ارسال به دیگران پرینت

نمایشگاه گروهی؛

نمایشگاه گروهی «مرکز ثقل»؛ تلاقی آثار هنرمندان در گالری اِچ تهران

نمایشگاه گروهی مجسمه «مرکز ثقل» به انتخاب محمد مردی از ۱۶ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در گالری اِچ تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه گروهی «مرکز ثقل»؛ تلاقی آثار هنرمندان در گالری اِچ تهران

گالری اِچ تهران میزبان نمایشگاه گروهی مجسمه با عنوان «مرکز ثقل» به انتخاب و گردآوری محمد مردی خواهد بود. این نمایشگاه که از تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد، آثاری از ۲۵ هنرمند مجسمه‌ساز را به نمایش می‌گذارد.

در این نمایشگاه، هنرمندانی چون ساناز آبایی، درنا آصف نیا، ندا استکی، مارال اصغریان، سارا اصلان بیگی، مهشید بابایی، علیرضا حسین‌پور، هانیه زارعیان، هدا سجادی‌فر، اشرف سعیدی، هلیا سلیمی، نسیم شاه کامرانی، الهه شیر‌شکن، ویدا غلامی، ملیکا قدیمی، شقایق کوهی، رزا کیمیا قلم، گلنوش گلشن، امیر گلشنی، کوروش گلمحمدی، نگین مجد، فاما مزینانی، مهدی مردی، نگار منصوری، لیلی نفتچی و سپهر وکیلی، با ارائه آثار برجسته خود، به بازنمایی مرکز ثقل در جهان هنری و مجسمه‌سازی پرداخته‌اند.

ساعات بازدید این نمایشگاه به گونه‌ای تنظیم شده است که علاقه‌مندان بتوانند در ساعات مختلف روز، به راحتی از آن بازدید کنند. افتتاحیه نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خواهد بود و در روزهای دیگر، نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم باز است.

این نمایشگاه در گالری اِچ که در خیابان شریعتی، روبه‌روی دولت، کوچه میرزا تاراج، پلاک ۱۰ واقع شده است، برگزار می‌شود و اطلاعات بیشتر در مورد مسیریابی و جزئیات نمایشگاه از طریق وب‌سایت گالری‌اینفو در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه اینستاگرام گالری به آدرس @ech.art.gallery مراجعه کنید.


 
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه