ارسال به دیگران پرینت

فرمانده سپاه قدس گیلان:

راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج و قرارگاه خاتم است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان راه نجات استان را استفاده از ظرفیت های سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم دانست و گفت: سپاه آمادگی حل مشکلات زیرساختی گیلان را دارد.

راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج و قرارگاه خاتم است

 سردار محمد عبدالله پور عصر شنبه در دیدار با استاندار گیلان و معاونین استانداری و همچنین اعضای شورای تأمین ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا یک فرهنگ را در بین جامعه اسلامی ایجاد کردند و این فرهنگ همان جهاد خالصانه در راه خدا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استقلال و عزت کشور مدیون ایثار و خون پاک شهدای انقلاب است، بیان کرد: مسئولان برای سربلندی و خدمت به مردم تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

سردار عبدالله پور امیدآفرینی و کمک به مردم به ویژه محرومان را از اهداف اصلی سپاه پاسداران دانست و بیان کرد: تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی با همین هدف بود که به آبادانی کشور در بخش‌های مختلف کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به اینکه راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم است، تصریح کرد: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد که برای حل مشکلات زیرساختی در گیلان تمامی امکانات خود را در اختیار مسئولان قرار دهد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور با تبعیت از الگوی نظام اسلامی ممکن است، افزود: استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در اجرای صحیح طرح‌ها موجب توسعه استان می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت همگانی، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت بسیج در انجام واکسیناسیون و در غالب طرح شهید سلیمانی محقق شده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج سرباز و خادم مردم هستند، گفت: سپاه چشم طمع به هیچ جایگاهی ندارد و تا پای جان، سرباز مردم، انقلاب و ولی‌فقیه است و حاضریم برای سربلندی اسلام بارها کشته شده و زنده شویم.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه مسئولان باید برای حل مشکلات از ظرفیت سپاه و بسیج استفاده کنند، افزود: در ۴۱ سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان ساخته شده و در سال جدید هم ۵۰۰ واحد جدید در گیلان به ویژه در مناطق روستایی و صعب‌العبور احداث می‌شود.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه