ارسال به دیگران پرینت

علی شریفی زارچی

وقتی عضو هیات علمی دانشگاه شریف، فرق ایمیل ریکروتر و دعوت به کار را نمی‌داند!+ویدئو و تصاویر

علی شریفی زارچی، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف، در یک مصاحبه‌ی ویدیویی و پس از آن در یک رشته توییت، ادعای عجیبی را مطرح کرده که شرح آن را در ادامه می‌بینید.

وقتی عضو هیات علمی دانشگاه شریف، فرق ایمیل ریکروتر و دعوت به کار را نمی‌داند!+ویدئو و تصاویر

20220317_154642وقتی عضو هیات علمی دانشگاه شریف، فرق ایمیل ریکروتر و دعوت به کار را نمی‌داند!

علی شریفی زارچی، عضو هیئت علمی دانشگاه شریف، در یک مصاحبه‌ی ویدیویی و پس از آن در یک رشته توییت عجیب، مدعی شده که ده‌ها پیشنهاد کاری شگفت‌انگیز از طرف فیسبوک و گوگل دریافت کرده که مشتاق به همکاری و استفاده از استعدادهای ایشان بوده‌اند، اما ایشان نپذیرفته و بارها و بارها پاسخ داده که تمایلی به مهاجرت ندارد و مایل است به مملکت و مردم خودش خدمت کند.

این حس میهن‌پرستی و میل ایشان به خدمت در راه کشور، پسندیده و قابل تقدیر است، اما نکته‌ای که انتظار می‌رود یک عضو هیئت علمی از یک دانشگاه برتر کشور نسبت به آن واقف و آگاه باشد، این است که ایمیل‌های ریکروتر، دعوت به کار نیستند, بلکه از طرف شرکتهای تردپارتی (شخص ثالث) و بر اساس رزومه‌ی لینکدین، برای افراد مختلف در سراسر دنیا ارسال می‌شوند تا در واقع به عنوان معرف و واسطه, اشخاص را به شرکت‌های مختلف معرفی نموده و در صورت بسته شدن قرارداد شغلی، پورسانت خودشان را به دست بیاورند! شرح ماجرا را در توییت‌ها و ویدئوی زیر ببینید.

1647519933538

حجم ویدیو: 1.39M | مدت زمان ویدیو: 00:02:06
منبع : ۵۵ آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • سپهر خلسه ارسالی در

      این بده

    • ناشناس ارسالی در

      اقای زارچی استاد عزیز حقو حقوق ما کارمندا رو دانشگاه شریف کم میکنه میده به شما استادا تاچندتا خونه و ماشینو فلانو بهمان بخرید البته میدونم نه ما زندگی میکنیم نه شما چون ظلم تاوان داره طبق قانون دنیا که همون قانون نیوتونه هر عملی را عکس العملیست

      • احمد ارسالی در

        چقدر عقده ای هستی تو! تو را بیرون کنند صد نفر جوان بیکار هستند جای تو را پر میکنند آب از آب هم تکان نمیخوره. اما مثل ایشان را نمیشه پیدا کرد. این استادیار خیلی بگیره ۱۶ تومن خالص بگیره که در حد اسنپه. چرا یه مشت اراجیف میگی.

    • نرتضی ارسالی در

      حتما شمایی که هیچ کدوم از مرارت هایی که اساتید محترم دانشگاه کشیدن تا به این نقطه برسن رو درک نکردین و نخواهی کرد، میدونین.
      مشکل جانعه ما اینه که افتاده دست یه سری موجود پر ادعا و هر کی شده یه گزارشگر...

    • ناشناس ارسالی در

      متاسفانه هر روز دانشگاههای ما هر روز سیر نزولی از نظر کیفیت دارند

    • عبدالله ارسالی در

      دستاوردهای ایشون اونقدری خوب بوده که لازم نباشه چنین ایرادهایی رو از ایشون رسانه ای کرد و خوشحالیم که ایشون در این جا هستن

      • ناشناس ارسالی در

        اپ کروناشون هم فوق العاده بود خخخخخ

    • آیدا ارسالی در

      این ایمیلها که واقعا دعوت به کار بود. حتی ازشون وقت خواسته بودن صحبت کنن. واقعا دلیل یک همچین تلاش موهومی رو برای تحریف واقعیت نمیفهمم.

    • ناشناس ارسالی در

      شخصیت و دانش و عملکرد ایشان بارز و آشکار است و نیاز به تایید ندارد. بسیاری از دانشجویان و افراد با توان علمی بسیار کمتر از دکتر زارچی به همین ایمیل ها و امثال آن پاسخ مثبت دادند و رفتند. به جای انتقاد کور و البته شاید هم مغرضانه از قشر فرهنگی و زحمتکش جامعه خوب است کمی آگاهانه تر به وقایع اطرافمان نگاه کنیم. آنان که تیشه برداشته اند و از هر سو به ریشه هیئت علمی میزنند فرهنگ و آگاهی جامعه را هدف قرار داده اند. خشکاندن ریشه های آگاهی در یک جامعه راهی برای تسلط بر آن جامعه است. بیایید به وقایع کشورهای اطرافمان نگاه کنیم و درس بگیریم.

    • ناشناس ارسالی در

      یک موجی نامردانه و بدور از انصاف علیه اعضای هیات علمی راه افتاده که متاسفانه نتیجه اش جز ویرانی هر چه بیشتر ساختمانهای دانش، پژوهش و علم و فرهنگ مملکت نخواهد بود.

    • سیامک ارسالی در

      در تعجبم با نوع خبررسانی! این تعجب زمانی به بدبینی تبدیل می شود که اگر همین فردا اعلام شود هیات علمی این استاد کنسل شده یا ... همین رسانه لیدر پروپاگاندا علیه ریاست دانشگاه و کل نظام خواهد شد! نمونه های مشابه را زیاد دیدم

    • رضا ارسالی در

      برای ما باعث افتخار و مسرت هست که ایشون رو داریم

    • ناشناس ارسالی در

      برای کسانی که درکشوروضع درست وحسابی وخوبی دارندمهاجرت بدردآنان نمی خوره مهاجرت برای کسانی است که دراین کشوربه انقیادکشیده شده اندوبرآنهاظلم وستم وبیعدالتی رواشده است وازهمه امکانات جامعه محروم شده اندوحق انتخاب ندارندوقلدرهابرای زندگی آنان تصمیم می گیرندنه خودشان

    • حسن ارسالی در

      سلام،, در متن آمده در تصویر ایمیل بالای گزارش، علاقه ارسال کننده ایمیل (،-که تیمی در خود فیسبوک و نه موسسات کاریابی است،-) به همکاری با ایشان کاملا مشهود است.
      به همین دلیل به نظر می آید محتوی گزارش شما نادرست باشد. خواهشمند است موضوع را دوباره بررسی کنید.
      با سپاس
      موفق باشید

    • ناشناس ارسالی در

      قبول دارم که دانشگاه میتونه و باید بهتر از کیفیت فعلی باشه ولی در همین حد هم که با شرکتهای بزرگ در ارتباط هستن خیلی خوبه
      این حرف به استناد بودجه های عظیم جهاد تبین و بودجه های کمتر دانشگاه هاست

    • حامد ارسالی در

      این دیگه چه وضعشه!!!! فیلم رو ناقص گذاشتید. توی فیلم خود دکتر شریفی زارچی به این نکته که شرکت واسط هست و فعالیتش اشاره میکنه. مغرضانه خبر نشر میدهید که کار درستی نیست ولی حداقل فیلم صحبت های ایشان رو هم کامل منتشر کنید

    • kia ✔ ارسالی در

      این استاده یا سلیبریتی که همه بهش تعظیم کنن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه