ارسال به دیگران پرینت

امشب؛ جیب بازنشسته ها پر پول می شود؟ | مبلغ عیدی بازنشستگان قطعی شد

در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت دولت که به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین گردید.

امشب؛ جیب بازنشسته ها پر پول می شود؟ | مبلغ عیدی بازنشستگان قطعی شد

عیدی بازنشستگان رقم پایینی دارد. عیدی بازنشستگان با نرخ تورم همخوانی ندارد. عیدی بازنشستگان امسال افزایشی شد. عیدی بازنشستگان نمی تواند هزینه های سبدخانوار را پوشش دهد. میزان عیدی بازنشستگان امسال را در ادامه می خوانیم.

میزان عیدی بازنشستگان امسال

 با تصویب هیئت وزیران، به دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داده شد به کارمندان خود (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیئت علمی دانشگاه ­ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که بطور تمام وقت اشتغال به کار دارند (به استثنای کارگران شاغل در کارگاه های مشمول قانون کار)، مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۰ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت نمایند.

پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال ۱۴۰۰ بوده و در هر حال میزان عیدی این گونه افراد از ۵۰ درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.

علاوه بر این، میزان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی نیز به مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال حسب مورد از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی یا دستگاه اجرایی ذیربط قابل پرداخت است.

عیدی بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری که در سال ۱۴۰۰ حق عائله مندی، اولاد و بیمه خدمات درمانی آنها را صندوق مذکور پرداخت نموده، توسط آن صندوق قابل پرداخت است و سایر مواردی که مشمول صندوق های یاد شده نیستند، از محل اعتبارات دستگاه اجرایی، سازمان یا شرکت دولتی ذی ربط قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است خدمت نیمه وقت بانوان از لحاظ اجرای این تصویبنامه، تمام وقت محسوب می شود و معلمان حق التدریس نیز نسبت به ساعات تدریس مشمول این تصویبنامه خواهند بود.

دهقان‌کیا درباره مبلغ عیدی بازنشستگان گفت: هنوز برای تعیین تکلیف رقم عیدی بازنشستگان هیچ اقدامی انجام نشده است و پارسال بازنشستگان به اندازه حقوق یک ماه عیدی دریافت کردند.

علی دهقان کیا گفت: در حال حاضر وضعیت درآمدی بازنشستگان تقریبا یک‌سوم سبد هزینه خانوار است و در یک شرایط بسیار سختی به سر می‌برند.

دهقان‌کیا تصریح کرد: بازنشستگان با توجه به این‌که ۳۰، ۳۵ سال کار کرده‌اند، اما امروز در شرایط مناسبی زندگی نمی‌کنند و تمام ظرفیت‌هایشان پر است و به سختی زندگی‌شان تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار ما از دولت فعلی، آقای رییسی و آقای عبدالملکی به عنوان وزیر کار که رییس شورای عالی کار نیز است، این است که باز دوباره به ما این وعده را ندهند که در آینده قرار است با کم کردن تورم، سبد هزینه خانوار را بالا ببریم و سفره خانوار را پررنگ‌تر کنیم.

رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین تهران متذکر شد: تاکنون از این وعده‌ها زیاد داده شده، اما هیچ کدام از این وعده‌ها اتفاق نیفتاد که ما بدانیم که دولت می‌تواند تورم را پایین آورد.

دهقان‌کیا گفت: در ماده ۴۱ قانون کار دو بند وجود دارد. یک بند، تورم بانک مرکزی است و بند دوم می‌گوید اگر این تورم جواب‌گوی سفره خانوار نبود، باید از سبد هزینه خانوار استفاده کنیم.

وی درباره مبلغ عیدی بازنشستگان گفت: هنوز برای تعیین تکلیف رقم عیدی بازنشستگان هیچ اقدامی انجام نشده است و پارسال بازنشستگان به اندازه حقوق یک ماه عیدی دریافت کردند.

واریز حقوق و عیدی ممکن است؟

همزمان با واریز یارانه نقدی، سازمان تامین اجتماعی باید واریز حقوق بهمن ماه بازنشستگان را آغاز کند. حقوق بازنشستگاه براساس حروف الفبا واریز می‌شود. واریزی‌ها از روز ۲۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا پایان ماه ادامه دارد.

قاعدتا باید همزمان با واریز حقوق بهمن ماه عیدی نیز واریز شود. تاکنون دولت مبلغ عیدی بازنشستگان را اعلام نکرده است اما مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی می‌گوید که آمادگی پرداخت عیدی وجود دارد.

میزان عیدی بازنشستگان را هیات وزیران مشخص می‌کند، جلسه هیات دولت فردا برگزار می‌شود. احتمال این که در جلسه فردا میزان عیدی بازنشستگان نیز مشخص شود زیاد است.

در خصوص میزان عیدی بازنشستگان چند سناریو وجود دارد. یکی این که به میزان پارسال عیدی پرداخت شود که همان ۱٫۵ میلیون تومان است. سناریو بعدی این است که همانند سال‌های قبلی اندکی به یارانه سال قبل اضافه کند که با افزایش ۱۵ درصدی میزان عیدی حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

سناریو دیگر افزایش عیدی به میزان تورم است که البته سناریو ضعیفی است. تورم در حال حاضر ۴۲ درصد است، با افزایش ۴۲ درصدی مبلغ عیدی امسال دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که پیشنهادی برای افزایش عیدی بازنشستگان، افزود: در این خصوص پیگیری‌هایی دارد صورت می‌گیرد که بازنشستگان هم باید مثل شاغلان عیدی دریافت کنند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      امشب جیب بازنشسته ها پر از پول میشود.....اخه۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان هم پولیه

      • محمود ارسالی در

        داداش بیست میلیون کمته

      • محمود ارسالی در

        مواظب باشید زیاد پرش نکنید بریزه زمین دزدا بدزدنش

      • ناشناس ارسالی در

        چقدر 1600000000 ! تومان خیلی عالیه
        ممنون .

      • یک باز نشسته واقعا ارسالی در

        واقعا شرم آوره با یک میلیون تومن وشصد چی می شه خرید با این تورم وحشتناک عدس کیلویی 6o هزار تومن گوشت کیلویی 200 هزار تومن فقط می تونم بگم متاسفم

      • ناشناس ارسالی در

        والا خجالت اوره شرمنده خواسته های بچه هایمان شدیم😥

      • ناشناس ارسالی در

        والا خجالت اوره... شرمنده بچه هامون هستیم😥

      • ناشناس ارسالی در

        زحمت کشیدید با این عیدی

      • فرزاد ارسالی در

        با این همه زحمت که برای بازنشسته ها می کشید
        مواظب باشید کمرتون رگ به رگ نشه

      • بازنشسته ارسالی در

        دهقان کیا گفت پارسال بازنشستگان به اندازه حقوق یک ماه عیدی دریافت کردند!!!!
        فکر کنم چیزی زده یا ساقی اش مخصوصه!!!!

      • ناشناس ارسالی در

        واقعا جای تاسف هستد یکم خجالت خوب چیزیه شرم کنید به ولا خیانت دارید میکنید به ایندجامعه امااز یک نظر حقشون هست

      • ناشناس ارسالی در

        آقای دهقان کیا :چرادارین دروغ مگین تورو خدا بسه سال ۱۴۰۰ یک ميليون دویست هزار عیدی دادین چرا میگین برابر حقوق ما که ندیدیم

      • ناشناس ارسالی در

        خجالت آور هست یک میلیون ششصد و جیب پر پول. همین هم با منت پرداخت می کنند.

    • ناشناس ارسالی در

      با این مبلغی که اعلام کردید جیب بازنشستگان پر پول میشود

    • اصغر یوسفی قانع ارسالی در

      شما هم که هر دیقه یه چیزی میگن

    • ناشناس ارسالی در

      فقط تو بوق کرنا می کنن خب کی واریز میشه نیاز داریم😭😭😭😭

    • ناشناس ارسالی در

      عیدی کارگران بازنشسته بایستی در سطح کارگران شاغل باشد و لا غیر

      • ناشناس ارسالی در

        شما واقعا یه بازنشسته رو که 30 سال کار کرده مقایسه با آدمی که شاغله و 10 سالم کارکرده میکنین واقعا باید هم سطح باشن

      • ناشناس ارسالی در

        هر چقدر مبلغ عیدی بازنشستگان زیاد تر بشود یعنی اینکه آن مسیول تعیین کننده ریالی به امور مملکت داناتر است و میفهمد تورم چقدر است و خانواده لارحی داشته است و هر چقدر کمتر بدهند یعنی از خانواده ای بوده است که یک ریالی را به اندازه درب تنور می‌دیده.

    • حسین ارسالی در

      بدبختی اینکه آخه اون دو میلیون نمی دن بگو ششصدی که اونم شاید به زور بدن شاید شاید دلشون بسوزه نسوزه بدن لاشخورها،خون اختلاص کلان می کنن بعد به بازنشسته و کارگر چوس تومن پول می ریزند که صداشون در نیاد اونم از ناچاری می ریزن........

    • ناشناس ارسالی در

      به سلامتی ومبمنت اعلام فرمودن. خسته نباشی دلاور قهرمان. فقط جالبه درطول سال همه ی حقوق کارگری هست. به عیدی که میرسه کارمندی میشه.

      • علی ارسالی در

        این کارکرا که بحای ک فتن یقه کارفرماهاشون دائم یقه کارمندا را میکیرن که فلان و بیسان هستن چرا زمان عیدی و پاداش دوتا حقوق یعی کم کمش بالای 8 میلیون میکیرن کارمنده 1/600/000هزار تومن که 5 برابر کمتره یه کارکر تازه کاره !!! بازم بجای اینکه حق خودتونه بکیرید بریزن یقه کارندا را بچسبین !!!

    • ناشناس ارسالی در

      من با دوتا بچہ خرج خونہ این پولو تقدیم دولت می کنم مٹل خونہ خودشون واسعہ خونہ ما ھم خرید کنہ اخہ مکہ میشہ با این پولا و حقوقا خرید کرد این از کجا اومدن کہ قیمت دستشون نیست

    • ناشناس ارسالی در

      ۲میلیون نه ۱۶۰۰

    • ناشناس ارسالی در

      با این مبلغی که گفتن برای دو تا بچه که داریم نمیشه چیزی بخریم شرمنده هستیم فقط به زور میتونیم خوراک منزل بخریم

    • ناشناس ارسالی در

      نماینده محترم ریس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی اعلام شد ومبلغ تعین شد وتمام شما حالا شاید برابریک ماه حقوق طلب میکنید اقا چرا بروز نیستید چرا به چانه زنی که الان وقتش هست تا بلکه کاری بشود کرد بی خبر ماندید وچرا درافزایش حقوقها ورود نمیکنید پولی که قرار شده بدهند ازالان باید دقیق بنشیندبرنامه ریزی چند وچون تا باز سه ماه بعد عید نکشه افزایش گرفتاری بازنشسته ها را پی نمیگیرید وچرا بعد از 24 ساعت اعلام عیدی شما بیخبرید بخدا این ظلم که نماینده درجه یک درحد ریاست خبرنداشته باشند بعد شما به سوابق کم تشر میزنید که خیریه باز نکردیم یا صندوق صدقات نداریم بدهیم مرد خوب کدام 15 سال سابقه امروز بالای 1800 حقوق داره که نسبت به 30 ساله ها 500 هزار هم کم میدهند بهش که درواقع اگر سبد معیشت 9 میلیون هست باید تلاش میکردید ایشان هم 4500حقوق میداشت شما دایره را ازچند طرف میزنید بعنوان ریس کانون واقعا چه کرده ومیکنید که دل انان که درحقوقهای 1 و2 و2500 گیر افتاده اند ومدافع ای ندارند وزندگی داره تمام فشارشو به 60 درصد این ادمها میاره وروی به گدایی که دیگه چاره ایی براشون نمانده پیری وازرده خارج ده ها مرض از دمارشان دراورده ومثل همگان دارای خانواده بزرگ وبعد این حرفهای بزرگی که کمر را بیشتر با تا شدن میبرد بسه دیگه سوختیم وتمام شدیم دیگه اتیش نریزید رو پوست واستخوانمان حداقل شما نماینده بازنشسته نکنید این کاررا

      • ناشناس ارسالی در

        مارابخیرشماهاامیدنیست،لطفاشرمرسانید،دیگه این وجوه به هیچ کاری نمیاد

    • علی ارسالی در

      د.لت خوب میداند که تورم چند درصد است وقانون مشخص کرده که افزایش حقوق باید به اندازه تورم باشد اما جایی که با در نظر گرفتن قانون دولت باید نق مردم را بدهد قانون گریزی می کند واز اجرای ادالت سرپیچی میکند

    • منتقد ارسالی در

      اولا ما بازنشستگان که از دیدگاه اینها جزئی از پیش کارکنان و جان نثاران صنعت و پیشرفت مملکت نیستیم که اینا بخواهند وضعیت معیشتی و نابسامانی مارا بسنجند ماهایی که یک عمرجوانی و جونمون راواسه این مملکتمان گذاشتیم ازقدیم گفته اند شکم سیر کی ازگرسنه خبرداره هرچه که هم گرسنه دادوفریادکنه براش میخندند که حتما از شکم پریست مصیبت ماازاونجا شروع شده که ما اینها رو ناجی و رهایبخش از اینهمه فلاکت واسه خودمون میدونیم که سخت دراشتباهیم و همه اینها خواب و خیاله وهرساله همین آشه و کاسه.

    • ناشناس ارسالی در

      سلام . از سال قبل تا الان قیمت تمام اجناس سه برابر شده . مثل برنج خوراکی سال قبل سی وسه هزار تومان بود کیلویی الان صد هزار تومان شده کیلویی . چرا حقوق ها و عیدی نباید سه برابر شود .

      • توکلی ارسالی در

        صندوق بازنشتگی تامین اجتمایی اونقدر دزد و چپاول داره یکیش دولت چند صد هزار میلیارد دزدیده به باز نشته ها چیزی نمونده خدا لعنتشون کنه

    • ناشناس ارسالی در

      این پولم بدید به خودشون امکان داره اختلاسگرا کم بیارن. برای ما بودونبود این پول فرقی نمیکنه، ی دفعه خدای نکرده مابااین پول ی ذره خوشحال میشیم، خدا قهرش میگیره، اینم واسه خودتون

    • ناشناس ارسالی در

      به کدوم زخم مونه بزنیم

      • ناشناس ارسالی در

        یک کارگر عمری باجون دل زحمت کشیده پابه سن گذاشته این حقوقی که میدین فکرنمیکنیدبااین تورم یه طرق،خرج دوا دکترهزینه بالاست جواب خداتون چی میخوایدبدین که حق واقعی بازنشست نمیدین

    • ناشناس ارسالی در

      اونی که نصف حقوق میبره و یتیم داره و کرایه نشیته وقسط و قبض داره چکار کنه دولت چرا به خانمای سرپرست خانوار نمیرسه بخدا خسته شدیم بس تو خونه های مردم کلفتی کردیم

    • احمد ارسالی در

      والا خجالت بکشید ۲ میلیون هم شد پول
      احاره خونه یکماه ۳ میلیونه

      این پول چکارش کنن؟؟!!!

      • ناشناس ارسالی در

        لطفا مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی را به مدیران ارشد دولتی بدهید . به نظر آنها نیاز بیشتری دارند . 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        همه از دم سر کار هستیم . مچلمون کردن . 😁😁😁😁

    • ناشناس ارسالی در

      سلام چه گویم که نا گفتنم بهتر است زبان در دهان پاسبان سراست چه بگوییم چه نگوییم فرقی به حالشون نداره اینقدر دست بردین واوردین وجلسه گرفتین همش صد هزار تومان اضافه کردین با این همه تورم ودادو بیداد همه بدبختها وخانه بدوش ها را تا خرخره گرفته هنر کردین اخه لااقل کمتر جلسه بگیرین میدونید چقدر خرج همین جلسه هاتون میشه ما بدبختها عملکرد میخواهیم نه حرف مفت

    • ناشناس ارسالی در

      ازاین دلتمردان بجزبرای خودشان جیزی به مانمی رسد. نوش جون دولتمردان که به همین مردم دیکرکاری ندارن

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا حقوق‌ها در برابر گرانی و تورم صفر شده حتی یک هفته نمی‌توانیم زندگی بچرخانیم گوشت مرغ برنج سه چهار برابر قیمت شدن دیگه باید کاسه گدایی به دست بگیریم خواهشمندم کسانی که در راس کار هستند خودشان جای ما بزارن

    • ناشناس ارسالی در

      سلام با اینهمه بحث و گفتگو ها آخرشم عیدی فک کنم یه ششصدی بدن آخه خودشون کم دارن بیچاره ها شما هم با این گزارشات الکی اینهمه سرمون درد نیارید نرود میخ آهنین در سنگ شما هی هر روز می نویسید یارانه نقدی دولت اینقدر و اونقدر موقع پرداخت همون ۴۵۵۰۰ واریز میشه تورو خدا با اعصاب مردم بازی نکنید ما دیگه قژع امید کردیم 😔

    • ناشناس ارسالی در

      همچین نوشتی پر پول میشه هرکی ندونه فکر میکنن چه مبلغی میدن .

    • سید مهدی ارسالی در

      آقای دهقان کیا مردم را سر کار نداریم .شما و این مسیولین بی کفایت مردم بخصوص مستمری بگیر بدبخت را بیچاره کردید .نمی‌دونم من به دولت چی گفتم اینا سر کاریه همتون دستتون تو یه کاسه است .مردم همه میدونند شماها چه به سرشان آوردید

    • ناشناس ارسالی در

      ... و فردا خالی

    • خسروجردی ارسالی در

      بابازیادجیب ماراپرپول نکنید خوشی میزنه زیردلمان

    • ناشناس ارسالی در

      این ۱/۶ م این همه بوق کرنا نمیخوا که جیب بازنشتگان پر پول میشود کلا پول ۴ شاخه میلگرد هیجده است یا باقیمت امروز ۲۰ کیلو برنج

    • بهروز ارسالی در

      نمردیم معنی پرپول رو هم فهمیدم دیگه یک و ششصد نهایت دوتومن که این حرفا رو نداره

    • سعید ارسالی در

      سلام آقای دولت خسته نباشید خدا وکیلی خیلی زحمت میکشید خسته نباشید دلاور مردان آخه یکم فکر کن با این مبلغ چی میشه خرید که کل خانواده رو شاد کنی این مبالغ شادی نمیاره که هیچ بدتر عصبانی هم میشویم و بیشتر افسوس میخوریم که سی سال از عمر مون در کارخانه ها سپری شد به امید روزهای بهتر

      • ناشناس ارسالی در

        باسلام ازاون روزی که دولت رییسی اومده هم قیمتها دوبرابر شده هم کشور بهم خورده اصلا هیچ جای کشور اصلاح نشده این هم حقوقهای بازنشستگان

    • بازنشسته ارسالی در

      شاید هم جیب شما اندازهاش یک در یک باشه که با یک میلیون شیصد پر پول میشه

    • ناشناس ارسالی در

      وللا خجالت آوره

    • اکبر کاظم بیگی ارسالی در

      باسلام و احترام..بله درسته مبلغ عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی بسیار بسیار کم است باشرایط گرانیهای ارزاق عمومی ای مبلغ عیدی کم است بازنشستگان مخارجشان بیشتر از بقیه است چونکه عروسها دامادها نوه ها همه توقع عیدی دارند این مبلغ عیدی جوابگوی نیازهای اساسی نمی باشد باتوجه به گرانی گوشت برنج روغن وحبوبات آجیل شیرینی میوه شکلات وغیره مشکل است که نتوانیم با این مبالغ عید نوروز را پشت سر گذاشت

      • ناشناس ارسالی در

        اگه خورد کنیم احتمالا جیبه مون پره پول میشه ولی دیگه نمیتونیم خرجش کنیم خسته نباشید دلاور مردان دقیقا شده یارانه البته یارانه پول با برکتیه

    • غلامرضا جعفریان ارسالی در

      تو حضرت عباس و این روز عزیز تا حالا اینقدر شعار دادو اید به کدام عمل کرده اید و دیگه این مبلغ که دیگه پول نیست

    • ناشناس ارسالی در

      اگر این پول را بدهند به خود آقای مخبر خودش راضی مشه

    • ناشناس ارسالی در

      خدایا شکر با این خبرهای خوب زندگی میکنم جیب همه بازنشسته ها پر پول میشه با بودن این همه درد در جامعه با بودن اومیکرون هزینه ها ی بیمارستان نبودن دارو نداشتن پول برای رفتن پزشک امروز روز تولد حضرت علی ( ع) خودش به داد این ملت برسه

    • رضا ارسالی در

      با ۱۶۰۰ت هیچ کس پولدار نمیشه چرا خودتون زدین به ....کی متوجه حرف الکی زدن خودتون میشین

    • ناشناس ارسالی در

      تر خدا به داد مردم برسیم

    • هموطن ارسالی در

      بداد مردم برسیم چقدرعذاب

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی بی انصافید این رو هم ندید این چه عیدی مشهد آخه این پولو به کدوم رهنمون بزنیم خدا ازتون نگذره

    • ناشناس ارسالی در

      اینافرادی که ،امثال اقادی دهقان کیا دارند از تامین اجتماعی حقوق می گیرند،چه دردی رااز بازنشسته ها درمان کردن،واقعا برید کنارشما که عرضه ندارید.....

    • ناشناس ارسالی در

      جیب شماهابا این پولها پر پول میشه ،بازنشسته رابا این بریز وبپاشها ثروتمند نکنیدبه فکر بودجه وصندوق دولت باشید تا یوقت کم نیارید .خجالت خوب چیزیه .

    • ناشناس ارسالی در

      بااین جیب پر بود بنظرتون امسال کجا بریم ترکیه یونان یا کشورهای اروپایی از چین وروسیه که متنفریم افغانستان هم بد نیست همه عیدی ها را جمع بزنید به اندازه یکی از اختلاس ها نمیشود

    • خدا حقه ارسالی در

      جناب دهقان کیا شما طرف بازنشستگانو نگیرید ما باید کیو ببینیم .هرروز ی سری بیانات ب خورد بازنشستگان میدید واخرشم هیچ همش الکی چون خودشم داره میبره ایشون تو لباس دوست داره ...بیخیال این نیز بگذرد

    • ناشناس ارسالی در

      این همه پول را که وقت نمی کنیم خرج کنیم!

    • محمد ارسالی در

      واقعآ خجالت اور است برای افزایش صد هزار تومانی اینقدر جلسه بگیر ببند بدون جلسه می گفتید مثل پارسال ازبانکها یاد بگیرید پاداشهای پانصد میلیون تومانی برای خودشان تصویب می کنند

    • ناشناس ارسالی در

      دولت عدالت خواه حقوقبگیرآن زیر 10میلیون فقر هستش بخدا جوابگو نیست جای شرم دارد برای دولتمردان خودشان بهتر از همه میدانند کارگر و یا کارمندان با 30سال خدمت هنوز قادر نبودم این حقوقی که میگیرم تا 20 هر ماه داشته باشم چه زمانی شاغل بودم و چه زمان بازنشستگی کدام بازنشسته ایرانی در رفاه هستتند به نظر من مملکت متعلق به این قشر نیست متعلق به فقرا نیست چونکه کدام یک از اینها از این ایران زیبا در 4ف صلح لذت بردند دولت سیزدهم ببینیم چه برای این قشرها میکند

    • ناشناس ارسالی در

      هرچی میگید دروغه

    • عباس ارسالی در

      تف

    • سادات ارسالی در

      واقعا شرم آوره باید احسنت گفت به این مسولین که اینقدر با درد بازنشستگان آشنا هستند حقا که دولت عدل و عدالت برپاست

    • مهدی ارسالی در

      سلام خدا وکیلی چطور میشه با این عیدی و حقوق مذخرف برای مستمری بگیران خرید کرد خدا ازتون نگذره اخه با قیمت گوشت و مرغ و برنجهای ۱ میلیونی حتی ۲ کیسه برنج هم نمیشه خرید چطوری فکر میکنین چطوری جلسه میزارین فقط خدا ازتون نگذره

    • ناشناس ارسالی در

      بقران من یه زن بیسرپرستم ۴ تا بچه کرایه نشین با این حقوق چنارقاز میشه چکار کرد خدا ساهده هیچوقت خیر نمیبینید ما زنها با این گرانی و تورم چکار کنیم چرا درک نمیکنید اخه یه زن با ۴ تا بچه چجوری زندگی کنه با این تورم ک شما راه انداختیم بسه دیگ این همه نا امیدی

    • ناشناس ارسالی در

      فعلا دارن پولهای که طلب داشتن ازکره وبقیه کشورها میگیرند حواسشان راپرت نکنید ممکنه درحساب کتاب اشتباه کنند

    • علی ارسالی در

      سلام
      خواستم به استحضار آقایون تصمیم گیر برسانم اگر مشکلی
      از دولت رفع میشه خجالت نکشید
      این پول کلانی که بما دادید بشکه
      گویم اون از نماینده گارگران که همیشه میاد برا گول زدن ما صحبت
      میکنه هیچ نورماندی از ایشان بر
      نمی‌تابد بلاخره ماهم خدایی داریم
      شکایتنانرا بخدا میکنیم اگر حقی
      هست دریافت جواب ما را بدهند
      دم هم از عدالت نزنید

    • ناشناس ارسالی در

      این کار دولت اگر باهاش فیلم درست میشد خنده دار ترین وکمدی ترین فیلم دنیا بود که جایز فرش قرمز وبنفش ابی هر چی سیمرغ وکفتر همه رو میبرد از سناریو یعنی فیلمی میشد نیست در جهان یعنی دیگه نویسنده وکارگردان به این خوبی همتا نداشت اصلا ماسک وجیم کری به گردش

    • حسین یاری ارسالی در

      شما دو میلیون خرج یک ساعت خانه شما نمیشه خجالت نمی کشید می خواهم بدونم که وظیفه وزیر کار چیه فقط دکوره

    • اسماعیل ارسالی در

      سلام آقای دهقان کیا من هم یه بازنشسته تامین اجتماعی ولی کارمند اداره دولتی بودم اینکه شما بارها گفتید بازنشسته ها پارسال یک ماه عیدی گرفتند به ما که از تامین اجتماعی حقوق بازنشستگی میگیریم ندادند چرا از ما هم تمام مزایا و کسورات را کارگری کم کردن ولی عیدی کارمندی دادن حالا هم که اینو میگید بازهم مثل پارسال میشه بخ خدا انصاف نیست آخرتی هم هست خدای هم هست چرا باید کسورات کارگری بدیم ولی عیدی دولتی بگیریم حالا هم که همسان سازی ما مثل کشوری و لشکری نیست چرا باید از هر دو طرف بسوزیم نگذارید که واگزارتان کنیم به خدا تاوان سختی دارد خود دانید

    • جمالی ارسالی در

      اینها اصلا شعور ندارند همه چیز را فقط برای خودشان میخواهند و کاری به ملت ندارند

    • داود ارسالی در

      این مبلغی که تعیین کردین انگار هیچی عیدی ندادین ..چون این پول به هیچ جا نمیرسه ..عملا عیدی ندادین..اینم پرداخت نمیکردین سنگین تر بودین..فقط مردمو مسخره کردین ..هی از دو سه ماه پیش جلسه و مجلس و بودجه و بگیر و ببند و ..اخرشم 1600 ؟؟؟!! البته زرنگین چون بیشتر عیدی بدین برای سال های بعد به مشکل میخورین چون میدونین مردم متوقع میشن..ولی حق بازنشسته ها خیلللی بیشتر از این مبالغه.

    • جانباز جنگ ارسالی در

      از ریاست و نمایندگان مجلس تقاضا داریم :
      به مدت یک سال مجلس را تعطیل کنند و به مرخصی با حقوق بروند.
      تا ما جانبازان عزیز زیر ۲۵ % هم حقوق ۱۵ ملیون تومان مانند جانباز ۷۰% ماهانه با عیدی و پاداش و ماده ۳۸ و بازنشستگی و سهام و غیره بگیریم.و از فقر ۴۰ ساله نجات یابیم.
      بعد شما بیایید و دوباره تکبر نمایید .
      متشکریم .
      ولادیمیر پلاتونوویچ لیاخوف روس ؛ کجایی که بیایی این مجلس را به توپ ببندی تا ما جانبازان از فقر و نداری نجات یابیم.

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۶۰۰۰۰۰ تومنو نگه میداشتن واسه خودشون لااقل پول تخمه توجیبشون میشد واسه آخرهفته وسرگرمی بادوستاشون

    • ابراهیمی ارسالی در

      چون مبلغ عیدی خیلی زیاد یه شماره حساب بدین بقیه رو بهتون برگردونیم


      ضمنا اقای دهقان کیا مدام اعلام میکنند پارسال یکماه حقوق عیدی دادن ما که 1500 گرفتیم اقای دهقان کیا جواب بدین بقیه کجا رفت تامین اجتماعی تفاوت عیدی 99 رو به باز نشستگان بدهکار

    • بنده خدا ارسالی در

      والله آدم نمیدونه چی بگه فقط باید بگه خداازسرشون نگذره که اینقدرظلم میکنند آخه این چندرقازروکجای زندگی بزاریم بدیم قسط یااجاره خونه یاخرج خورد وخوراک یاپول قبضها ی آب وبرق وگاز که همیشه بیشتراز یارانه ای که میدن هست آخه یک کم وجدان هم خوب چیزیه شماخودتون میتونیدبایک همچین پولی زندگی کنید که این همه زورگویی میکنید خوب تورم روکنترل کنیدماهیچی نمیخایم نه میتونید جلوتورم روبگیرید فقط زورتون به ملت رسیده

    • ناشناس ارسالی در

      چرا اینقدر دروغ میگید لازم نیست اصلا حرف نزنید چرا به دروغ میگید پارسال بازنشسته ها یک ماه حقوق عیدی گرفتن من یک بازنشسته پارسال یک ملیون وسیصد وپنجاه تومان عیدی گرفتیم

    • بازنشسته تامین اجتماعی ارسالی در

      با این عیدی امسال بریم ببینیم میشه یک کیلو اجیل خرید.؟😂😂😂

    • ناشناس ارسالی در

      قطعا امسال همچون سالهای قبل در حق و حقوق و عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی محترم ظلم شده و حتی یک نفر از این عملکردها و تصمیمات شما راضی نیست و قطعا همین بازنشسته ها بودند که شما رو روی این صندلی ها که حالا اینجور بیرحم در حق بازنشستگان محترم تصمیم میگیرید نشاندند نه تلاش خودتان ، اینو هیچوقت فراموش نکنید ، خودتان بهتر میدانید که امروز و همیشه تمام هزینه ها و مشکلات امروز گریبانگیر بازنشستگان است ولی با این حق و حقوق بندگان خدا همیشه از حق خود میگذرند تا به مخارج سنگین خانواده برسند که باز هم نمیرسند ، لعنت خدا و مردم را برای خود نخرید که خیلی سخت است

    • ناشناس ارسالی در

      فقط تو بوق کرنا می کنن خب کی واریز میشه نیاز داریم😭😭😭😭

    • عبدالله محمدزاده یزدی ارسالی در

      آخه اینم شد حقوق خودتون میتونید با این چندرغاز زندگی کنید اول خودتون و ملاک قرار بدید بعد برید سراغ مردم اگر توانستید با این حقوق زندگی کنید شما بلانسبت مردمو خر فرض کردید هی هر سال مردمو سر کار میزارید امسال اضافه میکنیم سال بعد اضافه میکنیم

    • مستمری بگیر ارسالی در

      بسه دیگه این قدر وعده دادن دیوانه مون کردید خداازسرتنون نگذره مال باباتون که نیست ۳۲سال حق بیمه دادیم الهی همین جور که آبروی مارا می برید خدا جواب شما هابده

    • زهرا ارسالی در

      از

      خجالت داره از شش ماه پیش برای دوزار عیدی دارنوحرف میزنن

    • ناشناس ارسالی در

      آره گفتی اینقدر عیدی زیاد و هنگفت هستش جیب کم میاریم.
      امیدوارم کسانیکه که باعث سرافکندگی بازنشستگان در برابر خانواده‌های آنها شدند ، در مقابل خانواده هایشان سرافکنده شده و روز خوش نبینند. چند نفر دور هم جمع شدین،نه سوادی و نه تخصصی با منابع عظیم ثروت کشور نمیدونین چکار کنین.

    • کارافتاده جزیی ارسالی در

      لطفا ماراهم دریابید
      چرا ب ما عیدی نمیرسد گناهمان چیه...؟

    • ناشناس ارسالی در

      یا علی دستمون بگیر

    • م چکی بشم ارسالی در

      کی بشماره این همه عیدی

    • اسماعیل عباسی ارسالی در

      خدا لعنتشون کند پول یک موشک که مفتی می‌دهند به یمن را اگه بصورت عیدی میدادن به ما نفری ده میلیون تو مان میشد

    • ش ه ارسالی در

      من امروز حقوقم دادن ولی عیدی ندادن چرا دروغ میگید دیگه بسه اینقدر به مردم دروغ نگید خدا ازتون نگذره گفتین عیدی و حقوق با هم میدیم پس کو

    • محسن ارسالی در

      اینجوری نگید دزدها میفهمن جیبمون پر پوله میان دزدی. خععععععلیییییییی پوله دم دولت گرم

    • ناشناس ارسالی در

      لطفا به زنان سرپرست خانوار که تحت هیچ پوششی نیستن مستمری ندارند به ماهم مستمری بدهید

    • ناشناس ارسالی در

      سال به سال قربون پارسال خخخخخخ

    • علی ارسالی در

      بعد میشینید میگید چرا جوونهای ما از جونشون میگذرن و با سختی های وحشتناک میزارن از این مملکت فرار میکنن میرن براشون مهم نیست که در راه بمیرن یا زنده بمونن باید هم وطنشون رو بزارن برن حق دارن بمونن تمام عمرشون و جوونیشون رو بزارن کار کنن که آخرش بشن مثله ما که یه مشت افراد خائن و ظالم این رفتار رو باهاشون بکنن این کشور کدام قسمتش رو عدالت هست که خدا هم حریف این ستمگرا نمیشه نه انصاف دارن نه دین دارن نه شرافت در حالی که همه یه روز باید بمیرن زمانی به خودشون میان که دیگه دیر شده و چیزی که نسیبشون میشه یک عالم اعمال کثیفی هست که براشون به جا مونده باعث شدن میلیون ها پدر که شرمنده زن و بچه هاشون شدن بعداز یک عمر کار کردن و بازنشسته شدن اونوقت که هیچ جای جبرانی نیست

    • علی ارسالی در

      عجب اگه خرج نکنی تموم نمیشه .دولت باید خجالت بکشه با تورم ۸۳ درصدی ویرانی سرسام آور با دومیلیون چی میشه خرید.تفو بر تو ای چرخ گردون تفو

    • بازنشسته ارسالی در

      تو رو خدا آقای رئیسی ورئیس تآ مین اجتماعی ازتون خواهش میکنم خواهش میکنم به فکر ما بازنشسته های 10 ساله باشید بخدا بخدا قسم با ماهی 1 میلیون دویست هزار تومن با 61 سال سن چون خانم هستم با هزار درد ومرض نمیتونم زندگی کنم وکسی هم به من کار نمیده خواهش میکنیم بفکر ما بازنشسته های 10 ساله باشید ممنون

      • ناشناس ارسالی در

        من موندم اونایی که به دولت التماس می کنند دولت اگر می فهمید که از اول درست و درمون به درد ملت می رسید اینم میذارن کف دستتون میگن از سرتون زیادیه دارن از نظر خودشون لطف می کنند وقتی از نظر اینا خط فقر تو ایران وجود نداره به کی التماس می کنید آخه به دزد التماس کردن داره ؟

    • ناشناس ارسالی در

      خجالت بکشید ۱۵۰۰ چیه کرایه خونه سه به بالاس با این تورم چه کنیم خودشونم همینقد عیدی میگیرن نه والا حقوق و عیدی نجومی میگیرن کاش بازنشسته هارو درک میکردید خودتون شرایط ما رو داشتید یه هفته هم با باقیمانده ی حقوقتونا نمیتونستید زندگی کنید چرا اینقد خودتونا گول میزنید بارها گفتم کسیکه حقوق ۳۷۰۰ میگیره کرایه نشین هس قسط وام و بیمه آتیه هم میده چقد براش میمونه با تورم روزبروز اقای دهقان کیا فقط نگو ال ب ال باید بشه انجام بده حرف نباشه نماینده و وزیر امور بازنشسته ها چه میکنید شما کاری بکنید جون عزیزاتون خودتو بزار جای ما و زن وبچه هامون دولت کاری نمیکنه امیدد بخدا و بعد به شما وجدان و انسانیت بخرج بدید که دعا پشت سرتون باشه و پدر و مادرتون

    • ناشناس ارسالی در

      ما دو خانوده ایم حقوق مستمری می گیریم ب کجای زخممان ببندیم خودشان مسافرت وهمه چیز دم دستشان است امیدوارم از گلتون پایین نره

    • Amin ارسالی در

      خدای خجالت نمیکشید برنجی که شده کیلویی صدهزارتومن این مبلغ عیدی رو میدید

    • امین صفری ارسالی در

      حداقل شما دست از سر کچل بازنشسته ها بردارید شما سر پیازید یا ته پیاز هر چه وسعشان رسید به ما میدن شما کار نداشته باشید این پیام را دو ساعت بگذارید بماند اگر طرفدار بازنشسته اید که میدونیم نیستید

    • ناشناس ارسالی در

      والا همه جا هی میگن حقوق بازنشسته ها زیر چهار ملیون و ۲۰۰نیس..اما حقوق ما۳۶۰۰هس..ب خدا ی هفته هم نداریم...قدرت خرید هیچی نداریم...حتی لذت خوردن چیزی کوچیک هم از ما گرفتن...ی آدم عابر دار چطور با ای حقوق و عیدی ها زندگی کنه..خدا از سرتون نگدره ک اصلا ب فکر مردم نیستین..ب روز گدایی انداختممون

    • یه بدبخت ارسالی در

      خدا کنه لا اقل کرونا از ایران نره تا کسی خونه هامون نیاد برای ایام عید تا شرمنده نشیم ..حقوق ما به زور به نون خالی میرسه..شرمنده بچه هام هستم

    • ناشناس ارسالی در

      آخه اینم شد پول 1 میلیون 600 تو خارج 600 دلار عیدی میدن اون وقت به ما 1 میلیون 600 میدن والا

    • مصطفی ارسالی در

      من بازنشسته تأمین اجتماعی هستم پارسال مبلغ هشتصد هزار تومان به من عیدی دادند وقتی که همه جا گفته میشود بازنشسته ها به اندازه یکماه حقوق عیدی گرفتند با خودم می‌گویم که پس باقی عیدی بنده چی شده کدام دروغ است.

    • الی ارسالی در

      این دو ماهه امروز و فردا میکنید انگار میخوا پنج میلیون عیدی بدن بابا عیدیارو واریز کنید‌خدا براشون نسازه باین گرونی چی بخریم تنها سرپرست ما شده این پول😔😭

    • ناشناس ارسالی در

      گوشت 170000تومانی با این پولای که میدید چند کیلو گوشت میشه

    • ناشناس. ارسالی در

      خدا ازتون نگذره کی دیگه میخاین به داد ملت برسید با این عیدی دادنتون

    • زمانی ارسالی در

      حداقل دو میلیون میدادین یک بیست کیلو برنج ایرانی میخریدیم

    • الیاس منجیل ارسالی در

      مرحبابه شما خجالت نمیکشید حق بازنشسته این بودخدایا مرگ بهترازشرمنده زن وبچه هابودن بهتره ماازشماراضی نیستیم

    • محمود ارسالی در

      سلام به شماها ناهار دادن به ما که ندادن.

    • ناشناس ارسالی در

      پرررررررر پووووووووولللللللللل !!!!!!! حالا با اینهمه پووووووولللللللل چکار کنیم سفرهای خارجی هم که بخاطر کرونا نمیشه رفت! حالا چکار کنیم؟! اینقدر پول توی کشور زیاده باید بدیم به فقرای کشورهای دیگه کشورمون دیگه فقیر هم نداره اینهمه حقوق و عیدی میدن همه در رفاه کامل هستیم مردم جهان به وضعیت ما غبطه میخورن

    • ناشناس ارسالی در

      این صد تومن که نسبت به پارسال زیاد کردید عید باهاش میخوایم بریم پارک سر خیابون با زن و بچه یه پیتزا بگیریم تقسیم کنیم بذاریم لای نون بربری !بخوریم که سیر بشیم ، شما و خونواده هاتون هم با پول بیت المال برید اروپا و مرگ بر آمریکا !!!!!! مردم حقشون نون و ماسته شما حقتون کباب بره و خاویار ؟؟؟چرا نمیمیرید ؟؟؟؟ به عزرائیل هم رشوه میدید نمیاد شما رو ببره یه ملت راحت بشن

    • رامین ارسالی در

      چرامقاله مراچاپ نگردید، متاسفم

    • ناشناس ارسالی در

      تمام این حرفهایی که زده شده از طرف اون ها سیب. زمینی هستند

    • ناشناس ارسالی در

      عاقبت بخیرشدیم

    • امیر ارسالی در

      واقعا خجالت داره‌.آقایون مسئول که یک و پونصد میگن عیدی از بی پولی و درد چه میفهمن.یک و پونصد پول جوراب خانواده نمیشه پسرخوب

    • ناشناس ارسالی در

      اینکه با احترام بنده وهمسرم تخمین زده ایم با این همه تورم مافوق از دولت محترم خواهش کنیم عیدی را به سه میلیون تومان برسانند که حداقل میباشدوبهتر به چشم آید خداوند نگهدار مسئولین واقع بینوبا وجدان

    • ناصر ارسالی در

      باسلام این اقای دهقان کیا از طرف کی انتخاب شده وسنگ کی را به سینه می زنه از اول میتونستی که عیده بازنشسته چقدر هست موقع انتخبات باز به دست دامنه بازنشته می افتی

    • ناشناس ارسالی در

      اخ اخ اخ

    • ناشناس ارسالی در

      پول شب تامین شده ولی پول سفر به خارج هم تامین شده برای باز نشسته ها

    • علی ارسالی در

      به راحتی مردم را به تمسخر میگیرند

    • ناشناس ارسالی در

      آقا واقعا خجالت بکشید این پولا پول نیست اینقدر بی ارزش شده که هیچی نمیشه خجالت بکشید یعنی ما از این عرب‌های سوسمار خور کمتریم به پول ایران هر عرب مبلغ ۱۸میلیون پول نفت میگیره

    • رضا ارسالی در

      چرا

    • ناشناس ارسالی در

      نظر من اینه ملت اینقدر التماس نکنه باز زور وقدرت حقش بگیره تمام

    • رزمندبسیجی دفاع مقدس ارسالی در

      رزمندگان داوطلب دفاع مقدس معسرفاقدبیمه ازمیهن اسلامی دفاع کردندحمایت کنیدخیلی مشکل معیشت درمان دارند

    • جمشید ارسالی در

      باسلام حضورتمام بازنشستگان عرصه صنعت کشورحالا این عیدیشون بذاریدفیش برق وگاز که ازاول بهمن گرونش کردن براتون ارسال بشه تازه میفهمیم اون ۲میلیونم ازاین ورجبران میکنن ودستمون به جایی نمیرسه بدونید هردولتی سرکاراومده وازعدالت و کمک به اقشارضعیف دم زده برعکس دماراز روزگار مردم درآورده !

    • فرح ازملایر ارسالی در

      واقعا زحمت کشیدن ۱میلیون ک۶۰۰هزار تومان عیدی به بازنشسته ها دادند نمی دونیم با این همه پول چکار کنیم پارسال هم همین قدر عیدی دادند با این تفاوت که اجناس ارزانتر بودند بااین پول فقط مقداری گوشت وکمی میوه می توان خرید

    • شعبانی ارسالی در

      زمان مرحوم‌ هاشمی و خاتمی سکه میدادن یا یکماه حقوق حالا که سکه گران شده بهمان نسبت هزینه های ماهم بالا رفته چرا عیدی سکه یا معادل یکماه حقوق نمیدن؟ ۱۶۰۰ یا ۲میلیون امروز چه ارزشی داره ؟

    • ستاره ارسالی در

      تمام اجناس سه برابر شده چطور روتون میشه یک بازنشسته رو 1600 عیدی بدین آیا دو کیسه برنج میشه؟ باز همون رو هم بین زن و مرد تفاوت گذاشتین آنقدر درک کنید که مرد میتونه بیرون کار کند ولی زن نه

    • رقیه ارسالی در

      چرا باید بک خانم که ۳۰ سال به اندازه یک آقا حق بیمه ومالیات پرداخت کرده مبلغ عیدی کمتری بگیرد آفای رئس جمهور شما بسر سفره هفت سین با چه معیاری به لچه هاتون عیدی میدید معیار جنسیت ؟

    • حلیمه ارسالی در

      ای کاش دولت به بقیه برنج سبد کالا میبره در خون های مردم یک دفعه هم به باز نشستگان میداد این نذر های که میکنن تلوزیون نشون میده ماهم باز نشستهایم دستمو دراز پیش زنان سرپرست وکمیته امدادیها از انا قرض میکنیم یا پ,لی میخریم من با اچ۱۲ روز حقوق صورتمون با سیلی سرخ داریم برای یلیتر روغن موندهایم. شرمتون باد

      • ناشناس ارسالی در

        هیچ فایده‌ای نداره هر چی بگیم کار خو‌دشونو میکنم

    • عدالت ارسالی در

      بابا تورا خدا ما عیدی نخواستم بودجه کشور دست کاری نکنید ۱۶۰۰۰۰۰تومان به بازنشسته ها دادن بس خودتون چه به خودتون نمونی ما شرمنده مشم ۳۵ سال درشغل نانوایی جلوی تنور گرما جان داد درد نکشیدم ولی ۱۶۰۰۰۰۰عیدی شما زهر ماربرای ما

    • گرسنه ارسالی در

      با سلام شما فرض را بر این بگذارید که می خواهید چهار راس گاو شیری را برای یک ماه مدیریت کنید من یک باز نشسته کارگری هستم با خانواده چهار نفره وبیکار فرض کنید من یک گاو هستم با سه گوساله آیا میشود با حقوق ماهیانه من حداقل بگیر یک گاو و سه راس گوساله را برای یک ماه مدیریت کنید خدا وکیلی خرج و مخارج چهار راس گاو خیلی بیشتر از یک ماه حقوقی است که به من مستمری بگیر می دهید تا کی ظلم وبی انصافی در کشور ایران حق وحقوق انسان ها وکارگران باز نشسته از حیوانات کمتر است این چه قوانینی است یکی جواب بده

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا با چه روی میگن جیب بازنشسته ها پر پول میشود

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۶۰۰ شرم آوره

    • ناشناس ارسالی در

      شرم آوره

    • ناشناس ارسالی در

      توهینی بالاتر ازاین که پادش (عیدی) 1600000تومان باشد. کار گری حماقت بود ما هم باید مفتخور ی را پیشه میکردیم تا محبوب باشیم و هم حقوق بالا و هم امتیازات عالی داشته باشیم. بله معلم و کارگر احمق هستند. طلبه ها خردمند ند

    • عباس رسولی8 ارسالی در

      سلام بقول شاعر چه گویم که نا گفتنم بهتره.زبان در در دهن پاسبانه سراست . من نه حقوق میخوام نه یارانه .فقط دولت خرج ومخارج مارو تامین کنه .ببینم میتونه

    • فری ارسالی در

      سلام ازبس اینقدر به دولمتردان فشاراوردیم وبخاطرهمان جیبهای ما را پرو پول کردن ولی انها خبر ندارن وماهم اعلام نکردیم که اندازه جیب ما چقدر بزرگ یا کوچک است ولی انها اگه جیب مارا نصف جیب خوشان را حساب کنند ما راضی هستیم وبا اسایش وبدون گرفتاری به زندگی خود وعید را با شادی سپری میکنیم ولی کو اندازه گیری را .

    • ناشناس ارسالی در

      بسه دیگه برای چندر غاز از دوماه پیش دل مردمو آب کردین آخرهم چیزی دست مارو نمگیره شما جیب مارو نزنید نمیخواد پر پول کنید خیلی به ما خوش میگذره رو دل میکنیم یه وقت خدای ناکرده

    • ناشناس ارسالی در

      عیدی یا سر مزاری

    • Reza ارسالی در

      خیلی پر شده داره میریزه بیرون بیایین جمعش کنین

    • ناشناس ارسالی در

      سلام با این بی عدالتیها انسان بکجا پناه ببرد چرا ۳۵ سال از ماها پول گرفتین چرا از پول خودمان عیدی گارگری پرداخت نمی کنید

    • حسن ارسالی در

      سلام نسبت به کارمنان که بن کالا . ماموریت اضافه کار....... دارند خیلی کمه کلاهتون قاضی کنید چشم بازنشته بدست شماست

    • عبداله کرمی ارسالی در

      وزیری که چندبار اعلام کردبایک میلیون تومان می‌شود شغل راه انداخت معاون همان وزیر خط فقرراحتی نمی فهمه چی هست انتظاراضافه حقوق و عیدی به نظرم خیلی نابجا است بازنشسته ها بایدخودشان یک فکراساسی بکنند

    • ناشناس ارسالی در

      جیبا خیلی پر پول شد ایشالله روزی برسه جیب خود دولتمردامونم اینطوری پر پول بشه 😅😅

    • ناشناس ارسالی در

      کجا پارسال معادل یک ماه حقوق عیدی دادن ۱۵۰۰۰میلیون تومان دادن بقیشو که بالا کشید

    • ناشناس ارسالی در

      خجالت خوب چیزی هست که وزیرا یا اوامل ندارن فقط بگین خودتون چقدر میگیرین

    • ناشناس ارسالی در

      اونهایی که حقوق بگیر نیستن وبه نون شب محتاجن چی میدین.؟چقدر زیباست که عیدی بهمه مردم داده بشه.عدالت اجتماعی را اجرا کنید.کشورهای غیراسلامی که منابع ملی هم کم دارن ولی عدالت اجتماعی رابنحو احسن انجام میدن.مثلاً فنلاند...

    • ناشناس ارسالی در

      شمارابخدا یکم به فکر این ملت بدبخت باشید اگر دین دارید

    • بنده خدا ارسالی در

      من هم اگر حقوق شمارا داشته باشم وهمه خوراک رایگان به من برسه به فکر هیچ کس دیگری نیستم اگر دین دارید به طبقه ما بدبختیها نگاهی داشته باشید

    • رضا ارسالی در

      کمی خدارا درنظر بگیرید

    • شمسی قطبی ارسالی در

      والا آقای رئیسی سید محرومان قرار بود باشه ، آخه این چه عیدی است ، واقعا موندیم چه کنیم بخدا ، به ایشون رای دادیم که گرفتاری های بخش مخروم جامعه این کارمندان گرفتار حل بشه ، بخدا دیگه دلم میخواد عید نیاد ، دیگه چقدر شرمنده خانواده ام باشم ، ۸ سال اون آقای روحانی سیاست های ضدکارمندی داشت ، از جلوگیری مدرک تحصیلی دو مقطع تحصیلی در احکام کارمند تا افزایش حقوق ۱۰ درصدی ، که سبب شده کارمندها به خلاف و دزدی کشیده بشن و الان هماین وضعیت عیدی .... جدول افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ هم که به نفع نجومی بگیر هاست ، تو رو خدا نذارید بخاطر این تبعیض ها که گاها بخاطر مساوات در پرداخت هاست ، آدم های پاک دست آلوده به گناه کنید ، ما امید به آقای رییسی بستیم

    • ناشناس ارسالی در

      این نفری که مینویسه جیب بازنشستگان پر پول شد رو بدید دست من یک مشت بزنم تو دهنش یه دندونش بشکنه بعد بره ۲ میلیون بده یک دندونشو درست کنه

    • ناشناس ارسالی در

      ظاهرن دولت از ملت محتاجتره شماره حساب بدین‌ عیدیتونو بریزیم‌ به‌حسابتون زیر دینتون‌نباشیم ، شما که‌خجالت نمیکشین به بازتشسته های خسته و‌فرسوده اینقد عیدی میدین ولی ما شرممون‌میاد صدقه بگیریم

    • Xxx ارسالی در

      همه شما میگید اخه مگه این مبلغ هم پوله و ...... ، چرا کسی نمیگه اخه اقای رییس کانون بازنشستگان و جناب رییس جمهور و هیآت محترمه تصمیم گیرنده حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ، اول به این سوال جواب بدید که اصلا مگه همسان سازی رو درست انجام دادید ؟ مگه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با لشکری و کشوری برابر هستش که شما عیدی های اینا رو برابر اعلام میکنید ؟ چرا فکر نمیکنید که لشگری و کشوری ها حداقل حقوقشون برابر با حداکثر حقوق تامین اجتماعی هستش ،مگه شما وجدان ندارید ؟
      اونی که حقوقش ۶ یا ۷ میلیونه با این عیدی براش مشکلی پیش نمیاد اما اونی که حقوقش ۳ تا ۴ میلیونه با این تورم و مشکلاتش ،مبلغ عیدی براش راه نجاتی در برابر خرج و مخارج قبل از عید هستش و کمک بزرگیه ، که شما به ناحق باهم یکی کردید.
      این عدل و انصاف نیست این نامردی در حق تامین اجتماعی هستش ، اول همسان سازی رو گند زدید و با وعده دادن سال رو تموم کردید ، اینم از عیدی دادنتون که دردی براشون دوا نمیکنه و تازه نزدیک به حقوق لشکری و کشوری میشوند.

    • فرهنگیه بازنشسته ارسالی در

      اول بگید جیب شما با چقدر پر میشه؟ خجالت نمی‌کشید بنده فرهنگی کنه معیشت میگیرم نه چیز دیگریبا این پول عیدی که فقط ۱۰۰ تومان اضافه کردید چه کنم؟شما به اجناستون چقدر اضافه کردید؟ واقعا که باز میگید ملت بیاد پای صندوق رای ،این ملت طی ۴۳ سال آنقدر زجر کشیده که از شما که حکومت عدل علی رو یدک می‌کشید انتظار بیشتری رو نداره نظرات رو که می‌بینید کسی هست بگه دستتون درد نکنه خیلی رو میخواد والله...

    • فرهنگیه بازنشسته ارسالی در

      چی شد جا کم آوردین مطلب بنده رو بنویسید یااز این همه گلایه ها خسته شدید،باز سر صندوق این ملت همیشه در صحنه رو می بینید!!!!!

    • امیر ارسالی در

      آخه ۱۶۰۰ هم شد عیدی ؟؟؟

    • نازنین ارسالی در

      خاک توی سرت

    • مئزی قوشاچایلی میاندوآبی ارسالی در

      واقعا خجالت هم خوب چیزیه

    • امامی ارسالی در

      با سلام چرت نظر من را چاپ نکردید

    • علی ارسالی در

      آخه با این عیدی چی میشه خرید .خدا ازتون نگذره

    • عبدالرضا ارسالی در

      jyhc fykbj FBI dsy

    • ندا ارسالی در

      تیتر بود زدین چرا خون مردم رو تو شیشه کردن براتون شده مایه درآمد زایی نظرمو ثبت نمیکنین میدونم ولی خیلی وقیحین

    • بازنشسته ارسالی در

      واقعا شرم بر شما شرم

    • ایرانی ارسالی در

      سلام در این شرایط تورم وبی توجهی مسئولین به وضعیت معیشتی، چرا حرص میخورید؟فرزند کمتر ، مقدمات سفر واقامت در اروپا ویاشغل ازادرا برایشان فراهم کنید( تا آنها هم برای چندر قاض عیدی حرص نخورند،مسئولین که با این تصمیمات مملکتی که با خون هزاران شهید گلگون کفن که نوجوانان ۱۳تا جوانان۲۲ساله بودند را درجهت پر کردن جیب خود وبه اصطلاح اقازاده هایشان پایمال و نابودمیکنند)

    • ناشناس ارسالی در

      ننگ و نفرت و بیزاری از این همه دروغ و ریاکاری.شما به فکر مردم نیستید،شما به فکر جیب خودتان هستید.لعنت به همه تان.

    • حسین ارسالی در

      وقتی هنوز مشخص نشده چرا تیتر میزنید عیدی قطعی شده حساب بازنشستگان پر پول میشود؟😐

    • حسن ارسالی در

      امیدوارم خداوند بزرگ سفرت نو خشک کنه. بحق فاطمه زهرا

    • ناشناس ارسالی در

      دست شما درد نکنه چرا زحمت می‌کشید خدارو خوش نمیاد خانواده شما درفشار سختی باشن خانواده های ما بازنشسته ها در آسایش

    • اصغر زارعی ارسالی در

      تیتیر دروغ بکار نبرید لطفا

    • ناشناس ارسالی در

      بد بخت از بازنشتگان که متلک باران میشوند امشب جیب باز نشتگان پر پول میشود عنوان مقاله ای رسانه های معزز شما دیگر کمک‌به ظلم بی عدالتی نکنید بی طرف باشید لااقل متلک نزنید

    • عباس ارسالی در

      تا کی هی بشینیم چشم بمالیم واسه عیدی و حقوق و غیره.

    • ناشناس ارسالی در

      همه به پدرسوختگی افتادید

    • فریبرز هومتا ارسالی در

      خاک

    • وحید ارسالی در

      لطفاً چرت ننویسید بابا 1600 هم شد پول چرا الکی جو میدید نسبت به پارسال همه چیز ده برابر شده ولی عیدی صد تومان افزایش یافت هه شکرت عدالت

    • علی ارسالی در

      اگه فقط پول دزدی یکی از اقایان دزد را بعنوان عیدی میدادن بهر نفر کلی میرسید

    • م ارسالی در

      همچین میگه پر پول که آدم فکر می‌کنه چقدره. ۱۶۰۰ آخه چیه خداوکیلی. خودتونا زدید به نفهمی یا نفهمید. همه ناراضیند. شرم کنید.

    • محمد ارسالی در

      سلام
      بخدا شرم آوره تمام حرفها دروغه .

    • یه بدبخت از بدبختای بازنشسته ارسالی در

      چه غلطی کردن مسئولان راجب عیدی بازنشستگان لعنت خدا بر شما با چندماه سرکارمو ن گذاشتن آخرشم این شد خدا ازتون نگذره

    • ناشناس ارسالی در

      انقدر گرانی که ما بدبخت شدیم الان کرونا امد داروخریدیم حقوقمان میر خوبم نشدین حقوق کجا خرج کنیم کرایه خانه .خرید عید .نمیرسد

    • ناشناس ارسالی در

      الان ماندیم کجا وچطوری هانع رهن کنین با گرانی پول پیش دولت باید املاک کنترل کند ونگزار پول پیش بیشتراز صد کرایه باشد

    • ملبحه بهرامی ارسالی در

      من یک مسعمره بگیر هستم اجاره خونه دارم و این پول. بزور میتوانم زندگی را بچرخانم تازه دختر شور. پول م. مرا با داشن شوهر میگیرد این را کجای دلم بگذارم این چه وضعی هست. من بیوه زن هستم و نیاز مند

    • ناشناس ارسالی در

      یعنی خاک تو سر اول تا آخرتون ملت رو به گدایی انداختین، بی همه چیزای اسلام

    • مهدی فاضلی ارسالی در

      خدا خیرتان دهدکه امسال با پرداخت این عیدی هزینه سفر مرا به خانه فرزندم چهارتا خیابون اونطرف ترمیسر نمودید .اجرتون با کرام الکاتبین ،،!!!!!!

    • صادقی ارسالی در

      اگه راست می گید متناسب با تورم افزایش بدین در صورت گاهش تورم از مردم پس بگیرید شما که بلدین دست خودتونه

    • صادقی ارسالی در

      به ریسی بفرمایید ادوات تخریبو از سواحل که کارش تمام شد بیاره تهران دیوارهای حقوقهای نجومی !!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه