ارسال به دیگران پرینت

فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

 فال حافظ امروز | سرنوشتت رو با حافظ ببین! | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! + تفسیر دقیق

فال حافظ

 فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 108 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون موقعیتی به تو رو کرده که به قول معروف می توانی خودی نشان دهی. اگر از این فرصت استفاده مطلوب کنی مقام و منزلتی والا خواهی یافت. بین تو و پیروزی فاصله بسیار کوتاهی است که این فاصله با سعی و تلاش پر خواهد شد. پس قبل از اینکه موقعیت از دست برود با نهایت تلاش وارد میدان شو که پیروزیت حتمی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم و پنجم می فرماید:
* بالای سرو آسای تو مایه سبکی و خفت جلوه گری و خود نمایی طوبی درخت بهشتی گشت و پهنه گلستان تو مایه رشک بهشت اعلی باد.
* نه تنها تمام حیوانات و نباتات و جمادات بلکه هر چه در عالم کون و مکان وجود دارد به زیر فرمان تو باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شخصی سعادتمند و از زندگی خوبی برخوردار هستید. به گونه ای که دیگران نسبت به شما غبطه و بعضاً حسادت می کنند. پس ارزش زندگی خود را بدان که حسودان قصد اخلال دارند.
۳- او کاملاً مطیع و منقاد شماست اما کسی او را تحریک می کند. پس لازم است شما با عشق و محبت قلب او را تصاحب کنید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: افسونگر، سحر آمیز، واقعاً زرنگ، قدرت طلب، روشنفکر، مذهبی، زیرک و دانا، عاقل، هوشیار، ناقلا و مرموز، دقیق، پشتکاردار، مدیر و مدبر، استثنایی، باهوش، موفق و برنده، خوشگذران، اهل ریسک و بی پروا.
به موقع می توانی هر دل سنگی را مانند موم نرم کنی. خلاق، با اراده و زود رنج. لطفاً اگر حقیقت را گفتم اولا ًمرا دعا کنید ثانیاً سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.
۵- معامله ای در پیش است که طرف مقابل خیلی نیرنگ باز می باشد. کاملاً مواظب باشید کسی در این هفته از شما رنجیده است. حتماً دل او را بدست آورید که دعایش کار ساز است.
۶- این نیت با کمی حوصله حتماً عملی می گردد. تلاش، سرعت عمل و دقت از ابزار موفقیت شما است. نذر خود را ادا کنید. چهار فرزند در طالع دارید که آخری نابغه خواهد شد و به مقام رفیع و بلندی دست می یابد. همسر شما دمدمی مزاج و ولخرج است. مواظب کارش باش و عاشقانه درخدمت او باش که بهتر از او به دست نمی آورید.
۷- از طنازی و ملاحت خود در بهتر شدن زندگی بهره بگیر. به خدا از هیچ کس کمتر نیستی اما متاسفانه اراده ات ضعیف می شود و خود را گم می کنی وگرنه هر تصمیمی بگیری، قادر به انجام آن هستی. پس حرکت کن یا علی.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 377 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

با مشکلی برخورد کرده ای که تو را بسیار ناراحت و رنجور کرده است. باید بدانی که حل این مشکل کاری بس سخت و دشوار است. در حل این مشکل در اولین مرحله از خداوند کمک بگیر و به معصومین متوسل شو و در مرحله دوم با افراد عاقل شور و مشورت کن که کوچکترین اشتباه تو کار را خراب تر خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول و هشتم می فرماید:
* ما شبی دست بالا می بریم و دعایی می کنیم. برای اینکه غم هجران تو را بدین وسیله چاره ساز باشیم.
* دل من بسیار آشفته و پریشان گردید. پس حافظ شیرین سخن کجاست تا با شعر او وقتی خوش داشته باشیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنبال چیزی هستید که تمام فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده و برای دستیابی به آن مرتبا دعا و نیایش می کنید. خواهش میکنم در این راه عجله نداشته باشید. از صبر و شکیبایی بهره برده و از فردی آگاه و عالم کمک بگیرید و توکلتان بر خدا باشد.
۳- توصیه می کنم برای اجرای این نیت به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.
۴- مدتی در کار و زندگی شما گره ای بوجود آمده. علتش وسواس و لجبازی طرفین می باشد. لازم است از ملاحت و سرمستی و عشق بهره بگیرید.
۵- مسافر شما وضعیتی نسبتاً خوب دارد. حدود یک ماه دیگر کار او طول می کشد. ملاقات مهمی و هدیه ای در پیش دارید.
۶- یافتن پیش از جستجو اتفاق نمی افتد. لحظه لحظه جستجو، یافتن است. پس از لحظات شیرین زندگی خود حداکثر بهره را ببرید زیرا عالم و دانای فردای ما، تنها خداست.
۷- رنگ آبی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که بر زیبایی، ملاحت، صلابت و اتکای به نفس شما می افزاید و چهره یتان را شاداب تر می سازد.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 243 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی می کنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.


نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* باده نوشی امروزی ما پنهانی نمی باشد. صد بار به گوش پیر می فروش، این سرگذشت رسیده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت با اندکی حوصله، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل در کار حتماً عملی است. باید مواظب رقیبان باشید که در کمین نشسته اند و با توکل بر خداوند و خواندن سوره مبارکه القصص از آیه ۴۰ تا ۷۰ گشایش فراوان است.
۳- این روزگار دوام و بقایی ندارد. پس لازم نیست اینقدر خود خوری و حرص و طمع داشته باشی و بخواهی زود به مقام و ثروت برسی. بلکه سعی کن با بهره گیری از اندیشه و مشورت با دیگران گام برداری. به زودی زندگی شما تغییر کلی پیدا می کند.
۴- در خرید و فروش سود خواهید برد. تغییر شغل خوبست. ازدواج عملی می شود. مسافر به سلامت می آید و کار او انجام می گیرد. شما یا همسرتان به زودی پول و مقامی به دست می آورید ولی راز دلتان را به کسی نگوید. نذر خود را ادا کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق پرور، موفق، اجتماعی، می داند چه کند، بی آزار، کاردان، صلح جو، کمیاب، با وفا، پشتکاردار، قدرشناس، معتدل، مسلط به نفس، سخاوتمند، کامل گرا و حامی همسر.
۶- کسی را رنجانده اید. سعی کنید دل او را به دست آورید که دعای او مستجاب می شود. گمشده می آید و شغل یا خواسته جدید عملی می شود.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 306 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری که عمل به آن زندگی تو را سروسامانی می بخشد و کارت را درست خواهد کرد، اما چاره رسیدن به این نیت را از راههای مختلف باید بررسی نمایی و بهترین راه را انتخاب کنی. اگر راهت را درست انتخاب کنی، پیروزی تو در این راه حتمی است و بالاخره خواهی توانست نیت خود را عملی نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر این مراد و نیت حاصل شد، کار شما از روی اصول، نظم و قانون درست می شود. خیلی خود را آشفته و فریفته آن کرده ای، بطوری که آرام و قرار نداری. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینی، بنابراین برای جبران مافات تلاش کن.
۲- با درد این نیت فعلاً بساز و ساکت باش زیرا رمز و اسرار عشق را باید پیش اهل عقول فاش کرد نه نزد افراد ناآشنا. برای رسیدن به این نیت و اینکه کاملاً راهنمایی شوی، توصیه می شود که سوره مبارکه الغاشیه را سه بار با حضور قلب و معنی بخوان. راهنمایی می شوی.
۳- به راحتی می توان با یک شعله خشم، زندگی آرام و بی حاشیه را آتش کشید اما می توان با یک شاخه گل، آن را تزیین کرد. شما از خود گذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی از هم پاشیده نشود.
۴- پندی نغز و شیرین دارم: "ناتوان ترین مردم کسی است که نتواند دوست حقیقی برای خود پیدا کند و ناتوان تر از او کسی است که دوستان خود را از دست بدهد."
۵- روح انسان بیمار قابل تحمل است اما کیست که روح شکسته را متحمل کند. خانه و دولت ارث اجدادی است اما زوجه یا زوج عاقل از جانب خداوند است.
۶- معامله صلاح نمی باشد. سفر بسیار سودمند است. تغییر شغل و محل کار و خانه توصیه می شود. بر اثر صبر و شکیبایی این نیت به خوبی و خوشی انجام می گیرد زیرا باید مقدمات آن فراهم شود.
۷- بیش از اندازه به تفریح و گردش توجه دارید. تغذیه خود را منظم کنید. از موبایل و اینترنت پیاهایی دریافت می کنید. مبارک است. تحولی کلی و بزرگ شکل می گیرد که شما ضرر می کنید.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 346 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود می دانی که آنچه طالب آن هستی گوهری است گرانبها و تو برای بدست آوردن آن دست به انجام کاری زده ای که از عاقبت آن بی خبری، اما بدان اراده و پشتکار و توکل به خدا از عوامل مهم و اصلی پیروزی است. تن به رضای او بسپار که صلاح تو در رضای اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* من آن قلندری نیستم که شاهد و ساغر را ترک کنم. پاسبان شرع می داند که من هرگز چنین کاری نمیکنم.
* من که سالها پرهیزکاران و توبه کاران را عیب کرده ام، حال اگر در فصل گل از شراب توبه کنم، دیوانه ام.
۲- در کار خود مصمم و با اراده هستید. سعی دارید به هر صورت که شده، این نیت عملی گردد. پس بدانید برای هر کاری مقدماتی لازم می باشد که باید قبلاً در فکر تهیه آنها بود. پس شما با توکل بر خداوند اقدام کنید تا به نتیجه برسید.
۳- مسافرت مهمی در پیش دارید که مفید می باشد. مسافر شما حالش خوبست ولی گره های کارش باز نشده. به زودی از قانون جدیدی برخوردار می شود و مشکل او حل خواهد شد. قرض ادا می شود. مکان خریداری می گردد. طلاق عملی نمی گردد و ازدواج نیز نیاز به تهیه امکانات دارد. ملاقات مهمی در پیش دارید که به نفع خانواده شماست.
۴- از غرور دست بردارید و راز دل خویش را به هر کس نگویید. عزیزی را که رنجانده اید، هر چه زودتر دلش را بدست آورید.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 190 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خیر رساندن به دیگران، کمک کردن به محتاجان و حکم کردن به عدل و عدالت و نیز شاد کردن دلهای شکسته در پیشگاه حضرت حق بسیار با ارزش تر از سالها زهد و طاعت محض پروردگار است. پس از هر آنچه که از دستت می آید دریغ مکن. نیت سفری در سر داری ولی در آن تردید داری. تردیدت بی مورد است و انجام این سفر به خیر و صلاح توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- در مورد این نیت بیش از اندازه صبر و شکیبایی بخرج داده اید که انجام گیرد ولی با تمام این رنج ها، هنوز مقدمات کامل آن فراهم نشده. پس لازم است یا از این نیت صرف نظر کنید و یا اینکه نذری نموده و به یکی از مشاهد متبرکه رفته و سوره مبارک لقمان را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل می شود.
۲- کلید موفقیت شما در سفر یا در مسافری که برای شما خواهد آمد، می باشد زیرا با حضور او، کارها انجام می گیرد. ملاقاتی در پیش دارید که بسیار سودمند و تجارت پر منفعتی در پیش دارید.
۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* امتحان کن و ملاحظه کن. اگر از دست رفته ای را مانند من، مهر و لطف تو به سامان برساند و ویران دلی را عمارت کند، به پاداش آن، گنج های مقصود را برایش خواهند بخشید.
پروردگارا به شهر یار شیرین کار کشور زیبایی، الهام فرما که ببخشایش و مهربانی بر بالین عاشق از جان گذشته خود فرهاد گذری بکند.
ارزش یک ساعت از زندگانی پادشاه که به عدل بگذرد، با یکصد سال عبادت کردن پارسایی برابر است.
۴- اینکار را به آینده بهتری محول سازید. پنجره دل را آب کنید تا هوای خوب زیستن و رضایت قلب شما را روشن و تازه گرداند. زیرا از در بسته، هوا خوب داخل نمی شود.
۵- خود را از وسوسه به دورسازید تا موفقیت همراه شما باشد. در جایی که هر مرگ اشارتی است به حیاتی دیگر، وسوسه دیو، نفس می باشد.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، نظر بلند، پرفکر، سخاوتمند، ناکام، سرکش، جنگجو، با اعتماد به نفس، پول دوست، جنجالی، حادثه جو، جدی، اهل رقابت و مسابقه، متنفر از دروغ، نیرومند و با هدف.
۷- رنگ صورتی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که مقبولیت عام پیدا می کنید و بر عقلانیت شما افزوده می شود. می توانید بهتر تصمیم بگیرید و اتکای به نفس شما بیشتر خواهد شد.

برای مشاهده فال حافظ آنلاین مخصوص خودتان اینجا کلیک کنید

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 465 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با دیده باز و حقیقت بین به اطراف خود بنگری خواهی دید که همدرد تو بسیارند. با دیدن آنها درس صبر و تحمل بیاموز و بدان که بی رنج هیچ گنجی میسر نمی شود. اگر طالب گل هستی بلای خار را باید تحمل کنی، ولی هرگز ناامید نشو زیرا همیشه امید گشایشی وجود دارد که تو از آن بی خبری، پس ناامیدی تو بیهوده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- در اندیشه کار یا کسی یا چیزی می باشید که فکر شما را بی جهت مشغول کرده است. باید بدانید که هزاران درد و بلا در این دنیا وجود دارد اما برای دفع دردهایش، هیچ دوا و درمانی جز صبر، شکیبایی، مبارزه جدی و فعالانه وجود ندارد. پس ابداً نگران نباشید زیرا حال و کار شما به مراتب از دیگران بهتر است.
۲- این نیت دارای عوامل گوناگونی است که اگر عوامل مثبت و منفی را در دو کفه از ترازو قرار دهید، زیان و ضرر آن در این موقعیت بیشتر است. پس به نفع شماست که از آن صرف نظر کنید یا لااقل در این زمان دست از این کار بردارید و آن را به موقعیت بهتری که مقدمات، اسباب و لوازم آن از هر جهت مهیا گردید، موکول سازید.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و با خواندن سوره مبارکه نوح، توکل بر خداوند داشته باشید تا موفق شوید.
۴- خرید و فروش تفاوتی ندارد. مسافر شما فعلاً در وضعیتی قرار ندارد که بتواند از چگونگی کار خود، شما را مطلع سازد. انشاءالله در آینده مسائل او حل می شود. طلاق عملی می گردد ولی ازدواج مقدماتش فراهم نیست.
۵- راز دل خود را فاش نکن. پولی را که پس انداز کرده ای، فعلاً خرج نکنید چون در آینده نزدیک وضع بهتری خواهید داشت.
۶- آرامش هدف اصلی زندگی شماست. برای رسیدن به آن می کوشید ولی گاهی امور از دستتان خارج می شود. روحیه ای شاد و دریایی محبت و خلوص نیت دارید. نسبت به همسر خود احساس عجیبی دارید در عین اینکه کارهای او را قابل قبول می دانید، نسبت به بعضی کارهای وی شک و تردید دارید. این ناشی از علاقه شدید است. از امور هنری، مجالس و مسافرت لذت می برید.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 139 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند فرصتی بسیار نیکو در اختیار تو قرار داده بود که به هر دلیل آن را از دست دادی و اکنون غصه آن را می خوری و همه کسانی هم که تو را می شناسند بابت فرصت از دست رفته تو را سرزنش می کنند. با این حال بهتر است مایوس نشوی و از راه خود باز نگردی که همیشه فرصت جبران هست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: خوشگذران، انسان شناس، جذاب و دلربا، خیرخواه، رفیق دوست، با سلیقه، راستگو، با وفا، افراطی، خوش رو، مادی گرا، پر جنب و جوش، زرنگ، پولساز، شاد، اهل مسافرت و میهمانی رفتن، ناقلا، وسواسی، لجباز و با اراده.
۲- بارها تلاش و فعالیت نموده اید اما موفق نشده اید ولی خوشبختانه نا امید نشده اید. همین امید و اراده قوی موجب پیشرفت شما خواهد شد. اگر با توکل بر خدا و با استفاده از اراده، علاقه و تلاش قدری بر سرعت عمل خود بیفزائید، موفق خواهید شد ولی اگر از این نیت فعلاً صرف نظر کنی، به مراتب بهتر است.
۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:
* رو به راه جانان کردم و به آستانه اش به خاک افتادم ولی او به من توجه ای نکرد و صد گونه لطف از او داشتم در حالی که او یک نظر هم به من نکرد.
* اشک سیل آسای ما، نقش دشمنی را از دل او پاک نکرد زیرا در دل سنگ خارا، دانه باران اثری ندارد.
* دیشب ماهی دریا و مرغ هوا از ناله من آرام نگرفت. بنگر که آن محبوب گستاخ با شنیدن ناله های من سر از بالین هم بر نداشت و بیدار نشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- آینده بسیار نیکویی خواهی داشت. دست از تردید و دودلی بردار و با اراده عمل کن. مسافر در حال تحویل و تحول است، بدین جهت فرصت ندارد. کسی سر شما کلاه گذاشته، به زودی رسوا می شود. قرض را با توکل بر خدا پرداخت کنید. تغییر شغل مناسب و خوب می باشد اما در این موقعیت خرید و فروش و طلاق را توصیه نمی کنم.
۵- امکانات انجام این نیت فراهم می شود. زندانی آزاد می گردد و به مسافرتی مهم و مفید و سازنده خواهید رفت. امام علی (ع) می فرمایند: "اندیشه نیمی از خرد است" پس آدم عاقل فرصت نیک را به بخت نیک تبدیل می کند.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 457 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فکری در سر داری و نیتی در دل که تمام زندگی تو را تحت الشعاع قرار داده است. تمام فکر و ذکر روز و شب تو رسیدن به این نیت است. بهتر است کمی حوصله به خرج دهی. درست است که تو با او به شهرت و موقعیت عالی می رسی، اما باید تحمل داشته باشی. بدان که مرادت حاصل خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* خیلی سعی کردم که محبوب من باشی و دل بیقرارم را آرامش دهی.
* همچون چراغ، روشنی بخش چشمان بیدار من باش که شب تا صبح بیدارم و همدم و مونس دل عاشق من بشو.
* شیوه پادشاهان، زیبایی، شیرینی و ملاحت است که به چاکران خود می نازند. آرزو دارم که در میان آنان، تو سرور من باشی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اگر در کارها دست از تردید و دودلی بردارید، موفقیت و پیروزی شما بسیار سریع تر خواهد بود زیرا شما به هر کاری به دیده تردید و با عینک بدبینی نگاه می کنید در حالی که جهان و مردم زیباتر از آنند که در اندیشه دارید.
۳- از فرزندانی لایق و همسری مهربان و زندگی نسبتاً خوبی برخوردار خواهید بود اما لجبازی شما کانون گرم خانوادگی را سست می کند. سعی کنید آنگونه که در خارج از خانه هستید، در داخل خانواده نیز باشید.
۴- در کاری یا معامله ای قصد موفقیت دارید ولی رقیبان بر سر راه هستند. با یکی از استادان مشورت کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: هم رویایی و هم ایده آلیست، در تنظیم امور خانوادگی استاد، منظم و منضبط، معلمی بسیار موفق، همسری بسیار کاردان، گرم مزاج، مهربان، بیزار از دروغگویی و فریب دادن.
۶- سوره مبارکه بقره را با معنی و حضور قلب بخوانید. بسیار سودمند خواهد بود.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 457 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فکری در سر داری و نیتی در دل که تمام زندگی تو را تحت الشعاع قرار داده است. تمام فکر و ذکر روز و شب تو رسیدن به این نیت است. بهتر است کمی حوصله به خرج دهی. درست است که تو با او به شهرت و موقعیت عالی می رسی، اما باید تحمل داشته باشی. بدان که مرادت حاصل خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* خیلی سعی کردم که محبوب من باشی و دل بیقرارم را آرامش دهی.
* همچون چراغ، روشنی بخش چشمان بیدار من باش که شب تا صبح بیدارم و همدم و مونس دل عاشق من بشو.
* شیوه پادشاهان، زیبایی، شیرینی و ملاحت است که به چاکران خود می نازند. آرزو دارم که در میان آنان، تو سرور من باشی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اگر در کارها دست از تردید و دودلی بردارید، موفقیت و پیروزی شما بسیار سریع تر خواهد بود زیرا شما به هر کاری به دیده تردید و با عینک بدبینی نگاه می کنید در حالی که جهان و مردم زیباتر از آنند که در اندیشه دارید.
۳- از فرزندانی لایق و همسری مهربان و زندگی نسبتاً خوبی برخوردار خواهید بود اما لجبازی شما کانون گرم خانوادگی را سست می کند. سعی کنید آنگونه که در خارج از خانه هستید، در داخل خانواده نیز باشید.
۴- در کاری یا معامله ای قصد موفقیت دارید ولی رقیبان بر سر راه هستند. با یکی از استادان مشورت کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: هم رویایی و هم ایده آلیست، در تنظیم امور خانوادگی استاد، منظم و منضبط، معلمی بسیار موفق، همسری بسیار کاردان، گرم مزاج، مهربان، بیزار از دروغگویی و فریب دادن.
۶- سوره مبارکه بقره را با معنی و حضور قلب بخوانید. بسیار سودمند خواهد بود.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 194 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

یک نفس دیدار او در دل تو بذر نهال عشق را کاشت و تو به شدت پابند و علاقمند به او شدی. گرچه تو در این مورد سکوت کرده ای، ولی او راز دلت را در چشمانت می خواند و اگر می بینی از تو روی می گرداند حکایت کهن ناز یار است که تو باید به بهترین روش آن را تحمل کنی. به خدا توکل کن که به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، هوشیار، اهل سوال، اسرار آمیز، مغرور، مخترع، زیرک، ناقلا، با وفا، رفیق باز، حساس، کمال گرا، با حس ششم قوی، اهل رقابت و مهربان.
۲- انسان ساده دل و مهربانی می باشید و به حرف دیگران زود اعتماد می کنید. بعضی اوقات در درونتان نبردی سخت آغاز می شود تا جایی که هر کس شما را می بیند، به حالت ویژه شما پی می برد. شما از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید و دیگران غبطه شما را می خورند، پس جای گله و غصه وجود ندارد و این رنج ها و ناراحتی ها و مریضی ها زود گذر است. مردم بدبختی هایی دارند که شما از آن غافل می باشید. بر خدا توکل کنید.
۳- اگر کسی با شما یکدل و یکرنگ نیست، اشتباه می کند ولی شما باید ارزش واقعی و شخصیت خانوادگی خود را بدانید و با افراد ناباب و بیهوده گو، نشست و برخاست نکنید. از سیگاری ها و افراد معتاد جداً دوری کنید زیرا روزهای بس سعادتمندی در انتظار شما می باشد.
۴- این نیت با صبر و حوصله عملی است. بیماری اهمیتی ندارد. قرض را همه دارند و ادا می شود. از مسافر خود دل تنگ نباشید که حال و اوضاع او خوبست. ۴ فرزند در طالع شما می باشد که آخری موجب دردسر شما می شود. چیزی گم کرده اید. نزد یکی از دوستان و آشنایان است. به زودی پیدا می شود. به مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا سازید و سوره مبارکه النازعات را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.
۵- رنگ سبز برازنده شما است زیرا نشانگر آزادگی، وارستگی، احساس و امید است و احساس بی عدالتی که در درون شماس، از بین می برد و آسیب پذیری شما را کمتر می کند. شما را ترغیب به کارهای مهم ساخته و حس ریسک کردن شما را تقویت می کند.
۶- اتکاء به نفس خود را از دست داده اید و در درون شما فریادی است که ابهام برانگیز می باشد. درحالیکه این غوغا کاملاً بی منطق و بی جهت می باشد و شما خود به آن دامن می زنید.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 159 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی خوشبین هستی و خیلی راحت گول ظاهر دیگران را می خوری و این هیچ خوب نیست. تو باید اطرافیانت را با محک تجربه آزمایش کنی و نیک و بد را از هم جدا نمایی. سعی کن کمتر غصه مال دنیا و کم و زیاد آن را بخوری زیرا ارزش عمر و زندگی بیشتر از اینهاست. برای دستیابی به آرزوها و اهداف بزرگت باید از جان و دل مایه بگذاری. پس قبل از آنکه دیر شود اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و هفتم می فرماید:
* صوفی ما که چون دعای سحر می خواند و از غلبه وجد و حضور مست و مدهوش می شد، نگران شب او باش که از باده نوشی حالی خوش خواهد داشت.
* چه نیکوست اگر سنگ آزمون را به میان آورند تا هر که در او خیانت و فریب باشد و چون طلای خالص نباشد، سیه روی و رسوا شود.
* اگر می فروش باده پرست ساقی، ماه رخسار به حافظ بدهد، خرقه و جا نماز او را که اسباب زهد است، در بهای باده تواندگرفت.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- او راه و رسم عشق بازی را نمی داند. اگر به شما توجه نمی کند اما در دل سخت دلبسته و عاشق شماست. پس نیاز دارد که قدم اول را شما بردارید تا او اطمینان پیدا کند.
۳- صراحت لهجه شما خوبست و از اینکه نکته سنج و باریک بین می باشید، عیبی ندارد ولی از اینکه وسواس دارید و برای هر چیز کم اهمیت، سر و صدا راه می اندازید، نقطه ضعف شما می باشد.
۴- این نیت با اندکی صبر و شکیبایی، علاقه، دقت و سرعت عمل حتماً انجام می گیرد و جای نگرانی نمی باشد.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. نسبت به همسر و پدر و مادر مهربان باشید و دست از لجبازی بردارید. ازدواج عملی است و مقدمات طلاق فراهم می شود. بیمار چندان تغییری نمی کند. مژده ای به دست می آورید و ملاقات و شغل مهمی در پیش است.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زرنگ و ناقلا، آتشین مزاج، دوست داشتنی، جذاب، شیک پوش، گاهی شلخته، با سلیقه، قدر شناس، خوش باطن، فامیل دوست، فرشته خو، نظر بلند، خوش بین و وسواسی.
۷- آینده متعلق به شماست. به شرط آنکه از فراست و هوش خود بهره مند شوید.
۸- او به غیر از شما به کسی دیگر علاقه ای ندارد اما باید شما با او مهربان باشید تا قلبش را دیگری تصاحب نکند.
۹- تغذیه شما نامناسب است. بدانید فکر و اندیشه نیاز به جسم سالم دارد و جسم سالم تغذیه و ورزش را می طلبد.

فال حافظ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 248 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزها و هفته ها از عمر عزیز خود را در انتظار گذرانده ای، غافل از این که عمر در گذر است و زمان در انتظار کسی نمی ماند. اکنون دیگر بهتر آن است که به جای انتظار کشیدن و در آرزوها راکد ماندن از زندگی خود لذت ببری و فردا را با دستهای توانای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا هفتم می فرماید:
* ای صبا در غربت، فراق و غم، دل پیر شدم حالا ساغر می از دست تازه جوانی برایم بیاور.
* ای صبا از این باده به منکران هم دو سه ساغر بچشان و اگر آنان قبول نکردند، فوری آن را برای نوشیدن نزد من بیاور.
* ای ساقی خوشدلی و عیش امروز را به فردا وا نگذار و از دفتر تقدیر الهی، امان نامه ای به نام من بگیر که تا روز دیگر حادثه ای ناگوار پیش نیاید.
* این شعر صنعت رد المطلع دارد. معنی آنکه دیشب بی اختیار شدم. وقتی که حافظ می گفت ای باد صبا از کوی محبوب بوی خوش بیاور.
۲- به دنبال مطلب و موضوعی خاص می باشید. بطوری که خوشبختی خویش را در تصاحب آن می پندارید. به همین جهت، مدت هاست افکار شما متوجه این مساله می باشد. به شما مژده می دهم که این نیت دارای خیر و برکت می باشد و به زودی بر آورده می شود.
۳- بدون کوچکترین نگرانی، مشکل شما حل می شود و پریشانی شما جنبه وسواس و ترس دارد که کاملاً بیهوده و ناصواب می باشد. تا ۱۰ روز دیگر عملی می شود و با رفتن به یکی از مشاهد متبرکه، ادا کردن نذر خود و خواندن دعا این نیت عملی خواهد شد.
۴- مسافر حالش خوب است. ۴ فرزند در طالع دارید. از حسودان بر حذر باشید. راز دل خود را به کسی نگویید. همسری مهربان و فرزندانی شایسته به همراه زندگی راحت همگام شماست.
امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین هدیه گذشت، بزرگترین سرمایه اعتماد به نفس و بزرگترین گناه ترس می باشد."
پس با به کارگیری فرمایش مولای متقیان مصمم گام بردارید که موفقیت در چند قدمی شما است و به شما تبریک می گویم.
۵- شاعری گوید: در کلاس روزگار / درس های گوناگون هست / درس دست یافتن به آب و نان / درس زیستن کنار این و آن / درس مهر / درس قهر / درس آشنا شدن / درس با سرشک غم ز هم جدا شدن / در این میان این معلمان و درس ها / در کنار نمره صفر و بیست / در کلاس هست و در کلاس نیست / نام اوست مرگ / و آنچه را او درس می دهد، زندگی است

منبع : ساقیا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه