خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

فال | فال روزانه امروز

فال روزانه جمعه ۲۵ اسفند ماه | بیا ماه تولدت رو بگو تا فالت‌ رو بگم

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز با ما همراه باشید.

فال روزانه جمعه ۲۵ اسفند ماه | بیا ماه تولدت رو بگو تا فالت‌ رو بگم

فال روزانه جمعه ۲۵اسفند

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز با ما همراه باشید

فال عشق | فال عشق امروز | یه شروع دوباره در انتظار توست! + تفسیر دقیق

فال روزانه واقعی شخصی متولدین ۲۵ اسفند:

فال روز تولد: با آمدن روز تولدتان گذشته خود را فراموش و حال با دید جدیدی به خود و واقعیت زندگی تان نگاه کنید. شما برای رسیدن به اهداف تان راههای زیادی را امتحان کرده و مهارت های مختلفی را به دست گرفته اید اما گویا هیچ کدام از آنها برای شما ایده آل نبوده است. نگران نباشید زیرا به زودی متوجه می شوید که چه راهی را باید برای موفقیت انتخاب کنید. با تغییری که به زندگی خود می دهید، در زمینه کاری پیشرفت های قابل ملاحظه و در کنار آن روابط عاطفی خوبی را تجربه خواهید کرد. شما به آنچه لایق اش هستید، خواهید رسید، کافی است کمی صبر کنید. ماه آذر ماهی پر از هیجان و خبرهای خوب برایتان خواهد بود.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز خودتان را برای تماس های طولانی و ملاقات با افراد مختلف آماده کنید. در نتیجه فعالیت های زیاد امروز، احساس خستگی خواهید داشت که البته برای شما لذت بخش است زیرا به کار خود علاقمند هستید. امروز فرصت مناسبی برای یک گفتگوی طولانی با عشق و شریک زندگی تان خواهید داشت که می توانید راه حل بسیاری از چالش و موانع پیش روی زندگی مشترکتان را پیدا کنید. برای رسیدن به خواسته هایتان سعی کنید انعطاف بیشتری از خودتان نشان دهید. هر آدمی اشتباه می‌کند ولی چیزی که مهم است جبران اشتباه یا عذرخواهی است که باید در مورد مورد پیش آماده انجام دهید. کسی در تلاش برای گرفتن جواب مثبتی از جانب شماست، عجله نکنید!!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تحت تاثیر شرایط کیهانی امروز شما از قدرت بیان و خلاقیت بالایی برخوردار هستید از این فرصت استفاده کنید و قبل از اینکه ایده جدیدی که به فکرتان رسیده را فراموش کنید برای شروع اقدام کنید، نتیجه کار شما را متعجب خواهد کرد. امروز در جمع سعی کنید بر خلاف همیشه که شما دیگران را تحت تاثیر خود قرار می دهید، به دیگران اجازه عرض اندام بدهید. شما خوب می دانید که فقط خودتان می توانید حال دلتان را خوب کنید. اگر حضور در جمع شما را اذیت می کند، کمی فاصله گرفته و با خودتان خلوت کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید شما عاشق طبیعت و ماجراجویی هستید، امروز وقت کافی برای حضور در دامان طبیعت را خواهید داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

بر خلاف چند روز گذشته که سرتان شلوغ بود، امروز دور و برتان خلوت خواهد شد. زمانی مناسبی برای خلوت کردن با خودتان و یا کار بر روی پروژه های عقب افتاده خواهید داشت. شاید هم سری به کتاب ها و رمان های قفسه کتابخانه تان بزنید. شما احساسات خود را بیان نمی کنید و این باعث سردی در رابطه تان شده است. قبل از اینکه شرایط از کنترل تان خارج شود، در مورد خواسته ها و احساساتتان حرف بزنید وگرنه پشیمان خواهید شد. اگر شروع به درد و دل با دیگران کنید خواهید دید فقط شما نیستید که غم زیادی در دل دارید ولی مژده که شادی تان نزدیک است. مراقب باشید سفره دلتان را پیش هر کسی پهن نکنید و راز دلتان را برملا نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر امروز گفتگو با اطرافیان به سمتی رفت که باعث یادآوری خاطرات تلخ و کهنه برایتان شد، از جمع فاصله بگیرید و گرفتار بازی آنها نشوید. شما باید روی اهداف و برنامه های پیش روی خودتان تمرکز کنید و از گذشته خود جدا شوید. تردیدهای شما در نتیجه تخیلات شماست، واقع گرا باشید. فرصت های بزرگی برایتان پیش خواهد آمد، اینکه چقدر از این فرصت ها استفاده کنید، کاملا به خودتان بستگی دارد. دست بجنبانید، اشن یک بار در خانه تان را میزند. رفتن شخصی غم بزرگی بردلتان گذاشته، زندگی هنوز هم ادامه دارد بگذراید و بگذرید. کمی زود رنج شده اید و این رابطه عاطفی تان را تحت تاثیر قرارداده؛ البته نگران نشوید همه چیز به روال عادی باز خواهد گشت.

فال روزانه متولدین مرداد

شما همیشه از نداشتن وقت برای پیگیری علاقه‌مندی هایتان، یا شروع مهارتی جدید شاکی بوده اید، امروز این فرصت برایتان فراهم می شود که حداقل استارت کار را بزنید. اگر رازی در دلتان سنگینی می کند امروز راحت تر از هر زمانی دیگر می توانید آن را با عشق تان در میان بگذارید، طرف مقابلتان کاملا مشتاق شنیدن حرف هایتان است. پس درنگ نکنید. برای رسیدن به خواسته و اهدافتان شور و شوق زیادی دارید. رسیدن به نیتتان علاوه بر شور و شوق و سعی و تلاش نیاز به زمان بیشتری دارد، شما به مقصودتان خواهید رسید به شرط آنکه مایوس نشوید. برای رساندن خبری خوش به عزیزی حتما مژدگانی بخواهید. برای پشرفت در زمینه کاری تان لازم است که سواد مالی خود را افزایش دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز یکی از اهداف کاری تان رنگ واقعیت به خود می گیرد، نشانه ها را با دقت دنبال کنید و گام های بعدی تان را در جهت با آن بردارید. شریک عاطفی تان از اینکه سرتان همیشه شلوغ است و وقت کافی برای او ندارید دلخور است. امروز برای شنیدن حرف های او وقت بگذارید، خواهید دید که نشستن پای حرف های معشوق تان چطور رابطه تان را بهبود خواهد بخشید. به جمعی دعوت خواهید شد که اصلا با روحیات شما سازگار نیست بهتر است محترمانه رد کنید. دیگران و شما باید جایگاه خودتان را بشناسید. کاری را بارها پشت گوش انداختید، امروز با انجام آن حس رضایت و آرامش به شما دست خواهد داد. دلتان اسیر کسی است، ناامیدی به دلتان راه ندهید سرنوشت بهترین را برایتان رقم خواهد زد

فال روزانه متولدین مهر

امروز چشم و گوشتان را باز کنید، ممکن است با فردی آشنا شوید که مشترکات زیادی با او دارید و اوقات خوشی را از هم صحبتی با او خواهید داشت. اگر مجرد هستید این شخص می تواند گزینه مناسبی برای شروع یک رابطه باشد. البته سعی کنید به آرامی پیش بروید. امروز به جای گفتگو در مورد موضوعات همیشگی با دوستان و همکاران بهتر است در مورد چیزهای مهم تری حرف بزنید، بیان دیدگاه و ائده های خود و شنیدن نظرات بقیه می تواند حقایق جدیدی به روی شما باز کند. امروز در جمع خانوادگی بحث های کوچک را تبدیل به اوقات تلخی های بزرگ برای خودتان و دیگران نکنید. لازم است این روزها عصبانیتتان را بیش از پیش کنترل کنید تا دل کسی را ناخواسته نشکنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما ایده های زیادی داشته اید که هرگز به مرحله اجرا در نرسیده است، اگر هنوز هم از عملی بودن آن ها اطمینان دارید، هرچه زودتر دست به‌کار شوید. دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. البته مراقب باشید از مسیر اصلی دور نشوید. شما چند وقت اخیر محدودیت های زیادی برای رابطه عاطفی تان قائل شده اید که این هردوی شما را تحت تاثیر قرار داده است برای گرم نگه داشتن این رابطه سکوت خود را بشکنید. در مورد مسائل مالی بهتر است با کسی باتجربه مشورت کنید، مسائلی را از قلم انداخته اید. مهمان عزیزی از راه دور به خانه تان خواهد آمد، با روی خوش پذیرای او باشید، قدمش برایتان پر خیر و برکت است.

فال روزانه متولدین آذر

جذابیت و مهارت ارتباطی امروز شما فرصت این را به شما خواهد داد که روابط عاطفی خود را بهبود ببخشید و حس و حال تازه ای به زندگی خود بدهید. اگر در رابطه هستید می توانید به رابطه کم رنگ شده تان رنگ تازه ای بدهید و اگر مجرد هستید بهترین زمان برای شما خواهد بود که با فردی که نظرتان را به خود جلب کرده سر صحبت را باز کنید. شما فردی خیرخواه و مهربان هستید که همیشه خوبی دیگران را می خواهد، مراقب باشید ناخواسته موجب رنجش عزیزی نشوید و نیتتان اشتباه برداشت نشود. درک سخنان خیرخواهانه شما ممکن است برای او سخت باشد، ناراحت نشوید. در مورد مسائل کاری سال آینده دوباره رونق به کسب و کارتان باز خواهد گشت

فال روزانه متولدین دی

گفتگو با شخصی اگرچه طولانی خواهد شد ولی نتیجه مثبتی برایتان خواهد داشت. ایده‌هایی که در سر دارید درهای موفقیت را به رویتان باز خواهند کرد اما برای موفق شدن شما نیاز به جسم و ذهن آرام خواهید داشت پس زیاد از ذهن و جسم خود کار نکشید و کمی با خودتان مهربانتر باشید. وقت آن است که نسبت به معشوق خود توجه بیشتری داشته باشید، مسائل زیادی وجود دارد که باید درباره آن ها صحبت کنید، صداقت در کلامتان را فراموش نکنید این کار باعث خواهد شد که اعتماد طرف مقابل را به دست بیاورید. شما گاهی برای رسیدن به خواسته تان از در زور وارد می شوید و این با واکنش منفی شریک عاطفی تان مواجه خواهد شد.

فال روزانه متولدین بهمن

اگرچه شما فرد درونگرایی هستید اما اگر امروز شانس ابراز وجود به خودتان بدهید نتیجه خوبی برایتان خواهد داشت. برای گفتن حرفی به طرف مقابلتان دو دل هستید، حرف هایتان را یک بار روی کاغذ بنویسید و بخوانید، تا خیالتان راحت شود. امروز اگر پروژه‌ای را شروع می‌کنید، احتمالاً آن را به خوبی انجام خواهید داد و اگر کسب‌وکار و پول در میان باشد، موفق خواهید بود. اجازه ندهید مشکلات موقتی سر راه شما قرار بگیرد. روزهای طلایی زندگی شما در راه است. امروز سعی کنید درگیر مسائل دیگران نشوید، انها به تنهایی از پس آن ها برخواهند آمد. امروز برای احاطه کردن خود با کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید، فوق العاده است

فال روزانه متولدین اسفند

نظم و انضباط برای رسیدن به اهداف ضروری است. با این حال، از آنجایی که زندگی همیشه طبق قوانین و خواسته های شما پیش نمی رود، باید در مواجهه با این برخی نابسامانی ها کمی انعطاف پذیر باشید. امروز وقتی خبری از اطرافیانتان دریافت می کنید که فراتر از انتظارات یا برنامه های شماست، فکر می‌کنید همه چیز به پایان رسیده است، شما اشتباه می‌کنید، این شروع یک تجربه جدید برایتان خواهد بود. شرایط کیهانی امروز فرصتی را ایجاد می کند تا بفهمید یک شخص خاص واقعاً چه احساسی نسبت به شما دارد. در حالی که معمولاً از بیان احساسات واقعی خود طفره می رود. برای خرید چیزی مراقب باشید که از جایی یا کسی قرض نکنید وگرنه به دردسر می افتید.

منبع : تصویر زندگی
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه