ارسال به دیگران پرینت

قیمت ترشی کلم زعفرانی شکم پر

یکی از ترشیهای با کیفیت و خوشمزه که همواره مورد استقال مردم واقع شده است ترشی کلم سفید با لبو یا ترشی انبه می باشد. کیفیت ترشی گل کلم سفید با لبو بی نظیر است.

قیمت ترشی کلم زعفرانی شکم پر

یکی از ترشیهای با کیفیت و خوشمزه که همواره مورد استقال مردم واقع شده است ترشی کلم سفید با لبو یا ترشی انبه می باشد. کیفیت ترشی گل کلم سفید با لبو بی نظیر است. از آنجایی که بسته بندی این محصولات با استفاده از تکنولوژی روز تهیه و تولید می شود، تولیدکنندگان از دستگاه های مخصوص بسته بندی این محصول استفاده می کنند و در نهایت توانستند حجم زیادی از این محصول را در مدت زمان کوتاهی تولید کنند. این نوع ترشی بهترین چاشنی غذا محسوب می شود و افراد زیادی علاقمند آن هستند و در اکثر رستورانهای کشور همراه با انواع غذاها سرو می شود.

AA-11

قیمت بهترین ترشی کلم سفید با لبو باعث تمایل افراد زیادی به خرید این محصولات شده است، این محصولات بر اساس ترکیبات مختلف قیمت گذاری و تایید می شوند، شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه به لیست قیمت ترشی کلم دسترسی داشته باشید، به نمایندگیهای فروش معتبر مراجعه کرده و سپس محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت انتخاب و خریداری نمایید.  در صورتی که زمان خرید حضوری این محصولات را ندارید، امکان خرید آنلاین این محصول وجود دارد

اگر قصد خرید ترشی کلم سفید با لبو را دارید، باید در هنگام خرید این محصول به مشخصات درج شده روی بسته بندی محصول دقت کافی داشته باشید و محصولاتی را خریداری کنید که از مواد اولیه تازه و با کیفیت بالا تهیه و تولید شده اند. ترشیهای زیادی همراه غذا خورده می شود که گل کلم سفید با لبو خوشمزه ترین و معروف ترین آنهاست و با مصرف این محصول می توانید از غذای خود لذت بیشتری ببرید.

ترشی کلم سفید شکم پر

در این قسمت از مقاله با طرز تهیه ی ترشی کلم سفید شکم پر آشنا خواهید شد برای تهیه ی این ترشی توجه داشته باشید که این ترشی در چند مرحله حاضر می شود مرحله ی ابتدایی به این صورت است که مقداری آب، نمک و سرکه را داخل یک قابلمه ریخته و اجازه می دهید تا کمی بجوشد پس از آن برگ های کلم را به محلول در حال جوش بیافزاید تا نرم بشوند سپس برگ های کلم را آبکشی کرده وکنار بگذارید.

مرحله ی بعد حاضر کردن موادی است که مابین برگ های کلم قرار می گیرند این مرحله به این شکل است که ابتدا مقداری بادمجان را داخل محلول آب نمک و سرکه بجوشانید و پس از آن آبکشی کرده وچرخ کنید.

AA-12

 درمرحله ی بعدی برای تهیه ترشی کلم شکم پر مقداری هویج را به همراه فلفل دلمه ای، برگ کلم و فلفل تند را به ریز ترین شکل ممکن خورد کرده و مقداری سرکه، نمک و ادویه ترشی به آن می افزاییم. اکنون زمان آن رسیده است که این مواد را روی برگ کلم هایی که در مرحله ی اول آماده کرده اید قرار دهید و این برگ ها را مانند دلمه بپیچید و برای محکم نگه داشتن این برگ ها می توانید مقداری سبزی تره را به مدت یک دقیقه داخل آب بجوشانید و بعد با استفاده از این تره ها برگ های کلم را محکم کنید. به عنوان آخرین مرحله کلم های پیچیده شده را داخل یک ظرف شیشه ای مناسب قرار دهید و سرکه ی سفید را به آن بیافزاید سپس این ترشی باید به مدت ده روز در یک مکان تاریک و خنک قرار بگیرد پس از ده روز ترشی برای مصرف حاضر است. این نکته را درنظر داشته باشید که این ترشی باید داخل یخچال قرار بگیرد.

ترشی کلم سفید زعفرانی

ترشی را می توانید با مواد و ادویه های مختلفی تهیه کنید یکی از این ادویه ها زعفران مشهد می باشد، که می تواند ترشی شما را خوش رنگ و خوش طعم کند.

از مواد غذایی مختلفی به عنوان چاشنی همراه غذاها استفاده می شود، یکی از چاشنیها ترشی می باشد.

در انواع مختلفی وجود دارد مانند ترشی کلم سفید، برای یادگیری طرز تهیه ترشی کلم سفید زعفرانی توصیه می شود این محتوا را مطالعه بفرمایید.

AA-13

کلم سفید که یکی از مواد اصلی اکثر ترشیها همچون ترشی کلم زعفرانی محسوب می شود، ماده ای مقوی می باشد که سرشار از ویتامین سی، ویتامین آ، ویتامین ب۶، مواد معدنی، پتاسیم و مواد مغذی فراوانی است و می تواند به هضم غذا کمک کند.

ترشی کلم سفید زعفرانی یکی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین ترشیها می باشد که از زعفران برای تهیه آن استفاده شده است برای تهیه این ترشی ابتدا باید مواد اولیه لازم که شامل 0.5 لیتر آب، یک عدد پیاز، 300 گرم هویج، یک قاشق چایخوری زعفران، دو قاشق غذا خوری روغن نباتی، سه حبه سیر، یک قاشق چایخوری گشنیز و یک قاشق غذا خوری نمک می شوند، تهیه گردد‌.

 

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه