ارسال به دیگران پرینت

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد؛

تعیین تکلیف ۴۰۰ هزار متر مربع اراضی ملی طرح های صنعتی در کردستان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در کمیسیون ماده ۲۱ استان برای ۴۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی ویژه طرح های صنعتی و تولیدی تصمیم گیری شد.

تعیین تکلیف ۴۰۰ هزار متر مربع اراضی ملی طرح های صنعتی در کردستان

پیمان ملکی اظهار کرد: کمیسیون ماده ۲۱ استان کردستان به منظور بررسی درخواست‌های واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری و اشتغال زایی در سطح استان روز شنبه به ریاست استاندار کردستان در سنندج برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ۱۹ فقره پرونده به مساحت تقریبی ۴۰۰ هزار متر مربع بررسی و تعیین تکلیف شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها مربوط به درخواست‌های واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی و تمدید قرارداد اجاره برای اجرای طرح‌های صنعتی و گردشگری، خدماتی و نیروگاه خورشیدی در شهرستان‌های سنندج، دهگلان، مریوان، کامیاران، دیواندره، سقز، سروآباد و مریوان است.

ملکی افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان دهگلان به مساحت ۶۸ هزار و ۱۳۱ مترمربع، طرح مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان سنندج به مساحت ۱۴ هزار و ۱۱۱ مترمربع، طرح سنگ آهن دانه بندی شده در شهرستان دهگلان به مساحت هشت هزار و ۱۶۱ مترمربع و طرح کنسانتره آهن در شهرستان دیواندره به مساحت ۴۰ هزار و ۷۴۵ مترمربع اشاره کرد.

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه