ارسال به دیگران پرینت

آئودی | آئودی RS۷ منصوری

آئودی RS7 منصوری: هیولایی که روئلتو را می‌بلعد | آئودی RS7 منصوری با 1035 اسب بخار رونمایی شد: تهدیدی جدی برای لامبورگینی روئلتو

آئودی RS7 با تیونینگ منصوری، استانداردهای سرعت و قدرت را به چالش کشیده است.

آئودی RS7 منصوری: هیولایی که روئلتو را می‌بلعد | آئودی RS7 منصوری با 1035 اسب بخار رونمایی شد: تهدیدی جدی برای لامبورگینی روئلتو

آئودی RS7 با تیونینگ منصوری معرفی شد؛ سدانی که لامبورگینی روئلتو را به چالش می‌کشد

آئودی RS7 با تیونینگ منصوری، استانداردهای سرعت و قدرت را به چالش کشیده است. این سدان لوکس و اسپرت با موتور V8 تقویت شده، قدرتی معادل 1035 اسب بخار تولید می‌کند و می‌تواند رقیبی سرسخت برای سوپر اسپرت‌های قدرتمندی مانند لامبورگینی روئلتو باشد.

بزرگ‌ترین دستاورد تیونینگ منصوری روی آئودی RS7، ایجاد تغییرات روی موتور V8 این خودرو است. سدان اسپرت آئودی پس از تیونینگ منصوری 1035 اسب‌بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این میزان از قدرت و گشتاور باعث می‌شود تا سدان آئودی، قدرت به چالش کشیدن لامبورگینی روئلتو را نیز داشته باشد.

حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد پزشکیان: یک وزیر زن معرفی می‌شود

منصوری نمای جلو آئودی RS7 را به‌طور کامل بازسازی کرده است. اطراف جلوپنجره و ورودی‌های هوا، قطعات طرح فیبرکربن قرار گرفته‌اند. اسپویلر جدیدی برای لبه جلو خودرو در نظر گرفته شده است. دامن‌های جانبی کربنی و قاب جدید آینه‌ها بخش دیگری از تغییرات بدنه هستند. در نمای عقب نیز یک اسپویلر و دیفیوزر بزرگ را می‌بینیم. رینگ‌های خودرو نیز به‌صورت سفارشی توسط منصوری طراحی شده‌اند.

 

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه