ارسال به دیگران پرینت

تفاوت خیار شور صنعتی با خانگی در چیست؟

خیار شورهای و ترشی انبه زعفرانی ممتاز و درجه یک شرکت مشهور و محبوب بدر که سابقه ای طولانی در تولید انواع خیار شورهای با کیفیت دارد همواره جزء محبوب ترین خیار شورهای سفره های ایرانی بوده است.

تفاوت خیار شور صنعتی با خانگی در چیست؟

خیار شورهای و ترشی انبه زعفرانی ممتاز و درجه یک شرکت مشهور و محبوب بدر که سابقه ای طولانی در تولید انواع خیار شورهای با کیفیت دارد همواره جزء محبوب ترین خیار شورهای سفره های ایرانی بوده است.

معمولا به صورت ششصد و سی گرمی و یک کیلو و چهارصد و پنجاه گرمی عرضه می شود و در ساخت شان از بهترین و بروز ترین دستگاه ها بدون کوچک ترین تماس و کمک دست تولید می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

1-7

تا از بهداشتی بودن تولیدات غذایی شرکت بدر و حفظ ارزش غذایی خیار شور و تمام ماواد غذایی تولیدی این شرکت اطمینان حاصل شود همچنین باید خاطر نسان کرد شرکت بدر همواره یکی از پیشروهای صنعت غذایی کشور بوده است.

از بهترین نگه دارنده های مواد غذایی که باعث می شود مواد غذایی تان عمر بسیار بالایی داشته باشند قوطی یا به اصتلاح حلب می باشد.

از محبوب ترین برندهایی که مواد غذایی خود  مانند خیار شور را با حلب و قوطی و با اندازه های مختلف مانند 4.5 کیلوگرمی  ارائه می دهد برند پسند است که با توجه به اهمیتی که مواد غذایی تولیدی خود می دهد همواره جز محبوب ترین برندهای خیار شور در ایران بوده است و همچنین صادرات بسیار زیادی نیز در حوزه خیار شور به کشورهای مختلف داشته است.

 

خیارشور زی تک

امروز صیفیجات یکی از اصلی ترین بخشهای خرید روزانه ما را تشکیل می دهد، صیفیجات مانند خیار و بادنجان چه به صورت مستقیم و چه فراورده هایی مانند خیار شور و ترشی بادمجان یکی از مهم ترین بخش های مواد خراکی مصرفی ما را تشکیل می دهند.

خیار شور زی تک یکی از محبوب ترین و معروف ترین برندهای خیار شور در کشورمان ایران است که در شهر شیراز تولید و عرضه می گردد.

یکی از مهم ترین موارد در خرید یک خیار شور با کیفیت این است که حتما از برندهایی خرید کنید که از روشهای بروز بای تولید خیار شورهای خود استفاده می کنند.

زیرا در زوشهای قدیمی و سنتی تولید خیار شور  به دلیل فشار بیش لز حدی که به خیارها می اید خیار شورها می اید تمام انتی اکسیدانهای خود را از دست داده و به طور کلی خیلی از خواص و فواید خود را از دست می دهد.

یکی از مفیدترین انواع صیفیجات که مواد مغذی و مواد معدنی بسیار زیادی دارد خیار است.

1-8

باید به این نکته اشاره کنیم کمه خیار شور زی تک یکی از محبوب ترین بردهای خیار شور و ترشی انبه مخصوصا در بین ساندویچیها و فست فودیها هستند که از دلایل ان می شود به قیمت بسیار مناسب و کیفیت و طعم بسیار خوب ان اشاره کرد.

خیار شورها یکی از بهترین مواد خراکی برای بهبود وضعیت گوارش بدن هستند، سرکه موجود در خیار شور باعث کاهش سرعت رشد کلنی باکتری در سیستم گوارش می می شود که تاثیر بسیار زیادی در زمان وقوع بیماری دارد.

همچنین باید توجه کرد که خیار شور به خودی خود یک ماده ی پرویبیوتیک است که باعث می شود برای مشاهده تاثیرات ان بر روی بدن به زمان بسیار زیادی نیاز نداشته باشیم و به سرعت جذب بدن ما بشود.

 

خیار شور صنعتی

همانطور که می دانید خیار شور صنعتی، به صورت کاملا تمیز و سالم تهیه شده و به متقاضیان ارائه می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

خیارشور یک غذای کم کالری است و به دلیل محتوای بالای آب، می تواند به شما کمک کند تا مدت طولانی احساس گرسنگی نکنید.

همچنین خیارشورها حاوی سرکه هستند که با کاهش اشتها نیز مرتبط است و سرکه می تواند سرعت جذب کربوهیدراتها را توسط دستگاه گوارش شما پایین بیاورد.

لازم به ذکر است که می تواند به کاهش انسولین کمک کند، سطح انرژی شما را ثابت نگه دارد و افت انسولین را که باعث گرسنگی می شود را تنظیم نماید.

1-9

شایان به ذکر می باشد خیار شور صنعتی سرشار از مواد معدنی هستند زیرا قسمت مهمی از فرآیند آب نمک می باشند که مصرف زیاد نمک آن در روز منجر به شادابی می شود.

همچنین این خیارشور در خط تولید توسط دستگاه تولید می شود که با اندازه های مشخص شده بسته بندی می شود.

مزیت اصلی این محصول به این صورت است که حاوی باکتریهای مفید می باشد و مردم از آن برای تهیه غذاها استفاده می کنند و همچنین طرز تهیه آب نمک به صورتی است که آب، مخلوط با نمک یا اسیدی مانند سرکه ترکیب می شود و در نهایت خیارشور را در ظرفی با آب نمک قرار می دهند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه