ارسال به دیگران پرینت

کارزار آنلاین؛

چمران: کارزارهای آنلاین تأثیری بر تصمیمات شورا ندارند | سید محمد زهیر غرضی: وزیر کشور می‌تواند تأثیرگذار باشد

زهیر غرضی، مدیر مسئول وبسایت ۵۵آنلاین، نیز در واکنش به این موضوع اظهار داشت که امضاها باید افزایش یابد و از چمران انتظار ندارد که اقدام خاصی انجام دهد.

چمران: کارزارهای آنلاین تأثیری بر تصمیمات شورا ندارند  | سید محمد زهیر غرضی: وزیر کشور می‌تواند تأثیرگذار باشد

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، در واکنش به کارزار برکناری علیرضا زاکانی، شهردار تهران، اظهار داشت که تعداد امضاها دلیلی بر تغییر شهردار نیست و شهردار توسط شورای شهر تعیین می‌شود. چمران به کارزارهای مشابهی که برای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، راه‌اندازی شده بود، اشاره کرد و گفت: "مگر برای بایدن هم کارزار راه نیانداختند؟ الان سر و مرو گنده سر جایش نشسته است."

وی تأکید کرد که حتی اگر ۱۵۰ هزار نفر امضا کنند، این به معنای تغییر شهردار نیست و افزود که چنین کارزارهایی تأثیری بر تصمیمات شورا ندارند.

زهیر غرضی، مدیر مسئول وبسایت ۵۵آنلاین، نیز در واکنش به این موضوع اظهار داشت که امضاها باید افزایش یابد و از چمران انتظار ندارد که اقدام خاصی انجام دهد. او معتقد است که وزیر کشور دولت مسعود پزشکیان، و فرماندار جدید تهران می‌توانند در تأیید صورتجلسات شورا نقش مؤثری ایفا کنند و جلوی مشکلات مدیریتی زاکانی را بگیرند.

غرضی افزود که نقش این مقامات می‌تواند در کنترل و نظارت بر عملکرد شهرداری مؤثر باشد و با همکاری آن‌ها می‌توان از برخی مشکلات موجود جلوگیری کرد.

سید محمد زهیر غرضی: باید امضاها رو بیشتر کرد.

از ایشان هم توقع نداشت کاری انجام بدهد.

وزیر کشور پزشکیان و فرماندار جدید تهران میتواند در تایید صورتجلسات شورا اثر بگذارد و جلوی گند کاری زاکانی را بگیرد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه