ارسال به دیگران پرینت

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها :

مذاکره با چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید تا ۲۵ سال آینده

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار داشت: با کشورهای چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید در ایران وارد مذاکره شده‌ایم و پس از مطالعات و مذاکرات مقدماتی، وارد مباحث فنی و تخصصی‌تر می‌شویم.

مذاکره با چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید تا ۲۵ سال آینده

 سیاوش امیرمکری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیریت، راهبری  53 فرودگاه کشور بر عهده شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران است، اظهار داشت: امروز در تمام فرودگاه‌های کشور، پروژه‌های توسعه‌ای و تجهیز فرودگاه‌ها در راستای افزایش ایمنی پروازها را به اجرا رساندیم که در 7 فرودگاه کشور 12 پروژه خاص و مهم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره مذاکرات با کشورهای چین و روسیه در راستای خرید تجهیزات و سیستم‌های ناوبری و فرودگاهی گفت: با کشورهای چین و روسیه برای ساخت فرودگاه‌های جدید در ایران وارد مذاکره شده‌ایم و پس از مطالعات و مذاکرات مقدماتی، وارد مباحث فنی و تخصصی‌تر می‌شویم.

امیرمکری در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه بارها اعلام کرده‌اید قصد ساخت فرودگاه‌های جدید را ندارید از این رو به طور مشخص درباره چه موضوعاتی با چین و روسیه مذاکره داشته‌اید، بیان کرد: پروژه‌های ساخت فرودگاه‌های جدید مربوط به 20 تا 25 سال آینده است و ما برای توسعه و ساخت فرودگاه‌های جدید تا 25 سال دیگر با چین و روسیه به مذاکره نشسته‌ایم.

وی افزود: به طور قطع ما در آینده نیاز به فرودگاه‌های جدید و نیاز به فرودگاه‌های بین‌المللی با استانداردهای جهانی داریم.

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه