خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

وزیر | وزیر آموزش و پرورش

ظلم اسرائیل همگان را بیدار کرد | روز قدس روز مبارزه با ظلم اسرائیل

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر مسلمانان سالهای گذشته در روز جهانی قدس با زبان روزه علیه ظلم رژیم صهیونیستی خروش می‌کردند، امروز موضوع فلسطین، جهانی شده و فطرت همه آزادگان جهان از ظلم بیدار شده است

ظلم اسرائیل همگان را بیدار کرد | روز قدس روز مبارزه با ظلم اسرائیل

ظلم اسرائیل فطرت آزادگان جهان را بیدار کرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر مسلمانان سالهای گذشته در روز جهانی قدس با زبان روزه علیه ظلم رژیم صهیونیستی خروش می‌کردند، امروز موضوع فلسطین، جهانی شده و فطرت همه آزادگان جهان از ظلم بیدار شده است.

مترو تهران در این روز برای همه افراد رایگان است

رضامراد صحرایی با حضور در راهپیمایی روز قدس به گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند که در مسیر زوال و نابودی قرار گرفته است. اگر مسلمانان سال گذشته در روز جهانی قدس با زبان روزه علیه ظلم رژیم صهیونیستی خروش می‌کردند، امروز موضوع فلسطین، جهانی شده و فطرت همه آزادگان جهان از ظلم بیدار شده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امروز همه مردم جهان این فرمایش حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی را درک می‌کنند که فرمودند «اسرائیل غده سرطانی است» و می‌فهمند که دقیقا چه معنایی دارد. اسرائیل امروز به فضل الهی از درون فروخواهد پاشید.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه هفدهم فروردین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشتهای گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس، ‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه‌هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران آغاز شده و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه در حال انجام است.

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه