ارسال به دیگران پرینت

فال بینی | فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ | فال حافظ فردا ۲۷ خرداد | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این برکت غافل نشو + تفسیر دقیق

فال حافظ یکی از روش‌های پیش‌گویی و تعبیر آینده است که در ادبیات و فرهنگ ایرانی رایج است. در این روش، شخصی که می‌خواهد فال حافظ بگیرد، با تأمل در دفتر حافظ به طور اتفاقی یک بیت شعر را انتخاب می‌کند و براساس تفسیری که برای آن بیت وجود دارد، پیشگویی در مورد آینده خود می‌شنود

فال حافظ | فال حافظ فردا ۲۷ خرداد | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این برکت غافل نشو + تفسیر دقیق

فال حافظ یکی از روش‌های پیش‌گویی و تعبیر آینده است که در ادبیات و فرهنگ ایرانی رایج است. در این روش، شخصی که می‌خواهد فال حافظ بگیرد، با تأمل در دفتر حافظ به طور اتفاقی یک بیت شعر را انتخاب می‌کند و براساس تفسیری که برای آن بیت وجود دارد، پیشگویی در مورد آینده خود می‌شنود

فـال حـافـظ فردا متولدین فروردین

قسم به حشمت و جاه و جلال شاه شجاع

که نیست با کسم از بهر مال و جاه نزاع

شراب خانگیم بس می مغانه بیار

حریف باده رسید ای رفیق توبه وداع

تعبیر: 

کاری از دست کسی برنمی آید فقط به خدا توکل کن. کاری کرده ای که نتیجه ای منفی دارد. فقط خداست که می تواند تو را از ورطه ی خطر نجات بخشد. دست به دعا بردار و مطیع درگاه حق باش به مرحمت خدا همه چیز روبراه می شود.

فـال حـافـظ فردا متولدین اردیبهشت‌‏

درد عشقی کشیده‌ام که مپرس

زهر هجری چشیده‌ام که مپرس

گشته‌ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده‌ام که مپرس

تعبیر: 

یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید حرف های او از صدق و صفا می باشد. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هر چند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقامتان را بالا می برد.

فـال حـافـظ فردا متولدین خرداد

معاشران گره از زلف یار باز کنید

شبی خوش است بدین قصه‌اش دراز کنید

حضور خلوت انس است و دوستان جمعند

و ان یکاد بخوانید و در فراز کنید

تعبیر: 

فال آرزو روزانه متولدین هر ماه جمعه 26 خرداد 1402 | آرزو خود را بازگو کرده و فال آرزو را دنبال کن!

روزهای خوشی را سپری می کنید بابت این روزگار خوش بیشتر خدا را عبادت کنید. هر چه بیشتر با خدا باشید زودتر از غم رهایی پیدا می کنید. خداوند شما را بسیار دوست دارد و می خواهد که او را زیاد عبادت کنید. از صحبت با نامحرمان پرهیز کنید. امیدوار باشید که به حاجات خودتان می رسید.

فـال حـافـظ فردا متولدین تیر

پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد

وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد

از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر

ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد

تعبیر: 

اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

فـال حـافـظ فردا متولدین مرداد

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد

این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر: 

هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

فـال حـافـظ فردا متولدین شهریور

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی

حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد

جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: 

قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تعبیر: 

ناامید نباش. دست روی دست گذاشته ای در صورتی که باید خودت همت کنی و خداوند هم به تو کمک می کند. جفا پیشه نباش. کسی که فتنه ها را به پا کره به زودی رسوا می شود. حسودان نمی گذارند تو به مراد دلت برسی. گاهی هم وقت خود را صرف عبادت کن تا رضای خداوند شامل حالت شود.

حـافـظ فردا متولدین مهر

زودی تنوعی در زندگی کاری شما رخ می دهد. این تنوع پیشرفت قابل ملاحظه ای برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، امنیت شغلی است که در شرایط جدید، برایتان مهیاست. فقط یادتان باشد که این فرصت ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سالهای سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. خوب در مورد دوراهی هایتان بیاندیشید و سپس آنچه قلب تان می گوید را دنبال کنید. تحت تأثیر یک اتفاق، کارهای عام المنفعه انجام می دهید که حس و حالتان را بهتر می کند. ترک کردن عادتی منفی که تبدیل به بخشی از رفتار شما شده، کار آسانی نیست و نیاز به صرف وقت و تمرین بیشتری دارد. در مورد نیتی که در ذهن دارید نا امید نباشید شما می توانید به خواسته تان برسید. نذری دارید که بهتر است زودتر ادا کنید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

فرصتی برایتان فراهم می شود تا به سفر دوری بروید. شاید این یک سفر کاری باشد، اما بهتر است شریک زندگی تان را نیز با خود ببرید زیرا می تواند کمک حالتان باشد. از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اگر کمی به تغذیه تان اهمیت دهید، همه چیز حل خواهد شد. این سفر نیز می تواند حالتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید. برای رسیدن به نیتتان برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست اما طولانی از تلاش برای میانبر زدن موثر تر است، فکر می کنید که جلو می افتید بیشتر شما را از رسیدن به هدفتان دور می کند. اگر قصد تغییر یا جابجایی دارید نباید این کار شما را نگران بکند. به مرور زمان آنچه که می خواهید انجام می شود.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز از طریق یکی از دوستان تان با فردی آشنا خواهید شد. این فرد موقعیت اجتماعی خوبی دارد و می تواند مهره تاثیرگذاری در زندگی کاری تان باشد. اگر رابطه خود را با او ادامه دهید، یکی از صمیمی ترین دوستان تان نیز خواهد شد. برای هدفی نذر کرده اید. شاید در رسیدن به آن احساس ناامیدی کنید اما هر چه مثبت تر به آن بنگرید، شانس رسیدن به آن نیز بیشتر است. اگر از افراد با تجربه در این راه کمک بگیرید، زودتر به نتیجه مطلوب تان خواهید رسید. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست. باید در زمان تعیین شده جایی می بودید که نرفته اید دلیل اصلی آن را توضیح بدهید و بیهوده طفره نروید. بخاطر موقعیت اجتماعی که دارید شخصی که شما را می شناسد به موقعیت شما غبطه می خورد، از این نگرش او نسبت به خودتان سود ببرید و سعی کنید قدر خودتان را بیشتر بدانید. افکار منفی که آفت زندگی تان شده از خودتان دور کنید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز در حالی که در حال و هوای خودتان هستید، اتفاق غیر منتظره ای برایتان خواهد افتاد. دوستی به شما زنگ می زند و خبری را به شما می دهد که از خوشحالی سر از پا نمی شناسید. یک جعبه شیرینی بخرید و این شادی را با خانواده تان قسمت کنید. اگر به فکر ادامه تحصیل هستید، با کمی تلاش نتایج خوبی خواهید گرفت. درنگ نکنید زیرا ممکن است مسئولیت های دیگر آنقدر شما را درگیر کند که فرصت هیچ کاری نداشته باشید. پولی که چند وقتی است جمع کرده اید را فعلا خرج نکنید زیرا به زودی مجبور می شوید که آن را صرف کارهای مهم تری کنید.  درجا نزنید عمرتان را بیهوده تلف نکنید این روزها غالبا احساس خستگی می کنید مسافرت می تواند آرامش لازم را برای شما ایجاد کند. کارهای عقب افتاده فکرتان را مشغول کرده با رسیدگی و انجام آنها از استرس و نگرانی شما کاسته خواهد شد. از هرگونه تصمیم گیری ناشی از لجاجت و سرسختی اکیدا خودداری کنید.


♒ فال متولدین بهمن

زندگی شما در دست های خودتان است. می توانید آن را رها کنید تا دیگران کنترل امور آن را به دست گیرند یا این که خود، آنطور که دلتان می خواهد آن را پیش ببرید. شاید فکر می کنید که توانایی لازم را برای این کار ندارید، اما اشتباه می کنید. هیچ کس کامل نیست، پس انگشت اشاره تان را از روی نقص هایتان بردارید و آن را روی توانایی تیان بگذارید تا معجزات اش را ببینید. انجام دادن کارهای هیجان انگیز مانند اسب سواری می تواند اعتماد به نفس را به شما باز گرداند. اگر پاسخ پیشنهادی که به شما شده را با دقت ندهید هیچکس جز شما متضرر نمی شود. ایده ای سازنده برای ایجاد تغییرات مثبت در شرایط زندگی به ذهنتان خطور کرده، حالا که بستر لازم برای آن فراهم نیست، ضرورت دارد تا به جای نا امیدی قدم به قدم در مسیر رسیدن به ایده تان گام بردارید. عجول نباشید، این کار زمان زیادی می برد.

فال روزانه متولدین اسفند

شما اخیرا فشارهای زیادی به خودتان آورده اید. بهتر است که برای مدتی کارهای خود را رها و زمان خود را صرف خوشگذرانی کنید. مطمئن باشید نه تنها وقت تان هدر نخواهد رفت، بلکه انرژی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. آنوقت با ذهن باز می توانید بهترین تصمیمات را بگیرید. دوستی در خانه تان را می زند و کمکی از شما می خواهد. اگر چه دلتان برایش می سوزد اما بهتر است که به جای این که شما مسئولیت های او را بپذیرید، به او پیشنهاد دهید تا خودش قدم جلو بگذارد. زنگ تلفن برای دادن خبری مهم و شادی آفرین به صدا در می آید، تا مدتها قلبتان بابت خبری که خواهید شنید مسرور خواهد بود. قدم در راهی خواهید گذاشت و با سختی ها و مسائل فراوانی دست و پنجه نرم خواهید کرد از سختی های راه ترس به دل خود راه ندهید این راه برای شما بسیار روشن است و موفقیت به ارمغان می آورد

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱۶۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه