ارسال به دیگران پرینت

امضای تفاهم نامه | مدیر عامل آتش نشانی

امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات ایمنی، آتش‌نشانی و پیشگیری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تانزانیا | سفر مدیر عامل آتش نشانی به تانزانیا

امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات ایمنی، آتش‌نشانی و پیشگیری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تانزانیا را در این مطلب میخوانید .

امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات ایمنی، آتش‌نشانی و پیشگیری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تانزانیا | سفر مدیر عامل آتش نشانی به تانزانیا

امضای تفاهم نامه ارائه خدمات ایمنی

امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات ایمنی، آتش‌نشانی و پیشگیری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تانزانیا را در این مطلب میخوانید .پنجمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تانزانیا در شهر دارالسلام پایتخت تانزانیا و با حضور وزیر جهاد کشاورزی ایران، وزیر خارجه تانزانیا، معاونان و مدیران وزرا و مدیران اتاق های بازرگانی دو کشور، فعالان اقتصادی، فرهنگی، پزشکی، گردشگری و مدیران بخش های خصوصی برگزار شد.

در این رویداد؛ ۱۱ سند همکاری به امضای مسئولان دو کشور رسید که در این اسناد نیز سند همکاری در حوزه فنی، آموزشی و ایمنی بین سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و آتش نشانی کشور تانزانیا امضا و مبادله شد.

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حاشیه این اجلاس به خبرنگاران گفت: که با توجه به ظرفیت و توانمندی هایی که در حوزه ایمنی و آتش نشانی در تهران وجود دارد می توانیم گام موثری را در راستای همکاری دو کشور برداریم.امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات ایمنی، آتش‌نشانی و پیشگیری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تانزانیا

سفر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی به تانزانیا و چند پرسش:

۱.آیا ایشان مجوز شورای شهر و کمیته سفرهای خارجی شهرداری تهران را برای این سفر داشته است؟

۲.چرا ایشان لباس غیرمصوب میپوشند؟ لباسی که بر تن ایشان است مورد تایید کدام ارگان نظامی و دولتی است؟

۳. ایشان چقدر با دانش آتش‌نشانی آشنایی دارد که به تنهایی تشریف میبرند تانزانیا مذاکره کنند؟

۴.  تانزانیا چه ربطی به آتش‌نشانی دارد؟ قرار است در این تفاهم نامه چه خدماتی بین دو کشور تبادل شود؟ آیا تانزانیا قرار است خدمات ارائه کند یا آتش‌نشانی ایران؟

۵.آیا برای امضا تفاهم‌نامه تاییدیه شورای شهر لازم نیست؟

۶.آیا ایشان به عنوان نماینده آتش‌نشانی کشور به این سفر که اصلا ارتباطی با شهرداری تهران نداشته رفته است؟ آیا ماموریت ایشان مورد تایید وزارت کشور بعنوان متولی اصلی آتش‌نشانی کشور قرار گرفته است ؟

۷. با توجه به ماهیت سفر که اقتصادی و در همراهی با جمعی از مدیران اقتصادی کشور و وزیر کشاورزی بوده است،  اصولا چرا مدیر عامل سازمان آتش نشانی که یک مرکز خدمات رسان است به این سفر اعزام شده است؟

۸. دستاورد سفرهای مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران به کشورهای کره، روسیه، امارات، نروژ، تانزانیا و ... چه بوده است؟

منبع : شهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه