خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

مادر بی رحم | دستگیری مادر بی رحم

مادر بی رحمی که دخترش را به قتل رساند دستگیر شد | قتل دختر ۱۱ ساله توسط مادر بی عاطفه

مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت.با اعتراف مادر بی رحم به قتل دخترش ، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

مادر بی رحمی که دخترش را به قتل رساند دستگیر شد | قتل دختر ۱۱ ساله توسط مادر بی عاطفه

مادر بی رحمی که دخترش را به قتل رساند دستگیر شد 

مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا  دستگیر  و طی بازجویی‌های فنی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت.با اعتراف مادر بی رحم  به  قتل  دخترش ، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گویی در خصوص پرونده مفقود شدن دایانا آزادمنش دختر بچه ۱۱ ساله اصفهانی، اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل  گمشده  ، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا  دستگیر  و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفته است که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی او را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به  قتل  دختر ۱۱ ساله خود، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی در پایان افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه