگرانی شما کاهش می یابد و از مشکلات کاسته شده، خبر شاد و پر نشاطی خواهید شنید.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 220 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

رازی در دل نهفته داری و از درد عشقی رنج می بری که تو را بیمار و بیقرار کرده است. نهایت تلاش خود را در این راه کرده ای و کمترین نتیجه ای تاکنون به دست نیاورده ای. بدان که اگر با دل پاک و نیت صادق از خدا مدد بخواهی، آن یگانه تو را یاری خواهد نمود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت بر شما مبارک باد که به زودی عملی می گردد و گره از کار شما باز می شود. موقعیت بسیار خوبی به دست می آورید. از سفر کرده اطلاعی می رسد. از کار خود کاملاً رضایت خواهید داشت و گردش روزگار بر وفق مراد خواهد شد.

۲- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* حافظ با نیت و قصد درست و با دلی پاک، مانند درویشان خلوت نشین، به میخانه معرفت روی می آورد.

پس شما نیز اولاً نذر خود را ادا کنید. ثانیاً به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. ثالثاً برای گشایش کار خود سوره مبارکه فتح را با حضور قلب و معنی بخوانید که بسیار موثر است.

۳- اگر تاکنون نیت شما برآورده نشده، به این خاطر بوده که به خیر و صلاح شما و زندگیتان نبوده است و مقدمات آنرا فراهم نکرده بودید.

۴- اگر از او ناراحت هستید و از بی توجهی او ملول و خسته شده اید، ناراحت نباشید زیرا او به زودی متوجه می شود و به شدت به شما وابسته خواهد شد.

۵- خود خور نباشید بلکه با یکی از آشنایان مشورت کنید و تردید را از دل بیرون کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: صلح جو، سیاست پیشه، خوش بین، با وفا، خوش رو، صدیق، مشاوری عالی، با سلیقه، خوشگذران، مملو از عشق، ناحسود، شکمو، نظر بلند و خوش سیما.

۷- هدیه ای دریافت می کنید و مسافرتی در پیش دارید. ۴ فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق خواهند شد. همسرتان بی اندازه شما را دوست می دارد ولی شکاک و لجوج است. شما نباید در امور خانوادگی آنها دخالت کنید و نسبت به خانواده او بی محبت باشید. تردید شما در مورد اقوام درجه یک او بی مورد می باشد. گرچه این برداشت ناشی از عمل غلط خود او می باشد. باید او در رفتار خود جداً تجدید نظر نماید. آنچه گم کرده اید، به زودی بهتر از آن به دست می آورید.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 391 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

عمری را به کسب مال و ثروت صرف کرده ای بی آنکه هیچ بهره ای از روزهای خوش زندگی بگیری ولی بدان که زندگی برای آنکه از اندوخته هایت لذت ببری به تو فرصتی نخواهد داد. پیش از آنکه دیر شود از آنچه با رنج و زحمت بدست آورده ای کام دل بگیر که هیچ چیز ابدی و ماندنی نخواهد بود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* دل حافظ را با نوای دف و چنگ و خواندن سود و غزل از راه بردم و بدنام کردم و خود نمی دانم که مجازات من گمراه و رسوا چه خواهد بود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما از ته دل عاشقید. دارای طبعی لطیف هستید و می خواهید از طریق عرفان و معرفت حق، به عشق حقیقی برسید. می گویید این زندگی و این همه رنج، زحمت، غصه، وسواس داشتن، خوردن، تهیه کردن و به امور حیوانی و شهوانی دست زدن یعنی چه؟ تا کی و تا چه موقع مانند حیوانات بودن؟ مرتبا خود را سرزنش می کنید. این می رساند که بذر عرفان در قلب شما پاشیده شده است. پس با شعر حافظ خو بگیرید تا از اضطراب در امان باشید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. این نیت نیاز به حوصله و صبر و شکیبایی دارد اما عملی می گردد. اوضاع و حال شما چنان خوب می شود که همه را مات و مبهوت خواهید کرد.

۵- تنها زمین قلمرو شیطان است. کمی از آن فاصله بگیرید تا از جغرافیای شیطان رها شده باشید. باید از تعلقات و وابستگی ها که چون زنجیر به پاهای اندیشه شماست، جدا شوید.

۶- به زودی در خواب خواهید دید که در خیابانی شلوغ، حیرت می کنید. تعبیرش اینکه: زیاد اطراف و جوانب خود را شلوغ کرده اید که اگر بدین نحو باشد، شیرازه کار از دست شما خارج خواهد شد. پس بسیار بجاست از فردی آگاه برای برطرف کردن مشکلات کمک بگیرد تا شور و شادی به شما برگردد.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 140 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

اتفاقی در زندگیت روی داده که تو را به شدت غمگین و ناراحت ساخته. از بخت و طالع خود گله مندی. اتفاقی است که افتاده و حسرت آن را خوردن بی فایده است. اما بدان که هیچ کس به فردای خود واقف نیست و هر آنچه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد. پس به او توکل کن. با توانایی هایی که خودت هم از آن باخبری و در وجودت نهفته است، زندگیت را دوباره بساز که فردایت روشن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم به شما در مورد این نیت یاد آوری می کند:

* گفتم شاید با گریه و زاری، دل محبوب را به سر رحم بیاورم اما خیال باطلی بود. چون قطرات باران به سنگ سخت اثر نکرد.

* اگرچه بال و پر دل از غم شکسته شد اما با وجود این خیال خام، عاشقی را از سر بیرون نکرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت دارای رنج و ناراحتی یکطرفه می باشد که جز فرسایش روح، نتیجه ای ندارد اما اگر واقعاً مایل به انجام آن از صمیم قلب هستید، با استادی ماهر مشاوره کن و راهنمایی بخواه. سرعت عمل، دقت، علاقه و اراده را همراه ساز و با توکل به خدای یگانه و زیارت یکی از مشاهد متبرکه و ادای نذر خود، انشاءالله انجام می گیرد.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و ظریف کار، قدرت طلب، پشتکار دار، حساس و رویایی، روشنفکر، عاقل و دانا، اهل کشف، حس ششم قوی، رفیق دوست، زیبا پسند، مودب، متین، اهل بیرون از خانه، پر اولاد، دنباله رو، شیک پوش، جذاب و تو دل برو.

۴- در مورد این نیت باید کاملاً حواس خود را جمع کنید و از افکار پریشان دوری کنید. او را درک نموده و با منطق عمل نمایید. همین هفته یا تا آخر ماه، عازم سفر خواهید بود که بسیار نافع است.

۵- خرید و فروش اشکال ندارد. برای ازدواج و طلاق مقدماتش فراهم نشده. بیمار شفا نمی یابد. قرض ادا می شود. گمشده پیدا نمی شود. مسافر از آمدن منصرف شده است.

۶- چیزی دریافت یا به دست می آورید ولی زود از دست می دهید. تغییر شغل برایش پیش می آید و کسی به او پیشنهادی خواهد کرد که موجب ترقی وی می شود.

۷- رنگ آبی کم رنگ را به شما توصیه می کنم که کلید انعطاف پذیری است و استراحت و آسودگی به شما می بخشد و از دلهره و وسواستان خواهد کاست.

فال حافظ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 290 از دیوان حافظ

پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

تعبیر فال حافظ شما:

چند وقتی است که از کار دل خود حیران مانده ای و نمی دانی چه باید بکنی. قصد قدم نهادن در راه عشقی را داری که به طرف مقابلت اطمینان کامل نداری و از عاقبت کار خود هراسانی. بدان که مدت عمر محدود و کوتاه است. پس به جای دلمشغولی های کاذب دست به تلاشی وسیع بزن تا به هدف خود برسی، زیرا که برای رسیدن به این نیت، خزانه ای از تلاش و همت لازم است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اعتماد خود را از دست داده اید و با تردید به این مساله نگاه می کنید. در درون خود جدایی سخت آغاز کرده اید. ابتدا سعی کنید و به خود متکی باشید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. آنگاه دست به اقدام بزنید و عجله هم نداشته باشید.

۲- به کسی فکر می کنید که از شما دور است و قرار را از شما ربوده. البته می دانم که عشق، چشم و گوش را کور و کر می کند اما باید از قدرت عقل بهره گرفت و با یکی از آشنایان صمیمی حتماً مشورت کنید.

۳- این نیت به حصوله و شکیبایی و دقت انجام می گیرد. پس راز دل خود را به هر کسی نگویید چون رقیبان منتظر اقدامات شما هستند.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و نهم می فرماید:

* من با شرمساری و با اشک چشم به میخانه می روم. زیاد از نتیجه زندگی خود شرمسارم تا این محصول ناچیز را وقف خرابات کنم.

* زندگی جاوید حضرت خضر پیامبر و سلطنت اسکندر مقدونی هم پایدار نبود. پس باقی و پایدار خداوند است. ای فقیر برای مال دنیا که ارزش ندارد، کشمکش مکن.

* ای حافظ هر گدا و مسکینی نمی تواند جواهر به دست آورد و کمال یابد. پس گنجی مانند قارون لازم است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار چندان تفاوتی نمی کند. ملاقات مهمی در پیش دارید و به سفر خوبی خواهید رفت.

۶- اگر کاری را شروع کرده اید و می خواهید عاقبت آن نیکو گردد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه بقره آیه ۲۵۶ تا ۲۶۴ و سوره لقمان آیه ۲۲ تا ۳۰ را با معنی بخوانید.

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه