ارسال به دیگران پرینت

محدودیت تردد

محدودیت تردد شبانه در بزرگراه صیاد شیرازی تا ۱۵ مهرماه آغاز شد

محدودیت تردد شبانه در بزرگراه صیاد شیرازی تا ۱۵ مهرماه آغاز شد

محدودیت تردد شبانه در بزرگراه صیاد شیرازی تا ۱۵ مهرماه آغاز شد

محدودیت تردد شبانه در بزرگراه صیاد شیرازی

محدودیت تردد شبانه در بزرگراه صیاد شیرازی تا ۱۵ مهرماه آغاز شدمحدودیت تردد شبانه در بزرگراه صیاد شیرازی از امشب تا ۱۵ مهر ماه اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اعلام کرد که مسیر شمال به جنوب بزرگراه صیاد شیرازی در محدوده میدان سبلان، از امشب تا ۱۵ مهر ماه هر شب از ساعت ۲۴ تا ۵ صبح به دلیل عملیات نصب تیرهای بتنی پل روگذر، مسدود خواهد بود.مهدی صداقتی بیان کرد که عملیات نصب این تیرها از ۱۷ شهریور آغاز شده و تاکنون ۱۵ تیر از ۸۶ تیر پیش‌ساخته بتنی بخش غربی پل نصب شده است. او همچنین افزود که محدودیت‌های ترافیکی مربوط به این عملیات تا نیمه مهر ماه ادامه خواهد داشت و نصب تیرها تنها در طول شب‌ها و با انسداد مسیر انجام می‌شود.

وی با اشاره به روند پیشرفت پروژه احداث پل روگذر تقاطع میدان سبلان، گفت که عملیات اجرایی کوله شرقی پل و حفاری‌های زیرگذر شمال میدان نیز در دست اقدام است. همچنین مشکلات مربوط به لوله گاز و کابل برق میدان سبلان نیز در حال رفع شدن است.پروژه احداث پل روگذر شرقی-غربی میدان سبلان که با هدف کاهش ترافیک این منطقه از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، شامل ساخت پل، دسترسی‌ها و اصلاحات هندسی میدان و خیابان‌های اطراف آن است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

منبع : روزمامه اطلاعات
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه