ارسال به دیگران پرینت

در پاسخ به تقاضای رو به رشد انرژی؛

توافق دوک انرژی با آمازون، گوگل، مایکروسافت و Nucor برای تسریع در گسترش انرژی پاک: تعهد به آینده‌ای پایدار

‌در پاسخ به تقاضای رو به رشد انرژی، دوک انرژی با آمازون، گوگل، مایکروسافت و Nucor توافق مهمی را برای تسریع در گسترش انرژی پاک امضا کردند.

توافق دوک انرژی با آمازون، گوگل، مایکروسافت و Nucor برای تسریع در گسترش انرژی پاک: تعهد به آینده‌ای پایدار

‌در پاسخ به تقاضای رو به رشد انرژی، دوک انرژی با آمازون، گوگل، مایکروسافت و Nucor توافق مهمی را برای تسریع در گسترش انرژی پاک امضا کردند.

نمایندگان شرکت ها در پایان جلسه به خبرنگاران تعهدات خود را بیان کردند.

آمازون:  به‌عنوان بزرگ‌ترین خریدار شرکتی انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان، متعهد است که منابع جدیدی از انرژی بدون کربن را برای کمک به فعالیت‌های ما و جوامعی که مشتریان ما در آن زندگی و کار می‌کنند، فعال کند. ما در دستیابی به تعهد آب و هوایی خود برای رسیدن به صفر کربن خالص تا سال 2040 متعهد هستیم. توافق امروز گام مهمی در این سفر است.

•کوین میلر، خدمات وب آمازون، معاون مرکز داده های جهانی

گوگل: همانطور که ما همچنان به سمت هدف خود پیش می رویم که تا سال 2030 هر یک از پردیس های Google را با برق پاک هر ساعت در روز راه اندازی کنیم، همیشه به دنبال فرصت هایی برای تسریع در تحویل برق پاک جدید به شبکه هستیم. از طریق همکاری با Duke Energy، تعرفه انتقال پاک مسیری را برای ما و همتایانمان ایجاد می‌کند تا راه‌حل‌های جدید و نوآورانه را سریع‌تر به نتیجه برسانیم.

برایانا کوبور، گوگل، رئیس نوآوری بازار انرژی

مایکروسافت: هدف ما پیشبرد راه حل های پیشگامانه است که از انتقال انرژی پشتیبانی می کند. چارچوب‌های نوآورانه‌ای مانند این قرارداد با دوک انرژی از جاه‌طلبی مایکروسافت برای داشتن 100 درصد مصرف برق، در 100 درصد مواقع، با خرید انرژی کربن صفر پشتیبانی می‌کند. ما متعهد به ایجاد آینده ای پایدارتر هستیم زیرا فعالانه برای افزودن انرژی پاک بیشتر به شبکه کار می کنیم.

جف رایلز، مایکروسافت، مدیر مرکز داده انرژی و پایداری

Nucor یکی از تمیزترین و پایدارترین تولیدکنندگان فولاد در جهان است و از دهه 1960 با افتخار در کارولینای آمریکا فعالیت داشته است. ما هیجان زده هستیم که مشارکت خود با Duke Energy را از طریق این تعهد مشترک برای آوردن نسل بعدی انرژی پاک، قابل اعتماد، ایمن و مقرون به صرفه به منطقه خود و در عین حال از هدف صفر خالص خود پشتیبانی می کنیم، هیجان زده ایم.

گرگ مورفی، معاون اجرایی خدمات بازرگانی، پایداری و مشاور عمومی Nucor

 دوک انرژی: این توافق ریسک سرمایه گذاری در چند صنعت نوآورانه را برای تولید انرژی جدید بدون کربن برای ما را کاهش میدهد و از تعهد دوک انرژی و مشتریان بزرگ به انرژی پاک پشتیبانی می کند.

 نکته: اینگونه قرارداد های بلند مدت با تعرفه های منطقی، ریسک سرمایه گذاری در انرژی های نو در دوران بعد از انرژی فسیلی را کاهش میدهد و این میتواند الگوی برای کاهش ریسک سرمایه گذاری در انرژی های نو در کشور عزیزمان، ایران هم باشد.

« اما پیش نیاز این اتفاقات مهم، داشتن وزارت انرژی و برنامه برای آینده انرژی نسل های بعد است، اگر چه هم اکنون هم دیر شده است و ما حتی در تامین انرژی همین نسل هم مانده ایم »

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه