ارسال به دیگران پرینت

بازار لوازم دست دوم دبی؛ از ساعت‌های لوکس تا لوازم خانه

دبی مقصد گردشگری پرطرف‌داری است که مسافران زیادی با تور دبی لحظه آخری یا تور معمولی سالانه برای خرید، تفریح و گردش به آن سفر می‌کنند. در دبی بازارهای دست‌دوم زیادی مملو از انواع کالاهای الکترونیکی، خانگی، پوشاک و... وجود دارد.

بازار لوازم دست دوم دبی؛ از ساعت‌های لوکس تا لوازم خانه

دبی مقصد گردشگری پرطرف‌داری است که مسافران زیادی با تور دبی لحظه آخری یا تور معمولی سالانه برای خرید، تفریح و گردش به آن سفر می‌کنند. در دبی بازارهای دست‌دوم زیادی مملو از انواع کالاهای الکترونیکی، خانگی، پوشاک و... وجود دارد. اگر به خرید عمده و یا خرده با قیمت مناسب علاقه دارید، رفتن به بازارهای دست‌دوم دبی مانند بازار دیره، الفهید، نایف سوق و ناد الشبا خالی از لطف نخواهد بود. در این بازارها لوازم دست دوم متنوعی مانند پوشاک، عطر، جواهرات، مبلمان و لوازم الکترونیکی به فروش می‌رسد.

بازار لوازم دست دوم دبی؛ از ساعت‌های لوکس تا لوازم خانه

بازار دیره؛ یکی از بازارهای دست‌ دوم معروف دبی

بازار دیره یکی از بازارهای دست‌ دوم معروف دبی است که در ناحیه شلوغ دیره قرار دارد. این بازار از بزرگ‌ترین بازارهای خرید عمده از دبی و خاورمیانه محسوب می‌شود و فروشندگان زیادی برای خرید و فروش با قیمت مناسب به این بازار می‌آیند. در بازار دیره می‌توانید محصولات متنوعی از اسباب‌بازی تا عطر و... را در نمایشگاه‌های جذاب بیابید. جواهرات، پوشاک، ادویه‌جات، لوازم برقی، لوازم منزل و میز نهارخوری تعدادی از محصولاتی هستند که در بازار دیره به فروش می‌رسند. اگر به دبی رفتید، مراجعه به بازار دیره را فراموش نکنید. این بازار در روزهای هفته از ساعت 9:30 صبح تا 21:30 شب باز است و جمعه‌ها از ساعت 16 عصر باز می‌شود.

بازار نایف سوق؛ از بازارهای دیدنی و مناسب برای خرید لوازم استوک

از دیگر بازارهای دیدنی و مناسب برای خرید لوازم استوک و دست دوم بازار نایف سوق است. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث شده این بازار پرطرف‌دار باشد، قیمت‌های مناسب آن است. این بازار با ۲۶۵ فروشگاه مختلف مرکز کالاهای متنوع زیادی با قیمت‌های مناسب است. در گذشته مردم در نایف سوق به خرید و فروش شتر می‌پرداختند؛ ولی امروزه تبدیل به مرکز خرده فروشی در دیره دبی شده است. در بازار نایف سوق می‌توانید محصولات متنوعی از جمله عطر، لوازم آرایشی، اسباب‌بازی، لوازم دکوری، پارچه لباس مجلسی و جواهرات بیابید. علاوه بر لوازم دکوری و... در این بازار لوازم خانگی و الکترونیکی نیز به فروش می‌رسد. اگر به دنبال مرکزی جامع با کالاهای متنوع و مقرون‌به‌صرفه هستید، توصیه می‌شود به هنگام سفر به دبی از این بازار دیدن کنید. برای خرید از بازار نایف سوق می‌توانید هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 11:30 شب به آنجا بروید.

بازار الفهید؛ پر از محصولات دست دوم و متنوع

از دیگر بازارهای استوک دبی می‌توان به بازار الفهید اشاره کرد. این بازار استوک که در بستکیه دبی واقع شده است پر از محصولات دست دوم و متنوع است. اگر با تور دبی لحظه آخری به دبی رفتید توصیه می‌شود به این بازار که پر از انواع پوشاک، غذاهای محلی، سوغاتی و لوازم خانگی است هم سری بزنید. دوستداران خرید می‌توانند در بازار الفهید هر نوع کالایی از کفش، لباس و مبلمان گرفته تا لوازم آرایشی بیابند. تمام محصولات این بازار با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شوند. همچنین در اطراف بازار الفهید موزه‌های زیبایی وجود دارد که می‌توانید قبل یا بعد از خرید از آن‌ها هم بازدید کنید. برای خرید هرنوع محصولی از این بازار با نازل‌ترین قیمت‌ها می‌توانید از دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 صبح الی 10 شب و جمعه‌ها از 5 عصر تا 10 شب به این بازار بروید.

بازار ناد الشبا؛ یکی‌دیگر از بهترین بازارهای دست دوم دبی

یکی‌دیگر از بهترین بازارهای دست دوم دبی، بازار ناد الشبا واقع در امارات است. این بازار در شرق دبی قرار داشته و مبلمان را با مناسب‌ترین قیمت‌ عرضه می‌کند. بازار استوک ناد الشبا دارای بیش از 100 فروشگاه مختلف است. اگر شما هم از افرادی هستید که با تور دبی لحظه آخری سفر کرده‌اید و می‌خواهید از این منطقه، مبلمان، میز و صندلی دست دوم با قیمت پایین بخرید، توصیه می‌شود حتماً به بازار ناد الشبا سری بزنید. این بازار بین توریست‌ها و گردشگران به دلیل داشتن مبلمان مقرون‌به‌صرفه معروف است.

بازار استوک کامپیوتر

اگر به سیستم‌های الکترونیکی مانند کامپیوتر علاقه دارید و می‌خواهید یک کامپیوتر مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید، توصیه می‌شود به بازار استوک کامپیوتر دبی مراجعه کنید. در این بازار انواع کامپیوتر دست دوم با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. این بازار به دلیل عرضه کامپیوترهای باکیفیت به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید قطعات الکترونیکی در دبی معرفی می‌شود. شما از این بازار می‌توانید انواع کامپیوتر دست دوم، تلویزیون، لپ تاب دوربین و... را با کم‌ترین هزینه تهیه کنید. از آنجایی که تجهیزات الکترونیکی روز‌به‌روز با مدل‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر ارائه می‌شود و باید برای تهیه این مدل‌ها‌ هزینه زیادی صرف کنید؛ خرید محصولات دست دوم از بازار استوک کامپیوتر روشی مناسب برای صرفه‌جویی و در عین حال به‌روز بودن است.

بازار اوتلت مال دبی؛ بازار محصولاتی با برندهای معروف

بازار اوتلت مال دبی مرکز خرید عمده‌فروشی معروفی است که پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری‌های زنانه، مردانه و بچه‌گانه متنوعی به شکل عمده عرضه می‌کند. در این بازار محصولاتی با برندهای معروف مانند Diesel، Burbrry، Tommy hilfiger، DKNY و... به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که در بازار اوتلت مال دبی لباس‌ها برای هر سایزی وجود ندارد و بیشتر پوشاک تک سایز بوده و یا سایز بسیار بزرگ و کوچک دارند. این بازار هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب به خریداران خدمات ارائه می‌دهد.

بازار اوتلت مال دبی؛ بازار محصولاتی با برندهای معروف

بازار لوازم دست دوم دبی

بازارهای دست دوم دبی، منابع مهم و معروفی برای خرید عمده و خرده با قیمت مناسب هستند. بازار استوک الفهید، نایف سوق، کامپیوتر و دیره از معروف‌ترین مراکز خرید لوازم کارکرده در دبی هستند. این بازارها دارای فروشگاه‌هایی مختلف با انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی، عطر و پوشاک و...گردشگران و توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند. اگر روزی با تور دبی لحظه آخری به دبی سفر کردید توصیه می‌شود به این بازارها سری بزنید؛ احتمال اینکه دست خالی آنجا را ترک کنید بسیار پایین است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه