ارسال به دیگران پرینت

صادق زیباکلام | صادق زیباکلام در گفتگو با صدای آمریکا

صادق زیباکلام: شهادت هنیه را تسلیت می‌گویم؛ ترور او مشروع نبوده و حماس را نمی‌توان گروهی تروریستی نامید+ویدئو

صادق زیباکلام، تحلیلگر سیاسی، در گفتگویی با صدای آمریکا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، تأکید کرد که این ترور مشروع نبوده و نمی‌توان حماس را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کرد.

صادق زیباکلام: شهادت هنیه را تسلیت می‌گویم؛ ترور او مشروع نبوده و حماس را نمی‌توان گروهی تروریستی نامید+ویدئو

زیباکلام: شهادت هنیه را تسلیت می‌گویم؛ ترور او مشروع نبوده و حماس را نمی‌توان گروهی تروریستی نامید

صادق زیباکلام، تحلیلگر سیاسی، در گفتگویی با صدای آمریکا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، تأکید کرد که این ترور مشروع نبوده و نمی‌توان حماس را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کرد. او همچنین به جنایات اسرائیل در غزه اشاره کرده و از جامعه جهانی خواست تا این اقدامات را محکوم کند.

بغض رییس جمهور برای پیکر اسماعیل هنیه | بی‌پاسخ ماندن سوال خبرنگار از رئیس‌جمهور در مراسم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید هنیه

صادق زیباکلام در این گفتگو با بیان اینکه فلسطینیان دیگر چاره‌ای جز دفاع از خود ندارند، به وضعیت بحرانی غزه و جنایات اسرائیل اشاره کرد. وی افزود: «آیا حاضر هستید که جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کنید؟» زیباکلام با اشاره به گزارش‌های بین‌المللی، اسرائیل را متهم به نسل‌کشی و کودک‌کشی دانست و بر لزوم توجه جهانیان به این مسئله تأکید کرد. او در ادامه گفت: «شهادت آقای هنیه نه تنها یک فقدان برای حماس، بلکه یک زنگ خطر برای تمام کسانی است که به دنبال صلح و امنیت در منطقه هستند.»

منبع : فیلو
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه