ارسال به دیگران پرینت

طرز تهیه پاستا | طرز تهیه پاستا فوری

پاستا رو به سبک یانگوم بپز! | طرز تهیه پاستا فوری و خوشمزه +ویدئو

اگر شما هم طرفدار پاستا هم هستید پس حتما در این مطلب طرز تهیه پاستا را یاد بگیرید و درست کنید و لذت ببرید در ادامه برای اطلاع از طرز تهیه پاستا فوری با ما همراه باشید.

پاستا رو به سبک یانگوم بپز! | طرز تهیه پاستا فوری و خوشمزه +ویدئو

طرز تهیه پاستا فوری و خوشمزه

 

اگر شما هم طرفدار پاستا هم هستید پس حتما در این مطلب طرز تهیه پاستا را یاد بگیرید و درست کنید و لذت ببرید در ادامه برای اطلاع از طرز تهیه پاستا فوری با ما همراه باشید.

طرز تهیه پاستا
پاستا یکی از محبوب‌ترین غذاهای ایتالیایی است که از خمیر گندم تهیه می‌شود. پاستاها انواع مختلفی دارند که هر کدام شکل و اندازه خاص خود را دارند. پاستاها را می‌توان به صورت ساده یا با انواع سس‌ها و مواد غذایی دیگر سرو کرد.
در اینجا طرز تهیه پاستا به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:
مواد لازم:
پاستا: ۱ بسته
آب: ۶ پیمانه نمک: ۱ قاشق چای خوری
روغن مایع: ۱ قاشق غذاخوری
طرز تهیه:
1. آب را در یک قابلمه بزرگ به جوش آورید.2. نمک و روغن مایع را به آب اضافه کنید.3. پاستا را به آب در حال جوش اضافه کنید و طبق دستور روی بسته آن بپزید.4. پاستا را آبکش کنید و بلافاصله با سس دلخواه خود سرو کنید.

اگر دلت یه پاستای سریع و آسون میخواد، بیا اینجا | مخصوص وقتایی که حوصله ظرف شستن نداری و غذای فوری میخوای! | طرز تهیه پاستا با پنیر پیتزا + ویدئو

نکات:
برای اینکه پاستا به خوبی پخته شود، باید آن را طبق دستور روی بسته آن بپزید.
اگر پاستا را بیش از حد بپزید، نرم و چسبناک می‌شود. برای اینکه پاستا پس از پخت به هم نچسبد، آن را بلافاصله با آب سرد آبکشی کنید.

*انواع پاستا

پاستاها انواع مختلفی دارند که هر کدام شکل و اندازه خاص خود را دارند. برخی از انواع محبوب پاستا عبارتند از:
*اسپاگتی: اسپاگتی یکی از محبوب‌ترین انواع پاستا است که به صورت رشته‌های بلند و نازک تهیه می‌شود. *فتوچینی: فتوچینی شبیه به اسپاگتی است، اما کمی پهن‌تر است. *پاستا پنه: پاستا پنه به صورت لوله‌های کوتاه و توخالی تهیه می‌شود. *پاستا فوسیلی: پاستا فوسیلی به صورت حلقه‌های مارپیچ تهیه می‌شود. *پاستا پنه لینگوئینی: پاستا پنه لینگوئینی شبیه به اسپاگتی است، اما کمی پهن‌تر و بلندتر است.
سس‌های پاستا
پاستاها را می‌توان با انواع سس‌ها و مواد غذایی دیگر سرو کرد. برخی از سس‌های محبوب پاستا عبارتند از:
*سس آلفردو: سس آلفردو از خامه، پنیر پارمزان و کره تهیه می‌شود. *سس گوجه فرنگی: سس گوجه فرنگی از گوجه فرنگی، پیاز، سیر و ادویه جات تهیه می‌شود. *سس بولونیز: سس بولونیز از گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی، پیاز، سیر و ادویه جات تهیه می‌شود. *سس پستو: سس پستو از ریحان، سیر، پنیر پارمزان، روغن زیتون و مغزهای خوراکی تهیه می‌شود. *سس پنیر فتا: سس پنیر فتا از پنیر فتا، ماست، سیر و ادویه جات تهیه می‌شود.
تزیین پاستا
پاستاها را می‌توان به روش‌های مختلفی تزیین کرد. برخی از روش‌های تزیین پاستا عبارتند از:
*پنیر پارمزان: پنیر پارمزان را می‌توان روی پاستا رنده کرد. *ریحان: ریحان را می‌توان به صورت خرد شده روی پاستا ریخت. *فلفل قرمز خرد شده: فلفل قرمز خرد شده را می‌توان روی پاستا ریخت. *بادام زمینی خرد شده: بادام زمینی خرد شده را می‌توان روی پاستا ریخت. *گردو خرد شده: گردو خرد شده را می‌توان روی پاستا ریخت.
ایده‌های مختلف برای تهیه پاستا
پاستاها را می‌توان به روش‌های مختلفی تهیه کرد. در اینجا چند ایده مختلف برای تهیه پاستا آورده شده است:
*پاستا با سس گوجه فرنگی و گوشت چرخ کرده: این یک غذای کلاسیک ایتالیایی است که از پاستا، سس گوجه فرنگی، گوشت چرخ کرده، پیاز، سیر و ادویه جات تهیه می‌شود. *پاستا با سس آلفردو و مرغ: این یک غذای سبک و خوشمزه است که از پاستا، سس آلفردو، مرغ

منبع: بفرمایید ناهار 

منبع : بفرمایید ناهار
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه