ارسال به دیگران پرینت

ارائه قیمت عمده فروش دستگاه آندوسکوپی گوش در بازار داخلی

برای مشاهده قسمت های داخلی بدن در مکان های مختلف به منظور معاینه جراحی درمان و یا خارج کردن سنگ کلیه و کیسه صفرا، گوش، نمونه برداری و غیره از دستگاه آندوسکوپی استفاده میشود این دستگاه پرکار بود که به عنوان دستگاه درون بینی شناخته شده است مراکز فروش دستگاه های آندوسکوپی در بازار داخلی موجود میباشد که این می توانید این محصول را با قیمت عمده خریداری نمایید.

ارائه قیمت عمده فروش دستگاه آندوسکوپی گوش در بازار داخلی

برای مشاهده قسمت های داخلی بدن در مکان های مختلف به منظور معاینه جراحی درمان و یا خارج کردن سنگ کلیه و کیسه صفرا، گوش، نمونه برداری و غیره از دستگاه آندوسکوپی استفاده میشود این دستگاه پرکار بود که به عنوان دستگاه درون بینی شناخته شده است مراکز فروش دستگاه های آندوسکوپی در بازار داخلی موجود میباشد که این می توانید این محصول را با قیمت عمده خریداری نمایید.

در این مقاله تصمیم داریم تا کمی شما را با آندوسکوپی، تولید آن، کار کرد دستگاه و برندهای مختلف مانند المپوس آشنا کنیم اما در ابتدا نیاز به کمی آشنایی بیشتر با این حوزه وجود دارد که بدانید در واقع شروع استفاده از این دستگاه به چه زمانی باز می گردد.

در واقع کمی با نحوه کشف این روش آشنا بشویم اما در مرحله اول باید کمی در باره نام این دستگاه صحبت کنیم که از دو بخش آندو و سکوپی تشکیل می شود که کلمه اول به معنای درون می باشد و کلمه دوم از واژه اسکوپ گرفته شده است که به معنای دیدن می باشد.

همان طور که می دانید امروزه شرکتهای پیشرو در تکنولوژی ایران به عرصه های جدید مانند پزشکی ورود کرده اند برای مثال می توان به شرکت شیائومی اشاره کرد که دستگاه های آندوسکوپی برای استفاده به عنوان پاک کننده داخل گوش تولید می کند که کیفیت مناسبی نیز دارد.

3-1

دستگاه های آندوسکوپی به علت کارایی بالایی که دارند و  به علت استفاده های زیادی که دارند در بین مراکز درمانی محبوبیت زیادی دارند و به همین دلیل بازار فروش دستگاه آندوسکوپی بسیار پر رونق است.

قیمت دستگاه آندوسکوپی صنعتی

با پیشرفتهای صورت گرفته در تولید دستگاه اندوسکوپی پزشکی، پزشکان می توانند با سهولت بیشتری با این دستگاه کار کرده و در کنار این سهولت قابلیتهای زیادی نیز اضافه شده و برای خرید می توانید به مراکز فروش مراجعه کرده و بعد از تحقیقات اقدام به خرید کنید.

دستگاه اندوسکوپی دو نوع قابل انعطاف و ریجید تقسیم می شود که هر کدام کاراییهای خودش را دارد.

در مدل ریجید این دستگاه لوله ای غیر قابل انعطاف را دارد همچنین اندازه لوله ها نیز به نسبت دستگاه قابل انعطاف کوچک تر است.

یکی دیگر از مدلهای پر کاربرد، دستگاه اندوسکوپی قابل انعطاف است که این مدل دارای لوله ای قابل انعطاف بوده که توسط یک کابل فیبر نوری در کنار یک عدسی که به آن متصل است عملیات تصویر برداری انجام می شود.

3-2

انتخاب بهترین دستگاه با قابلیتهایی که مد نظرتان است می تواند شما در ادامه کار موفق تر نشان دهد، وجود دستگاه آندوسکوپی گوش و کولونوسکوپی که در بازار محدود است و در هنگام انتخاب نیز شما باید دقت بیشتری را داشته باشید اما توجه داشته باشید از آنجایی که قیمت دستگاه آندوسکوپی بیسار نوسان دارد و متغیر است با جست و جوی بازار به دنبال بهترین قیمت آن باشید.

منظور از انتخاب دقیق این است که اگر شما می خواهید در کارتان موفق باشید باید دستگاه دقیقی را انتخاب کنید به نحوی که بیمار و شما را در فرایند استفاده اذیت نکند برای مثال اگر کودکان در مطب شما می آیند باید دستگاهی را انتخاب کنید که قابلیت این را داشته باشد که کودک را در آرامش کامل معاینه کند.

دستگاه آندوسکوپی گوش دست دوم

امروزه تجهیزات بسیاری وجود دارد که متخصصین را در تشخیص و درمان یاری کمک کند، این دستگاه حدود ۲۵ سال پیش به ایران راه یافت که بدون برش و بخیه عکسهایی از ناحیه مورد نظر در دسترس پزشک قرار می دهد و متخصص با تکیه بر آن اقدام به جراحی می کند.

این دستگاه نه تنها برای گوش بلکه برای اندامهای دیگری از بدن هم کاربرد فراوانی دارد.

آندوسکوپ ابزاری است که دارای یک لوله برای رویت اندامهای داخلی فرد به کار می رود، دستگاه های دیگری هم وجود دارد مانند: ام آر آی و سی تی اسکن که با عکس برداری همین کار را انجام می دهد اما آندوسکوپ دارای مزایایی است از جمله دید مستقیم، که پزشک می تواند در همین حین نمونه برداری را نیز انجام دهد.

3-3

بسیاری از افراد به جای صرف هزینه های بالای خرید دستگاه آندوسکوپی گوش  نو، اقدام به خرید دستگاه دست دوم می کنند.

اغلب تجهیزات و دستگاه های پزشکی از قیمتهای بالایی برخوردار است که اگر آن دستگاه وارداتی و تولید کشورهای دیگر، به دلیل گمرکی و پروانه صدور، این هزینه ها چندین برابر خواهد شد از این رو خرید دستگاه دسته دوم گزینه خوبی برای کسانی است که هزینه های لازم برای خرید دستگاه نو را ندارند البته نکاتی وجود دارد که باید هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید.

بهتر است از خرید دستگاه های بسیار قدیمی صرف نظر کنید چرا که در صورت خرابی ممکن است آن قطعه دیگر پیدا نشود.

بسیاری از دستگاه های دست دوم هنوز تاریخ انقضایشان به اتمام نرسیده است از این رو دریافت فاکتور و ضمانت نامه امری ضروری است.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه