ارسال به دیگران پرینت

فروش 7.5 میلیون دلاری فراری مایکل شوماخر

آخرین فراری برنده‌ی گرندپری موناکو، در یک حراجی در نیویورک با قیمت 7 میلیون و 504 هزار دلار فروخته شد. مبلغی که این اتوموبیل خاص را به گران‌ترین خودروی فرمول یک عصر جدید(غیر کلاسیک) فروخته شده تبدیل کرد.

فروش 7.5 میلیون دلاری فراری مایکل شوماخر

۵۵آنلاین :

این اتوموبیل فرمول 1 فراری با کد شاسی #211، همان فراری است که چهارمین عنوان قهرمانی جهان را برای مایکل شوماخر، و دومین عنوان قهرمانی جهان پیاپی او در فراری در سال 2001 را برای او به ارمغان آورده. این اتوموبیل ارزش دیگری نیز دارد زیرا آخرین فراری است که گرندپری موناکو را برده. البته اسب‌های سرخ مارانلو امسال بازگشتی رؤیایی در موناکو داشتند و با کسب سکوهای اول و دوم، انتقام این چند سال نبردن در موناکو را گرفتند.

شوماخر با بردن 9 گرندپری در 2001، دومین قهرمانی خود در فراری را در شرایطی جشن گرفت که امتیازی دو برابر نفر دوم جدول، دیوید کولتارد داشت.

انتظار می‌رفت این فراری خاص با قیمت حدود 4 میلیون معامله شود، اما رقابت برای به دست آوردن آن قیمت را افزایش داد و این معامله درنهایت به قیمت حدود 7.5 میلیون دلار انجام شد. طبیعی است نشستن بر صندلی مایکل شوماخر افسانه‌ای ارزش این مقدار ناقابل! را دارد.

در نظرسنجی که به تازگی توسط F1 Racing Magazine و به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس فراری انجام شده، مایکل شوماخر به عنوان محبوب‌ترین راننده کل دوران فراری انتخاب شده است. او با کسب 50.1 درصد آرا با فاصله زیاد نسبت به کیمی رایکونن با کسب 12.4 درصد در رده‌ی اول است. ویلنوو، فانجیو، لائودا، آلونسو، مانسل، پراست، آسکاری و فتل در رده‌های سوم تا دهم هستند.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه