ارسال به دیگران پرینت

پرسش و پاسخ با سید محمد غرضی

غرضی:رئیسی و همکارانش دولت را نمی‌شناسند

باید یک سال بگذرد تا این نظر را بیان کنیم که آیا دولتمردان توانسته اند قاعده جامعه را در جریان بگذارند یا بتوانند رضایت قاعده جامعه بالاخص فقرا را به دست بیاورند.

غرضی:رئیسی و همکارانش دولت را نمی‌شناسند

از آغاز دولت سیزدهم 6 ماه گذشت؛ با وجود وعده‌های انقلابی اما هنوز دولت سیدابراهیم رئیسی نتوانسته آن طور که ادعایش را داشت ظاهر شود و انتظارات جامعه را در حوزه های مختلف برآورده کند.

محمد غرضی درباره عملکرد 6ماهه دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: اوایل دولت سیزدهم من بیان کرد «نه آقای رئیسی و نه همکارانش دولت را نمی شناسند و حداقل یکسال طول می کشد که دولت را بشناسند». الان 6 ماه گذشت و آن حرف سر جایش هست. امروز مشاهده می کنیم برخوردهایی که می کنند نشان از آن است که آنها دولت و مجموعه احکام حاکم بر دولت را نمی شناسند.

وی افزود: باید یک سال بگذرد تا این نظر را بیان کنیم که آیا دولتمردان توانسته اند قاعده جامعه را در جریان بگذارند یا بتوانند رضایت قاعده جامعه بالاخص فقرا را به دست بیاورند.

 

رئیسی و همکارانش دولت را نمی‌شناسند

این فعال سیاسی درباره امیدآفرینی دولت های پیشین در 6 ماهه نخست و عدم مشاهده این اتفاق در دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت های پیشین یا چپ بودند یا راست بودند بنابراین ظرف 100 روز تا 6 ماه نخست توانستند طرفداران خودشان را در دولت مسلط کنند  اما همه این 5 دولت گذشته اول و آخرشان خیلی خوب می شناسیم.

وی ادامه داد: آقای مهندس موسوی که دولت را گرفت دلار 30 تومان بود وقتی رفت دلار150 تومان شد. دولت آقای هاشمی که تمام شد دلار به 450 تومان رسید. آقای خاتمی نیز دولت را با دولت 900 تومان تحویل داد. قیمت دلار در طول 8 سال دولت آقای احمدی نژاد به 3000 تومان افزایش یافت. دولت آقای روحانی هم که وقتی تمام شد دلار 25000 هزار تومان بود.

غرضی بیان کرد: دولت هایی که سر کار آمدند به جای اینکه برای انقلاب کار کنند بیشتر به نفع طرف های چپ و راست و رانت خواران عمل کردند. با این اتفاق دولت از انقلاب فاصله گرفت. امیدوارم آقای رئیسی بتواند ارز را در حد همین 25000 هزار تومان نگه دارد والا اگر خدای نکرده این جریان بشکند خیلی به ضرر انقلاب می شود.

 

منبع : نامه نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • لالایی ارسالی در

      عالی گفتی آقای مهندس عزیز

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه