ارسال به دیگران پرینت

بیمه تکمیلی | بیمه تکمیلی بازنشستگان

تغییر قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان؛ گامی عقب‌گرد برای خدمات درمانی؟

صندوق بازنشستگی کشوری اخیراً در اقدامی جنجال‌برانگیز، تصمیم گرفته است تا با شرکت بیمه ملت به جای آتیه‌سازان حافظ، برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان قرارداد ببندد.

تغییر قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان؛ گامی عقب‌گرد برای خدمات درمانی؟

صندوق بازنشستگی کشوری اخیراً در اقدامی جنجال‌برانگیز، تصمیم گرفته است تا با شرکت بیمه ملت به جای آتیه‌سازان حافظ، برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان قرارداد ببندد. این تصمیم که بر اساس مناقصه‌ای انجام شده، موجی از نگرانی‌ها را در میان بازنشستگان ایجاد کرده است، زیرا بیمه ملت فاقد قراردادهای لازم با بیمارستان‌ها برای تسهیل پرداخت‌های بیمه‌ای است.

براساس اطلاعات منتشر شده، بازنشستگان باید ابتدا هزینه‌های درمانی را پرداخت کرده و سپس برای بازپرداخت آن به شعب بیمه مراجعه کنند، که این می‌تواند فرآیندی زمان‌بر و دشوار باشد، خصوصاً برای افراد مسن که دسترسی محدودی به حمل‌ونقل یا امکانات اینترنتی دارند.

این تغییر، ضربه‌ای به اعتماد بازنشستگان به نظام بیمه‌ای کشور وارد می‌کند و سؤالاتی جدی در مورد شفافیت و کارآمدی فرآیندهای مناقصه مطرح می‌کند. انتظار می‌رود که صندوق بازنشستگی پاسخگویی مناسب در خصوص این تصمیم‌گیری‌ها و نحوه انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر را به عمل آورد و تضمین‌هایی برای بهبود خدمات ارائه دهد.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه