ارسال به دیگران پرینت

خواننده مشهور | مادر خواننده مشهور

خواننده‌ای که هنوز عاشق زن قبلی‌اش است | صحبت‌های مادر خواننده مشهور درباره زندگی خصوصی پسرش

خواننده مشهور بریتانیایی هنوز بعد از دو سال از طلاق رابطه احساسی جدیدی ندارد در ادامه برای اطلاع از زندگی این خواننده مشهور در ادامه با ما همراه باشید.

خواننده‌ای که هنوز عاشق زن قبلی‌اش است |  صحبت‌های مادر خواننده مشهور درباره زندگی خصوصی پسرش

صحبت‌های مادر خواننده مشهور درباره زندگی خصوصی پسرش

خواننده مشهور بریتانیایی هنوز بعد از دو سال از طلاق رابطه احساسی جدیدی ندارد در ادامه برای اطلاع از زندگی این خواننده مشهور در ادامه با ما همراه باشید.

زین مالک، خواننده مشهور بریتانیایی دو سال‌ پس از جدایی از جیجی حدید سوپرمدل موفق هنوز علاقه‌ای به رابطه احساسی جدیدی ندارد!

 زین مالک خواننده سابق گروه «وان دایرکشن» هنوز عاشق و در فکر همسر سابق سوپرمدل خود جیجی حدید است؟!

عکسی قدیمی از نگار جواهریان| باورت میشه این عکس نگار جواهریانه، چقدر عوض شده!

زندگی مشترک زین مالک و جیجی حدید شش سال ب طول انجامید. این زوج مشهور و موفق در سال 2020 تولد اولین فرزندشان را جشن گرفتند.

با وجود جدایی این زوج در سال 2021 تنها دختری که زین مالک در حال حاضر به آن فکر می‌کند، دختر بچه دو ساله‌اش به نام خای است.

به گفته مادراین آقای خواننده بریتانیایی، تریشا، زین پس از جدایی از خانم سوپرمدل در سال 2021 به دنبال هیچ رابطه عاشقانه جدیدی نیست.

تریشا 53 ساله در مصاحبه‌ای جدید به اشتراک گذاشت که این خواننده 30 ساله تمام انرژی خود را بر روی این که پدر خوبی برای خای باشد گذاشته است. او همچنین افرود که فعالیت حرفه‌ای و موسیقی الویت بعدی زین مالک است و به این به این زودی‌ها زندگی آقای خواننده تغییری نخواهد کرد.

صحبت‌های مادر زین مالک درباره زندگی خصوصی آقای خواننده!

او ادامه داد: «او پدری فوق‌العاده است، بسیار با احتیاط و دوست‌داشتنی است و زمان زیادی را به دخترش اختصاص می‌دهد. این چیزی است که بیشترین لذت را در زندگی به او می‌دهد.»

تریشا افزود که در حالی که زنانی زیادی به آشنایی با پسر خوش تیپ او علاقه مند هستند اما پسرش به هیچ یک از آن‌ها علاقه ندارد. او حتی به دنیاب یک رابطه احساسی جدید نیز نیست. به نظر می‌رسد پس از جدایی از جیجی حدید حالا تمام زندگی آقای خواننده کار و فرزندش شده است.

تریشا همچنین درباره زندگی مشترک پسرش و جیجی حدید صحبت کرد و فاش کرد که از جدایی آن‌ها بسیار ناراحت و ناامید است.

او گفت: «جیجی تنها یک بار برای دیدن ما به برادفورد آمد و همه چیز خیلی عجیب بود. حضور یک سوپرمدل در خانه کمی عجیب به نظر می‌رسید، اما او بسیار متین است. او دختر بزرگی است، من هنوز هم او را بسیار دوست دارم و حیف است که رابطه آن‌ها به جدایی ختم شد. با این وجود زندگی همین است!»

به نظر می‌رسد که زین مالک و جیجی حدید رابطه خود را دوستانه نگه داشته‌اند، همانطور که تریشا به اشتراک گذاشت: «جیجی و زین فرزندی مشترک دارند. آن‌ها والدین بسیار خوبی هستند.»

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که شایعاتی مبنی بر رابطه احساسی جدید زین با سلنا گومز، خانم خواننده مشهور در ماه ژوئن منتشر شدند.

منبع : وقت صبح
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه