خبر فوری
ارسال به دیگران پرینت

طلا فروشان | طلافروشان بازار

بازگشت طلافروشان به بازار | از سر گرفتن فعالیت بازاری های طلا

عمده طلافروشان تهران، پس از نگرانی‌های اولیه، فعالیت خود را از سر گرفتند.

بازگشت طلافروشان به بازار | از سر گرفتن فعالیت بازاری های طلا

 "عمده طلافروشان تهران امروز فعالیت خود را از سر گرفتند"

 عمده طلافروشان تهران، پس از نگرانی‌های اولیه، فعالیت خود را از سر گرفتند

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، امروز (28 دی 1402) از فعالیت مجدد عمده طلافروشان تهران پس از نگرانی‌های اولیه خبر داد.

رستگار گفت: بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی، برخی از صنوف برای استفاده از این سامانه‌ها نیازمند آموزش، فرهنگ‌سازی و اطلاع از اثرات اجرای این قانون هستند.

وی افزود: آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی‌هایی که تا به امروز درباره این قانون انجام شده، کافی نبوده و نگرانی‌های صنفی را مرتفع نکرده است.

رستگار ادامه داد: فعالان بخش طلا و جواهر نگرانی‌هایی نسبت به ثبت اموال و رویدادهای اقتصادی خود در سامانه‌های پایانه‌های فروشگاهی و سامانه جامع تجارت داشتند. همچنین، تداخل این دو سامانه شرایط را برای فعالیت‌های آنها سخت کرده بود.

طلا گران می شود ؟ | طلافروشان درگیر قوانین سخت انتقال پول

رستگار گفت: در صورتی که بازنگری کلی در برخی سامانه‌ها ایجاد و همه سامانه‌های موجود تبدیل به یک سامانه شود، باعث رفع موانع کسب‌وکار و ساده‌سازی تکالیف مالیاتی می‌شود.

رستگار تصریح کرد: فعالان بخش طلا و جواهر مطالبه صنفی دارند که باید به آن توجه و به گوش مسئولان رسیده شود. به همین منظور، دیداری نیز با رئیس سازمان مالیاتی انجام شد و وی قول داد هر آنچه اختیار دارد برای رفع این موارد به کار برد.

 

منبع : رکنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه