ارسال به دیگران پرینت

بدهکاران بانکی | وزیر امور اقتصادی و دارایی | بانک مرکزی

سری دوم اسامی بدهکاران بزرگ بانک ملی ایران اعلام شد

بانک ملی به عنوان بزرگ‌ترین بانک کشور در راستای اجرای دستور رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد، سری دوم اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را منتشر کرد.

سری دوم اسامی بدهکاران بزرگ بانک ملی ایران اعلام شد

«سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲۳ آبان ماه سال گذشته از بانک مرکزی درخواست کرد تا بانک‌ها و موسسات اعتباری هر سه ماه یک بار لیست ابربدهکاران بانکی خود را منتشر کند.

وی بانک‌ها و موسسات اعتباری را مکلف کرد برای اطلاع عموم مشخصات تسهیلات گیرنده، ‌توجیه بانک برای تخصیص منابع، مبلغ تسهیلات، میزان پرداخت، مانده بدهی، نرخ سود و نوع تضامین را اعلام کنند.

«آیت الله رئیسی» رئیس جمهوری نیز در دیداری که با مدیران عامل بانک‌ها داشتند به صراحت اعلام کردند که بانک‌ها باید بر بدحساب‌ها سخت بگیرند و اسامی این بدهکاران بانکی منتشر شود.

همچنین روز گذشته «علی صالح آبادی» رئیس کل بانک مرکزی خبر داد تا پایان هفته لیست بدهکاران بانکی را با تمام جزئیات منتشر می‌کند. 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسب قوانین جاری کشور و تاکید وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام بدهکاران بانکی این بانک سری دوم اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را بدین شرح اعلام کرد.

فایل اسامی بدهکاران بزرگ بانک ملی 

بانک2

منبع : ایرنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بايد در وحله اول تمامی مسئولین وقت بانک‌ها عامل که با گرفتن رشوه و سفارش های تلفنی بدون رعایت شرایطی که برای پرداخت وام به مردم عادی. این پول‌های هنگفت رو که از قبل خودشون هم واقف بودن که برگشت نداره. رو اعدام یا حبس ابد و مصادره تمامی اموال منقول و غیره منقول شان را انجام داده. بعد بروند سراغ ابربدهکاران بانکی که تمامی مشکلات اقتصادی امروزه مردم و مملکت باعث بانی شون هستند. و پس از گرفتن تمامی اصل و سود وام پرداختی. تمامی اموالشان را بنفع مملکت مصادره. و اونا رو که واقعاً بقصد کلاهبرداری و اختلاس به این عمل خبیثانه دست زدند رو اعدام کنند. تا مملکت روی خوش بخود گرفته و اعتماد مردم به مسئولین نظام برگردد و اونا رو بعنوان افراد امين و پاکدامن بدانند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه