ارسال به دیگران پرینت

نمایندگی یو پی اس فاراتل در شیراز و اهواز

قطعی مکرر برق به دلیل افزایش مصرف بیش از حد برق در تابستان برای بیشتر شرکت ها، کارخانه ها و دیگر صنایع ها آزاردهنده بوده است. یقینا شما هم قطعی مکرر برق را تجربه کرده اید و با خودتان فکر کرده اید که ممکن است لوازمی که به برق شهری متصل هستند با قطع وصلی برق دچار اسیب، سوختگی و یا از کار افتاده شوند. برای حل این مشکل ما به سیستم یا دستگاهی نیازمندیم تا هنگام قطعی برق، بدون وقفه توان بار لازم دستگاه ها را فراهم کند به این سیستم یا تجهیزات، برق اضطراری یو پی اس گفته می شود است.

نمایندگی یو پی اس فاراتل در شیراز و اهواز

قطعی مکرر برق به دلیل افزایش مصرف بیش از حد برق در تابستان برای بیشتر شرکت ها، کارخانه ها و دیگر صنایع ها آزاردهنده بوده است. یقینا شما هم قطعی مکرر برق را تجربه کرده اید و با خودتان فکر کرده اید که ممکن است لوازمی که به برق شهری متصل هستند با قطع وصلی برق دچار اسیب، سوختگی و یا از کار افتاده شوند. برای حل این مشکل ما به سیستم یا دستگاهی نیازمندیم تا هنگام قطعی برق، بدون وقفه توان بار لازم دستگاه ها را فراهم کند به این سیستم یا تجهیزات، برق اضطراری یو پی اس گفته می شود است.

یو پی اس ( منبع تغذیه بدون وقفه )

یک یو پی اس برای رسیدگی به مشکلات برق AC در یک سیستم طراحی شده است. به عنوان مثال، یو پی اس ها را می توان برای محافظت از رایانه های شخصی معمولی در محدوده چند صد ولت و همچنین ولتاژهای چند میلیون ولت برای مراکز بزرگ مانند مخابرات و مراکز صنعتی و رایانه ای طراحی و تولید کرد.

وجود باتری یو پی اس در سیستم یو پی اس تضمین می کند که در صورت قطع برق، عملکرد یو پی اس به درستی ادامه خواهد یافت، یک یو پی اس بدون باتری هرگز به درستی کار نمی کند. در واقع نقش باتری یو پی اس ذخیره انرژی جریان برای تامین انرژی لازم در صورت قطع برق است. باتری های یو پی اس در سه نوع عمر طولانی، متوسط ​​و کوتاه تولید می شوند.

 کاربرد یو پی اس چیست

 یو پی اس ها دستگاهی با یک باتری داخلی هستند که میان جریان اصلی و شبکه ما قرار میگیرند و وظیفه دارند که ولتاژ و جریان برق را در حالت ثابت نگه دارند.

این دستگاه در زمانی که جریان طبیعی است باتری خود را شارژ می کند و در زمان نوسان یا افزایش یا کاهش یا حتی قطع برق جریان را در حالت ثابت نگه می دارند و از آسیب دیدن وسایلی که به شبکه متصل هستند جلوگیری می کند.

نمایندگی یو پی اس فاراتل در شیراز و اهواز

انواع مختلفی از یو پی اس وجود دارد که می توان از آنها در کاربردها و مکان های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال، اگر در خانه با نوسانات برق مواجه هستید، ممکن است بتوانید با خرید یک یو پی اس خانگی مشکل خود را حل کنید. همچنین اگر در یک کارخانه یا کارگاه یا هر محیط صنعتی بزرگی هستید که نیاز اساسی و دائمی به برق دارید و تجهیزاتی دارید که به نوسانات جریان و برق حساس هستند، می توانید از یک یو پی اس صنعتی قدرتمند استفاده کنید.

 

 باتری ها در سیستم یوپی اس

باتری ها انواع مختلفی دارند و به شکل های متفاوتی در بازار موجود می باشند و همچنین برای مصارف مختلفی از آن استفاده میشود و یکی از کاربردهای باتری در تجهیزاتی مانند یو پی اس است .

باتری متصل به یو پی اس عملکردش به اینگونه است که : ابتدا باتری ها از طریق شارژر دستگاه یوپی اس متناسب با ظرفیت باتری که  عموما برحسب آمپر مشخص میشود شارژ شده و در ادامه هنگام قطعی برق ، عملکرد باتری مشخص میشود یعنی جریان ذخیره شده در باتری از طریق UPS   بر اساس فاکتورهایی به دستگاه مورد نظر به صورت خودکار ارسال میشود.

نمایندگی یو پی اس فاراتل در شیراز و اهواز

درباره شرکت فاراتل

شرکت فاراتل در بیست و هفتم خردادماه سال ۱۳۵۲ به صورت رسمی تاسیس گردید. سوابق فعالیت غیر رسمی فاراتل،  به آغاز همکاری تجاری دو شرکت فاراده و تلفان و به چهار سال قبل تر یعنی سال ۱۳۴۸ برمی گردد. دو شرکتی که سوابق درخشانی از همکاری با یکدیگر به جای گذشته اند.  در حال حاضر بیش از ۴/۵ میلیون ترانس و استابلایزر فاراتل در سراسر کشور نصب و مورد بهره برداری است و همچنین بیش از نیم میلیون دستگاه یو پی اس فاراتل واگذار گردیده است.

شرکت فاراتل به طور رسمی در 7 خرداد 1352 تأسیس شد. سوابق غیررسمی فعالیت فاراتل به سال 1348 برمی گردد که چهار سال پیش با همکاری تجاری دو شرکت فارادی و تلفان آغاز شد. دو شرکتی که با سابقه همکاری زیاد و طلایی سر و صدای زیادی در آن زمان یه پا کردند، در حال حاضر بیش از 4.5 میلیون ترانسفورماتور و تثبیت کننده ولتاژ فارایت در سراسر کشور نصب و راه اندازی شده است و بالای نیم میلیون واحد یو پی اس فاراتل تحویل داده شده.

زمانی که نه تنها تولیدکننده تجهیزات و تجهیزات الکترونیکی ایرانی در کشور وجود نداشت، بلکه بسیاری از برندهای مطرح دنیا پا به بازار نگذاشته اند.

  • هم اکنون شرکت فاراتل یک ۳۰۰ پرسنل رسمی فاراتل، بیش از ۱۳۵  نفر  با تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس از فارغ التحصیلان دانشگاههای داخل می باشند.
  • در حال حاضر  ۸۵۰۰  متر مربع از مساحت کارخانه فاراتل تحت پوشش تولید قرار دارد که این فضا روز به روز در حال گسترش می باشد.
  • شرکت فاراتل دارای بیش از ۸۰   مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد و همواره به منظور ارتقاءسطح علمی و دانش فنی نمایندگی های خود، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای آن ها نموده است

 

نمایندگی یو پی اس فاراتل در شیراز و اهواز

شرکت تسلا یو پی اس  سالیان سال در زمینه فروش یو پی اس فعالیت می  کند. این شرکت جزو معدود شرکت هایی است که در آن هر نوع یو پی اس با هر نوع برندی یافت می شود و شما می توانید به راحتی یو پی اس مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کنید.

نمایندگی یو پی اس فاراتل در شیراز و اهواز

نتیجه گیری

در این مققاله به بررسی یو پی اس های فاراتل و نمایندگی این نوع از یو پی اس ها در شیراز و اهواز پرداختیم. شرکت فاراتل جزو قدیمی ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید و فروش یو پی اس فعالیت می کند و کیفیت محصولا آن زبان زد عام و خاص است . این امکان در تسلا یو پی اس فراهم است که کاربران و مشتریان عزیز می توانند یو پی اس مورد نیاز خود را با هر برندی و با هر مشخصاتی خریداری کنند.


 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه