محمد رضا  اکبری

محمد رضا اکبری

بیوگرافی محمد رضا اکبری

بیوگرافی نویسنده

توضیحات

محمد رضا اکبری

محمدرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمدرضا اکبری می‌توان به بازیگری در سریال گمشدگان، سریال راه و بیراه و فیلم محاکمه در خیابان اشاره کرد.

محمدرضا اکبری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در فیلم محاکمه در خیابان به کارگردانی مسعود کیمیایی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گمشدگان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدرضا اکبری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نیکی کریمی، پولاد کیمیایی، محمدرضا فروتن و شقایق فراهانی را تجربه کرد.
محمدرضا اکبری در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم محمدرضا اکبری در این سال، بازیگری در سریال گمشدگان به کارگردانی رضا کریمی و سریال راه و بیراه به کارگردانی داوود بیدل محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا اکبری بازی در سریال گمشدگان بوده است. محمدرضا اکبری سال 1396 سریال گمشدگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با رضا کریمی همکاری داشته است. محمدرضا اکبری توانست با بازی در سریال گمشدگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری بر تجارب او افزود.
محمدرضا اکبری علاوه‌بر سریال گمشدگان، سال 1396 در سریال راه و بیراه نیز بازی کرده است. محمدرضا اکبری این‌بار با داوود بیدل یعنی کارگردان سریال راه و بیراه و هنرمندانی چون امیرمحمد زند، مهتاج نجومی، جعفر دهقان و زهره حمیدی همکاری داشت.
با اینکه محمدرضا اکبری را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. محمدرضا اکبری علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر محمدرضا اکبری در حرفه‌ی نویسنده، فیلم جایی برای بودن است. مهم‌ترین اثر محمدرضا اکبری در حرفه‌ی تهیه کننده، فیلم جایی برای بودن است. مهم‌ترین اثر محمدرضا اکبری در حرفه‌ی کارگردان، فیلم جایی برای بودن است.
در این سال‌ها محمدرضا اکبری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران شقایق فراهانی با 2 مرتبه و مهتاج نجومی با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با محمدرضا اکبری داشته‌اند.
یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محمدرضا اکبری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.
در بیوگرافی محمدرضا اکبری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی محمدرضا اکبری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار محمدرضا اکبری در منظوم سر بزنید. همه 3 اثر مهم محمدرضا اکبری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار محمدرضا اکبری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر محمدرضا اکبری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی محمدرضا اکبری درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی محمدرضا اکبری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال گمشدگان محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی محمدرضا اکبری کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم محاکمه در خیابان محسوب می‌شود.
اگر در مورد بیوگرافی محمدرضا اکبری نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران محمدرضا اکبری کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی محمدرضا اکبری، آثار محمدرضا اکبری، جوایز محمدرضا اکبری، همکاران محمدرضا اکبری، گالری عکس محمدرضا اکبری، قد محمدرضا اکبری، وزن محمدرضا اکبری، رنگ چشم محمدرضا اکبری، وضعیت تأهل و همسر محمدرضا اکبری، فرزندان محمدرضا اکبری، حواشی محمدرضا اکبری و کودکی محمدرضا اکبری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.اضافه کردن اثر به سوابق محمدرضا اکبری

 

بازیگر (7 اثر)

 

پنهان شدن

 

7.4

 

خانه امن (سریال تلویزیونی)

 

(1399)

 

6.1

 

خوب ، بد ، جلف : رادیو اکتیو (سریال شبکه نمایش خانگی)

 

(1399)

 

5

 

راه و بیراه (سریال تلویزیونی)

 

(1396)

 

5.9

 

گمشدگان (سریال تلویزیونی)

 

(1396)

 

6

 

دارا و ندار (سریال تلویزیونی)

 

(1389)

 

3.5

 

90210 (سریال تلویزیونی)

 

(2008)

 

4.6

 

محاکمه در خیابان

 

(1387)

 

نویسنده (1 اثر)

 

پنهان شدن

 

4.3

 

جایی برای بودن

 

(1390)

 

تهیه کننده (1 اثر)

 

پنهان شدن

 

4.3

 

جایی برای بودن

 

(1390)

 

کارگردان (1 اثر)

 

پنهان شدن

 

4.3

 

جایی برای بودن

 

(1390)