ارسال به دیگران پرینت

دعای شروع روز

دعا مخصوص شروع روز و تلاش روزانه | دعای مجرب برای افزایش رزق و روزی

دعای مخصوص برای تلاش روزانه و شروع روز و دعای مجرب برای افزایش رزق و روزی

دعا مخصوص شروع روز و تلاش روزانه | دعای مجرب برای افزایش رزق و روزی

برای شروع روز خوب و موفقیت در کارهای روزانه بهتر است دعاها و اعمال مخصوصی را انجام دهید. چنانکه امام صادق فرموده اند برای شروع روز و تلاش روزانه، هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود و در صورتیکه شخص خواندن این دعا را در وقت خود فراموش کند بهتر است قضای آن را بجا بیاورد. در قسمت زیر دعای شروع روز و تلاش روزانه را قرار داده ایم. برای آشنایی با  طریقه خواندن این دعا مجرب و مخصوص در 55آنلاین  همراه ما باشید.

دعای رزق و روزی قوی و فوری | این دعا معجزه میکند!

دعای شروع روز

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعا هاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعا های زیر خوانده شود:

دعای مخصوص امام صادق برای شروع روز

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

دعای شروع روز و دعا جهت افزایش روزی

«اعوذ بالله السمیع العلیم»«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

جهت وسعت رزق ومعیشت از شب شنبه، هر شب سه بار سوره مبارکه واقعه را بخواند وشب جمعه ۸ مرتبه بخواند واین عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر بار خواندن سوره این دعا را بخواند:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ. دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین.

فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد.

 

 

 

منبع : نیک صالحی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه